Astra' yı tavsiye eder misiniz?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan fabreas
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Astra h kasa kullanyrm bı yıllık daha ve yeni kasa olmamasına ragmen memnunum bırak yeni kasayı gel al arabayı On binin cebinde dursun :-D
 
Valla diğer forumda astra 1.4 t Leon kadar atık olmadıgını söylüyor kime inanacak bu arkadaş bende 1.4 ts var herturlu virajada giriyorum hızada ulaşıyorum konuyu açtığın forum nere olursa o markayı önerir unutma

Sonuçta herkes kendi kullandığı aracı övecektir. onu göze alarak açtım konuları forumlara. Tabiki ordakiler leonun burda ise astra nın ön plana çıkacağını göze aldım. Ben daha çok 2 araç arasında kaldığımdan hem araçların özelliklerini birbir kullanıcılarından öğrenmek hem de iki aracıda tecrübe etmiş kişilerle karşılaşabilirim ihtimali için açtım.

Yorumlar objektif gerçekten buradaki arkadaşlar olsun seat forumundaki arkadaşlar olsun yardımcı olmaya çalışıyor

Tekrardan çok teşekkürler.

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 00:06 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 00:04 ----------

Astra h kasa kullanyrm bı yıllık daha ve yeni kasa olmamasına ragmen memnunum bırak yeni kasayı gel al arabayı On binin cebinde dursun :-D

H kasalar ilk çıktığında bayılmıştım. geçen bayramda kullanma fırsatı buldum benim isteklerimle pek örtüşmüo :)

Yinede çok saol.
 
1.2 tsi leon derim imkan varsa dizeli olsun derim.

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 13:43 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 13:41 ----------

Ben de leon alcaktim 60 bine kiyamadim gittim 2008 sedan astra aldim 24 bin cebe kaldi. Arac guzel cekisi ve bardakligi olmamasi disinda.
 
1.2 tsi leon derim imkan varsa dizeli olsun derim.

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 13:43 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 13:41 ----------

Ben de leon alcaktim 60 bine kiyamadim gittim 2008 sedan astra aldim 24 bin cebe kaldi. Arac guzel cekisi ve bardakligi olmamasi disinda.

Araç seçiminde bardaklığın da önemli olduğunu ilk defa duyuyorum.
 
Araç seçiminde bardaklığın da önemli olduğunu ilk defa duyuyorum.
Arac seciminde onemli degil ama icecegin bir bardak sivinin bacak arana tutusturarak yol almaya calisinca aslinda onemliymis diyorsun.
 
Ethem abiye katılıyorum. Bi akrabamiz almış astra 1.4 t sanırım.boludaguni çıkarken gt ile yetişemedim :) benim giremedigim virajlara gaz kesmeden giriyor. virajda kesinlikle tartışılmaz performansda on numara. Hyundai için şişirilmiş kaportasi, sağlam değil diye duydum.

