Bak şu opelin yaptiğina!!!!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan emkad
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bence servisin adını ver bizde bilelim en azından böyle bir durumda bizimde söz hakkımız olsun
 
opel servisine bakım amaclı yolum düştüm yedek parca ve servis danışmanı iş emri formu doldurdu aracı servis bölümüne aldırdı bir süre muhabbet ettik ustaların bakımı yapılacakların listesini cıkarmalarını bekliyorduk danışmana dedim opel yetkili servislerinden opel kullanıcısı şikayetci ağırlık olarak fiyat ve ilgisizlikten diye
cevabı abi bu sıradan gir sırayla tüm yetkili servisler her markanın bu bölgededir git bir bak kac usta calışıyor ne kadar bakıma gelmiş arızalı hasarlı v.s arac var sonra gel birde bizim tamir bölümüne inelim dedi
bende kalkıp sırayla servislere gittim hyundaı /nissan ve peugeot servislerine baktım servisler full arac dolu servisleri gectim kapıda sıra bakleyen insanlar vardı döndüm opel servise danışmanla birlikte servis bölümüne indik bir benim var birde bir corsa başkada birşey yok corsa kazalı exper bekleniyor benim aracada işemri listesi yapmışlar danışmana vermişler işemrinde aynen şöyle yazıyor
04 d 4881 plakalı aracta değişim veya onarım gerektiren bir aksama rastlanmamıştır periyodik bakım müşteri isteğine bağlıdır
periyodik dediğide yağ filtreler felan danışman bak abi gördünmü bizde arac yok adamlar arac yetiştiremiyor bizim müşteri aracları aylık masraf cıkarmıyorki sürekli gelsin bizde ucuz fiyat cekelim 2/3 yılda bir geliyor eee haliyle bizde dışarda 200 olan malzemeyi 400 diyoruz fark budur milletimizde verdiği paraya göre yorum yapınca kötü olan biz oluyoruz ama bazı müşteri memnuniyeti bilmeyen bayi varsada bu durumu tüm bayilere yüklememk gerek
şimdi arkadaşım durumu farklı o bayi hakkında yasal işlem başlatmalı ve bir avukatta danışsın tazminatlık bir durum cıkabiliyorsa tazminat acsın bence ama sizin genel konuşmanız cok yanlış



kardeşim haklisin ama araba 2-3 yilda bi ariza yapiyor diyede fiyat cok istenmez ki.
Bende toyota vardi arabanin bakimi disinda servise girmedi ariza acmadi 4 sene icinde aku ve lastik disinda bir arizasi olmadi
ben toyota servisine 4 sene sonra cikip gidecem.
Ooo 4 yildir gelmiyorsun sana 500 ken 1000 tl mi diyecek boyle bir mantik varmi?
Ha su vardir malzemen parcalarin cok kalitelidir ve dogrudur iyidir.haliyle kaliteli malzeme pahalidir oyle desinler eyvallah.
Ha suda var ben 40.000-tl ye araba alacam servise gidecem bana 300-400 tl bakim masrafi cikti diyede dövünmeyeceksin madem 400 tlye laf edecez tofaş şahin alalim ona binelim.
Amaç para değil zaten yeterki malimiza iyi bakilsin kusuru örtülsün hakettigi ettiginden fazla parayida alsin.

Helal olsun..
 
fazla para istendiğini kim söyledi?
ben periyodik bakıma corsa d benzinli için 240 tl kadar bir rakam ödemiştim.
fiat servisinde palio için de rakam 210 tl.
 
kardeşim haklisin ama araba 2-3 yilda bi ariza yapiyor diyede fiyat cok istenmez ki.
Bende toyota vardi arabanin bakimi disinda servise girmedi ariza acmadi 4 sene icinde aku ve lastik disinda bir arizasi olmadi
ben toyota servisine 4 sene sonra cikip gidecem.
Ooo 4 yildir gelmiyorsun sana 500 ken 1000 tl mi diyecek boyle bir mantik varmi?
Ha su vardir malzemen parcalarin cok kalitelidir ve dogrudur iyidir.haliyle kaliteli malzeme pahalidir oyle desinler eyvallah.
öyle bir mantık olmaz tabi ama ticarettin bazı kuralları var iki taneside şunlardır 1-sürümden kazanmak 2-kaliteli yüksek fiyatlı ürün satmak
sürümden kazanma şansları yok birinci şıkları iptal kaldı ikinci şık kaliteli ama yüksek fiyatlı ürünler onlarda öyle yapıyor
asıl hata ise gene kullanıcıda ucuz alıp yılda bir değişeceğine kaliteli al 3 yılda bir değiş aynı hesaba geliyor arada kaybolan zaman işçilik derken ucuz aldığın mal sana daha pahalıya mal oluyor
 
