- Katılım
- 25 Tem 2008
- Mesajlar
- 340
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
bence servisin adını ver bizde bilelim en azından böyle bir durumda bizimde söz hakkımız olsun
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
opel servisine bakım amaclı yolum düştüm yedek parca ve servis danışmanı iş emri formu doldurdu aracı servis bölümüne aldırdı bir süre muhabbet ettik ustaların bakımı yapılacakların listesini cıkarmalarını bekliyorduk danışmana dedim opel yetkili servislerinden opel kullanıcısı şikayetci ağırlık olarak fiyat ve ilgisizlikten diye
cevabı abi bu sıradan gir sırayla tüm yetkili servisler her markanın bu bölgededir git bir bak kac usta calışıyor ne kadar bakıma gelmiş arızalı hasarlı v.s arac var sonra gel birde bizim tamir bölümüne inelim dedi
bende kalkıp sırayla servislere gittim hyundaı /nissan ve peugeot servislerine baktım servisler full arac dolu servisleri gectim kapıda sıra bakleyen insanlar vardı döndüm opel servise danışmanla birlikte servis bölümüne indik bir benim var birde bir corsa başkada birşey yok corsa kazalı exper bekleniyor benim aracada işemri listesi yapmışlar danışmana vermişler işemrinde aynen şöyle yazıyor
04 d 4881 plakalı aracta değişim veya onarım gerektiren bir aksama rastlanmamıştır periyodik bakım müşteri isteğine bağlıdır
periyodik dediğide yağ filtreler felan danışman bak abi gördünmü bizde arac yok adamlar arac yetiştiremiyor bizim müşteri aracları aylık masraf cıkarmıyorki sürekli gelsin bizde ucuz fiyat cekelim 2/3 yılda bir geliyor eee haliyle bizde dışarda 200 olan malzemeyi 400 diyoruz fark budur milletimizde verdiği paraya göre yorum yapınca kötü olan biz oluyoruz ama bazı müşteri memnuniyeti bilmeyen bayi varsada bu durumu tüm bayilere yüklememk gerek
şimdi arkadaşım durumu farklı o bayi hakkında yasal işlem başlatmalı ve bir avukatta danışsın tazminatlık bir durum cıkabiliyorsa tazminat acsın bence ama sizin genel konuşmanız cok yanlış
öyle bir mantık olmaz tabi ama ticarettin bazı kuralları var iki taneside şunlardır 1-sürümden kazanmak 2-kaliteli yüksek fiyatlı ürün satmakkardeşim haklisin ama araba 2-3 yilda bi ariza yapiyor diyede fiyat cok istenmez ki.
Bende toyota vardi arabanin bakimi disinda servise girmedi ariza acmadi 4 sene icinde aku ve lastik disinda bir arizasi olmadi
ben toyota servisine 4 sene sonra cikip gidecem.
Ooo 4 yildir gelmiyorsun sana 500 ken 1000 tl mi diyecek boyle bir mantik varmi?
Ha su vardir malzemen parcalarin cok kalitelidir ve dogrudur iyidir.haliyle kaliteli malzeme pahalidir oyle desinler eyvallah.
opel kullanan sayısı ile servisteki araç sayısına bakıp güzel sonuç çıkarmış adamOpel servisine bakım amaclı yolum düştüm yedek parca ve servis danışmanı iş emri formu doldurdu aracı servis bölümüne aldırdı bir süre muhabbet ettik ustaların bakımı yapılacakların listesini cıkarmalarını bekliyorduk danışmana dedim opel yetkili servislerinden opel kullanıcısı şikayetci ağırlık olarak fiyat ve ilgisizlikten diye
cevabı abi bu sıradan gir sırayla tüm yetkili servisler her markanın bu bölgededir git bir bak kac usta calışıyor ne kadar bakıma gelmiş arızalı hasarlı v.s arac var sonra gel birde bizim tamir bölümüne inelim dedi
bende kalkıp sırayla servislere gittim hyundaı /nissan ve peugeot servislerine baktım servisler full arac dolu servisleri gectim kapıda sıra bakleyen insanlar vardı döndüm opel servise danışmanla birlikte servis bölümüne indik bir benim var birde bir corsa başkada birşey yok corsa kazalı exper bekleniyor benim aracada işemri listesi yapmışlar danışmana vermişler işemrinde aynen şöyle yazıyor
04 D 4881 plakalı aracta değişim veya onarım gerektiren bir aksama rastlanmamıştır periyodik bakım müşteri isteğine bağlıdır
periyodik dediğide yağ filtreler felan danışman bak abi gördünmü bizde arac yok adamlar arac yetiştiremiyor bizim müşteri aracları aylık masraf cıkarmıyorki sürekli gelsin bizde ucuz fiyat cekelim 2/3 yılda bir geliyor eee haliyle bizde dışarda 200 olan malzemeyi 400 diyoruz fark budur milletimizde verdiği paraya göre yorum yapınca kötü olan biz oluyoruz ama bazı müşteri memnuniyeti bilmeyen bayi varsada bu durumu tüm bayilere yüklememk gerek
şimdi arkadaşım durumu farklı o bayi hakkında yasal işlem başlatmalı ve bir avukatta danışsın tazminatlık bir durum cıkabiliyorsa tazminat acsın bence ama sizin genel konuşmanız cok yanlış
exper /expertix/kasko/sigorta/servis bu kelimelere ve bunlarla ilgili karşılaşağın sacma mantık dışı sinir edici bir sürü olaya hazırlıklı ol deli ederlerBugün aracın kaza anındaki expertizi ile görüstüm kendisi bana tamponun 1 yıllık mı 6yıllık mı yani eski tampon olduğu anlaşılmaz diyo böyle bir mantık varmı yaaa
exper /expertix/kasko/sigorta/servis bu kelimelere ve bunlarla ilgili karşılaşağın sacma mantık dışı sinir edici bir sürü olaya hazırlıklı ol deli ederler
bende bir kac ay önce benzeri bir olay yaşadım ondan ona bundan şuna arayıp durdum en sonunda genel müdürlükten bir bayanla halkla ilşkiler müdüresiymiş
konuştum hani görüşmeleriniz kayıt ediliyor felan diyorya aynen recep ivedik hesabı yaptım müdüreye bu görüşme kayıt ediliyormu ddiye sordum evet dedi peki yöneticiler müdürler bunları dinliyorlarmı hiç diye sordum gene evet dedi
tabi bombayı patlattım ve dedimki bu ses kaydını dinleyen herkim varsa allah hepsinin belasını versin aman beyefendi felan dedim arkadaş dosyamı iptal edin sizden para mara istemiyorum lanet olsun sizede sizden gelecek parayada dedim kapattım 1 saat sonra beni firmanın genel müdürü olduğunu söyleyen firma adına özür dileyen biri aradı konuyla alakalı exper ve servisin suclu olduğunu dosyayı 2 gün içinde sonucladıracağını anlattı gercektende oyle oldu ama o duruma kadar getirdiler sizde o durumlara hazırlıklı olun allah yar ve yardımcınız olsun iş zor