Abi böyle bişi yokki ya kıyaslamadan hiç bişey çözülmezki dünde biri gelmiş ee abi WWCC Mi alalım yoksa OPEL insigniamı WWCC daha iyi kaçıyo diyo
İşin kötü tarafı 2 aracında fren tertibatı vb. 160 üzeri hızlar için değil. Fren tutarmı tutar 220 de de tutar, ama kaç kere tutar, fren diskleri ısınınca ne olur, 220 ile giderken 200 metre ilerideki kamyonun arkasına birden kapaklanırmı vb. Helede lastikler o markanın en ucuz lastiğini koyarlar bu araçlara. Bu nedenledir ki BMW, Merc. Audi vb. 340 km yapa bilecek motor gücüne sahip araçları 155 mil yan, 250 km. kilidi koyar, Çünkü 250 km üzeri hiç bir firma yol tutuşu, fren, motor tepkisi vb. komular için garanti veremek istemez, veremez, 250 sonrası direkt ölümele oynuyorsun der. Bu araçlarda da gelende C63 AMG, RS6 avart, BWM M5 vb. araçlar hepsinde genelde seramik fren (200-340 km arası hızlar için özel fren sistemi, çift debriyaç 8 vites sürüş donanımı, 200 üzeri hızla riçin çift turbo ve motor ayarı, özel yaz tipi dişsiz lastikler vb. sahip araçlardır. Birde c180, WV passat vb. yani en alt sınıf araçların freen sistemlerini siz düşününü çünkü bu araçların yapılmasındaki maksat, işe giden hemşire ile muhasebecinin 130 maks. hızda gidip gelmesi için yapımış en alt sınıf araçlar, İsminni Mercedes, BMW olması veya Türkiyede en üst sınıf araçlar olarak satılması bu gerçeği değiştirmez.. Kısaca bu araçlarda 160 üstüne çıkmak % 25 sürüş becerisi % 50 ölüm riski % 24 de şans faktörü demek kısaca eğer en baba sürücü isen % 25 hayatta kalma şansı ile gidiyorsun demek. Bu nedenledir ki çok iyi araba kullandığını sanan biz Türklerden 1 tane bile araba yarışçısı çıkmaz. En baba yarışçı dahi halka açık yollarda risk almaz ama aynı adam GT etaplarında bizim 90 ile giremeyeceğimiz viraja 240 km ile girer araçları 340 km ye kadar çıkarır bu hızla bariyerlerden iki taraftan 5 cm boşluk olan yolda bu hızla geçer, veya buz pisti gibi kaygan yağışlı yarış pistinde 250 km ile drift yaparak viraj alır. Eğer bindiğiniz araç ile geri geri 80-90 km hıza, 300-500 metre hiç şeritten çıkarmadan geri geri sürecek, aracı 180 derece çevirecek ve hiç durmadan yola devam edecek kadar, veya aynı aracı yol tabelasında 50 mk hız sınırı yazan virajdan 160 km ile drift yaptırakar hiç kontrolden çıkarmada sürecek sürüş becerisi varsa ve bindiğiniz araç da AMG, M, RS, S, Özel yapım seriler ise bu hızları yapın hatta 300 üstünü de deneyin ama, gidip markaların emekli memur için yaptığı arabalar ile halka açık yola çıkıp 200 km yapıp da başkalarının hayatını riske atmayın cünkü sen ne kadar sürüyorum desen de en az % 75 ölüm riski ile sürüyorsun, hayatta kalman tamamen şans. Sürücüyüm diyenin allahı gelse sürüş kabiliyeti olması gerekennin % 25 i kadar dahi çıkmaz. Çıksa Türkiyeden bir sürü yarışçı çıkardı.... Ama kime sorsan çok iyi araba kullanır ama daha RPM nedir, Tork ile BEygir gücü arasındaki fark nedir, O araçtaki Turbo kaç PSI basar vb. haberi dahi yoktur... onun için kıyaslamadan hiç bişi olmaz :rakir::rakir::rakir:
 
