Bak şu opelin yaptiğina!!!!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan emkad
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

emkad

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
64
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Bak şu opel servisinin yaptiğina!!!!!

Herkese selam arkadaşlar.. Benim 2006 model C2 vectram var.2009 yılında başımdan küçük bir kaza geçti ve aracın hasarını koskodan opelin oturduğum yerde ki (şuan ismini vermiyorum)ana bayii yetkili servisinde yaptırdık faturası mevcut . Bu faturada arka tanpon değismiş görünüyor ve fiyatıda yaklaşık 1000TL.Ben bugün aracımı kaskodan arka tanponunun ufak çiziklerini boyattırmak için kasko şirketinin anlaşmalı olduğu bir kaportacıya gittim ve exper geldi fotoğraflar çekildi aracın 2009 daki kaza anındaki arka tanpondaki çatlak olduğu gibi duruyordu ve exper bana bu arka tanponun değişmediğini ve üzerinde yaklaşık 1 CM macun ile kapatıldığını belirtti ve bu şekildi raporda tuttu tanponun fabrika çıkışı orjinal tanpon olduğu şeklinde yani tampon değişmedi fakat faturamda değişti görünüyor sizlere sorum simdi ben ne yapmalıyım genel müdürlüge fax çekecem buradaki opelede dava açaçam başka biseş yapmalımıyım ve nasıl bir yol izlemeliyim ayrıca sonucu sizce ne olur şimdiden teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Kasko şirketini ara bir yetkiliye durumu anlat bakalim ne diyecekler, ayrica opel türkiye ara orayada durumu izah et , sonrasi mahkemeleik zaten
 
Geçmiş olsun ama başlık olmamış sana sorun yaratan opel değil götürdüğün servis bence servisin adını ver opelin değil
 
Haklısın başlığı değiştirdim
 
Siteye uye olali 2 ay oldu arabyi alalida 1 ay daha servis benimle soyle iyi ilgilendi boyle ii bisey yapti diyene raslamadim gözüm korktu valla
:(
 
Siteye uye olali 2 ay oldu arabyi alalida 1 ay daha servis benimle soyle iyi ilgilendi boyle ii bisey yapti diyene raslamadim gözüm korktu valla
:(
hizmetin iyi olması zaten normal olanı.o nedenle kimse böyle bir durum için konu açıp mesaj yazmıyor.
sorunla karşılaşınca paylaşım oluyor.
 
Herkese selam arkadaşlar.. Benim 2006 model C2 vectram var.2009 yılında başımdan küçük bir kaza geçti ve aracın hasarını koskodan opelin oturduğum yerde ki (şuan ismini vermiyorum)ana bayii yetkili servisinde yaptırdık faturası mevcut . Bu faturada arka tanpon değismiş görünüyor ve fiyatıda yaklaşık 1000TL.Ben bugün aracımı kaskodan arka tanponunun ufak çiziklerini boyattırmak için kasko şirketinin anlaşmalı olduğu bir kaportacıya gittim ve exper geldi fotoğraflar çekildi aracın 2009 daki kaza anındaki arka tanpondaki çatlak olduğu gibi duruyordu ve exper bana bu arka tanponun değişmediğini ve üzerinde yaklaşık 1 CM macun ile kapatıldığını belirtti ve bu şekildi raporda tuttu tanponun fabrika çıkışı orjinal tanpon olduğu şeklinde yani tampon değişmedi fakat faturamda değişti görünüyor sizlere sorum simdi ben ne yapmalıyım genel müdürlüge fax çekecem buradaki opelede dava açaçam başka biseş yapmalımıyım ve nasıl bir yol izlemeliyim ayrıca sonucu sizce ne olur şimdiden teşekkür ederim.


sonuç olarak işi hukuk yoluyla çözmeye kalacaksa işiniz ki umarım kalmaz direk dava açmadan önce tüketici hakem heyetine başvurun ilk olarak derim daha kısa zamanda çözüme ulaşmanızı sağlayabilir.
 
Siteye uye olali 2 ay oldu arabyi alalida 1 ay daha servis benimle soyle iyi ilgilendi boyle ii bisey yapti diyene raslamadim gözüm korktu valla
:(
Opel servisine bakım amaclı yolum düştüm yedek parca ve servis danışmanı iş emri formu doldurdu aracı servis bölümüne aldırdı bir süre muhabbet ettik ustaların bakımı yapılacakların listesini cıkarmalarını bekliyorduk danışmana dedim opel yetkili servislerinden opel kullanıcısı şikayetci ağırlık olarak fiyat ve ilgisizlikten diye
cevabı abi bu sıradan gir sırayla tüm yetkili servisler her markanın bu bölgededir git bir bak kac usta calışıyor ne kadar bakıma gelmiş arızalı hasarlı v.s arac var sonra gel birde bizim tamir bölümüne inelim dedi
bende kalkıp sırayla servislere gittim hyundaı /nissan ve peugeot servislerine baktım servisler full arac dolu servisleri gectim kapıda sıra bakleyen insanlar vardı döndüm opel servise danışmanla birlikte servis bölümüne indik bir benim var birde bir corsa başkada birşey yok corsa kazalı exper bekleniyor benim aracada işemri listesi yapmışlar danışmana vermişler işemrinde aynen şöyle yazıyor
04 D 4881 plakalı aracta değişim veya onarım gerektiren bir aksama rastlanmamıştır periyodik bakım müşteri isteğine bağlıdır
periyodik dediğide yağ filtreler felan danışman bak abi gördünmü bizde arac yok adamlar arac yetiştiremiyor bizim müşteri aracları aylık masraf cıkarmıyorki sürekli gelsin bizde ucuz fiyat cekelim 2/3 yılda bir geliyor eee haliyle bizde dışarda 200 olan malzemeyi 400 diyoruz fark budur milletimizde verdiği paraya göre yorum yapınca kötü olan biz oluyoruz ama bazı müşteri memnuniyeti bilmeyen bayi varsada bu durumu tüm bayilere yüklememk gerek
şimdi arkadaşım durumu farklı o bayi hakkında yasal işlem başlatmalı ve bir avukatta danışsın tazminatlık bir durum cıkabiliyorsa tazminat acsın bence ama sizin genel konuşmanız cok yanlış
 
sorunun opelle alakası yok evet , sorun miletçe karakterlerimizin günden güne zayıflaması .çok üzülüyorum insanlar kime güvenecek kime inanancak, karşılaştığım duyduğum olaylara bakınca inanın babama şüpheyle bakar duruma gelecem artık. yazık yazık...
 
Geri
Üst