Abi böyle bişi yokki ya kıyaslamadan hiç bişey çözülmezki dünde biri gelmiş ee abi WWCC Mi alalım yoksa OPEL insigniamı WWCC daha iyi kaçıyo diyo
İşin kötü tarafı 2 aracında fren tertibatı vb. 160 üzeri hızlar için değil. Fren tutarmı tutar 220 de de tutar, ama kaç kere tutar, fren diskleri ısınınca ne olur, 220 ile giderken 200 metre ilerideki kamyonun arkasına birden kapaklanırmı vb. Helede lastikler o markanın en ucuz lastiğini koyarlar bu araçlara. Bu nedenledir ki BMW, Merc. Audi vb. 340 km yapa bilecek motor gücüne sahip araçları 155 mil yan, 250 km. kilidi koyar, Çünkü 250 km üzeri hiç bir firma yol tutuşu, fren, motor tepkisi vb. komular için garanti veremek istemez, veremez, 250 sonrası direkt ölümele oynuyorsun der. Bu araçlarda da gelende C63 AMG, RS6 avart, BWM M5 vb. araçlar hepsinde genelde seramik fren (200-340 km arası hızlar için özel fren sistemi, çift debriyaç 8 vites sürüş donanımı, 200 üzeri hızla riçin çift turbo ve motor ayarı, özel yaz tipi dişsiz lastikler vb. sahip araçlardır. Birde c180, WV passat vb. yani en alt sınıf araçların freen sistemlerini siz düşününü çünkü bu araçların yapılmasındaki maksat, işe giden hemşire ile muhasebecinin 130 maks. hızda gidip gelmesi için yapımış en alt sınıf araçlar, İsminni Mercedes, BMW olması veya Türkiyede en üst sınıf araçlar olarak satılması bu gerçeği değiştirmez.. Kısaca bu araçlarda 160 üstüne çıkmak % 25 sürüş becerisi % 50 ölüm riski % 24 de şans faktörü demek kısaca eğer en baba sürücü isen % 25 hayatta kalma şansı ile gidiyorsun demek. Bu nedenledir ki çok iyi araba kullandığını sanan biz Türklerden 1 tane bile araba yarışçısı çıkmaz. En baba yarışçı dahi halka açık yollarda risk almaz ama aynı adam GT etaplarında bizim 90 ile giremeyeceğimiz viraja 240 km ile girer araçları 340 km ye kadar çıkarır bu hızla bariyerlerden iki taraftan 5 cm boşluk olan yolda bu hızla geçer, veya buz pisti gibi kaygan yağışlı yarış pistinde 250 km ile drift yaparak viraj alır. Eğer bindiğiniz araç ile geri geri 80-90 km hıza, 300-500 metre hiç şeritten çıkarmadan geri geri sürecek, aracı 180 derece çevirecek ve hiç durmadan yola devam edecek kadar, veya aynı aracı yol tabelasında 50 mk hız sınırı yazan virajdan 160 km ile drift yaptırakar hiç kontrolden çıkarmada sürecek sürüş becerisi varsa ve bindiğiniz araç da AMG, M, RS, S, Özel yapım seriler ise bu hızları yapın hatta 300 üstünü de deneyin ama, gidip markaların emekli memur için yaptığı arabalar ile halka açık yola çıkıp 200 km yapıp da başkalarının hayatını riske atmayın cünkü sen ne kadar sürüyorum desen de en az % 75 ölüm riski ile sürüyorsun, hayatta kalman tamamen şans. Sürücüyüm diyenin allahı gelse sürüş kabiliyeti olması gerekennin % 25 i kadar dahi çıkmaz. Çıksa Türkiyeden bir sürü yarışçı çıkardı.... Ama kime sorsan çok iyi araba kullanır ama daha RPM nedir, Tork ile BEygir gücü arasındaki fark nedir, O araçtaki Turbo kaç PSI basar vb. haberi dahi yoktur... onun için kıyaslamadan hiç bişi olmaz :rakir::rakir::rakir:

abi arada nokta koyda anlayalım yazdıklarını :D
mercedes audi ve bmw 340 km hıza çıkacak motor yaparlar diyorsunuz :D abi maseratti mi ? bentley mi ferrari mi ? :D öyle bir hızı yapsın zaten marka övüne övüne koyar :D son hız için adamlar afedersinizde kıçını yırtıyor 1.6 c180 düşünsene 250 km son hızı uff ne olurdu bee :)
ayrıca 250 km üstü için direk ölümle oynuyorsun diyorsun ya orda koptum :D ncapt testleri 60 km hızla yapılıyor. sen 250 diyorsun :D
benim arkadaşım 50 km hızla araba pert etti ölüyorlardı. 250 km kadar garanti veren varsa alırım :D
 
Konu, konu dışına doğru ilerliyo. GP yada GT istatistiklerine doğru gidiyor :rakir: [MENTION=64531]çamdere[/MENTION] kısmen doğru şeyler söylüyor ama rakamlar gerçek dışı. Aralara nokta koyup rakamları biraz daha realist yazsaydı daha iyi anlayabilirdik sanırım. Neden bunları anlattı onuda anlamadım :D Oysaki ben sadece Astra'daki yol tutuşunun ve performansının iyi olduğunu söyledim.
 
Astra h kasa kullanyrm bı yıllık daha ve yeni kasa olmamasına ragmen memnunum bırak yeni kasayı gel al arabayı On binin cebinde dursun :-D

Form kuralları 1 ve 18 göre gerekli düzenlemeleri yapınız.
 
Geri
Üst