Opel servisine bakım amaclı yolum düştüm yedek parca ve servis danışmanı iş emri formu doldurdu aracı servis bölümüne aldırdı bir süre muhabbet ettik ustaların bakımı yapılacakların listesini cıkarmalarını bekliyorduk danışmana dedim opel yetkili servislerinden opel kullanıcısı şikayetci ağırlık olarak fiyat ve ilgisizlikten diye
cevabı abi bu sıradan gir sırayla tüm yetkili servisler her markanın bu bölgededir git bir bak kac usta calışıyor ne kadar bakıma gelmiş arızalı hasarlı v.s arac var sonra gel birde bizim tamir bölümüne inelim dedi
bende kalkıp sırayla servislere gittim hyundaı /nissan ve peugeot servislerine baktım servisler full arac dolu servisleri gectim kapıda sıra bakleyen insanlar vardı döndüm opel servise danışmanla birlikte servis bölümüne indik bir benim var birde bir corsa başkada birşey yok corsa kazalı exper bekleniyor benim aracada işemri listesi yapmışlar danışmana vermişler işemrinde aynen şöyle yazıyor
04 D 4881 plakalı aracta değişim veya onarım gerektiren bir aksama rastlanmamıştır periyodik bakım müşteri isteğine bağlıdır
periyodik dediğide yağ filtreler felan danışman bak abi gördünmü bizde arac yok adamlar arac yetiştiremiyor bizim müşteri aracları aylık masraf cıkarmıyorki sürekli gelsin bizde ucuz fiyat cekelim 2/3 yılda bir geliyor eee haliyle bizde dışarda 200 olan malzemeyi 400 diyoruz fark budur milletimizde verdiği paraya göre yorum yapınca kötü olan biz oluyoruz ama bazı müşteri memnuniyeti bilmeyen bayi varsada bu durumu tüm bayilere yüklememk gerek
şimdi arkadaşım durumu farklı o bayi hakkında yasal işlem başlatmalı ve bir avukatta danışsın tazminatlık bir durum cıkabiliyorsa tazminat acsın bence ama sizin genel konuşmanız cok yanlış
opel kullanan sayısı ile servisteki araç sayısına bakıp güzel sonuç çıkarmış adam :rolleyes:

demekki bi sıkıntı var opel yetkililerde ki kimse arabasını yetkiliye götürmüyor. hal böyle olunca dükkan boş kalıyor. dicek hali yok.

kazık gibi fiyatlarla yalan yanlış iş yapmasıyla meşhur servise mecbur kalmadıkça ya da bilmeden gitmedikçe kimse yanaşmaz tabi.

benim gittiğim özel servisin boş kaldığını hiç görmedim mesela :)
 
Bugün aracın kaza anındaki expertizi ile görüstüm kendisi bana tamponun 1 yıllık mı 6yıllık mı yani eski tampon olduğu anlaşılmaz diyo böyle bir mantık varmı yaaa
 
Bugün aracın kaza anındaki expertizi ile görüstüm kendisi bana tamponun 1 yıllık mı 6yıllık mı yani eski tampon olduğu anlaşılmaz diyo böyle bir mantık varmı yaaa
exper /expertix/kasko/sigorta/servis bu kelimelere ve bunlarla ilgili karşılaşağın sacma mantık dışı sinir edici bir sürü olaya hazırlıklı ol deli ederler
bende bir kac ay önce benzeri bir olay yaşadım ondan ona bundan şuna arayıp durdum en sonunda genel müdürlükten bir bayanla halkla ilşkiler müdüresiymiş
konuştum hani görüşmeleriniz kayıt ediliyor felan diyorya aynen recep ivedik hesabı yaptım müdüreye bu görüşme kayıt ediliyormu ddiye sordum evet dedi peki yöneticiler müdürler bunları dinliyorlarmı hiç diye sordum gene evet dedi
tabi bombayı patlattım ve dedimki bu ses kaydını dinleyen herkim varsa allah hepsinin belasını versin aman beyefendi felan dedim arkadaş dosyamı iptal edin sizden para mara istemiyorum lanet olsun sizede sizden gelecek parayada dedim kapattım 1 saat sonra beni firmanın genel müdürü olduğunu söyleyen firma adına özür dileyen biri aradı konuyla alakalı exper ve servisin suclu olduğunu dosyayı 2 gün içinde sonucladıracağını anlattı gercektende oyle oldu ama o duruma kadar getirdiler sizde o durumlara hazırlıklı olun allah yar ve yardımcınız olsun iş zor
 
exper /expertix/kasko/sigorta/servis bu kelimelere ve bunlarla ilgili karşılaşağın sacma mantık dışı sinir edici bir sürü olaya hazırlıklı ol deli ederler
bende bir kac ay önce benzeri bir olay yaşadım ondan ona bundan şuna arayıp durdum en sonunda genel müdürlükten bir bayanla halkla ilşkiler müdüresiymiş
konuştum hani görüşmeleriniz kayıt ediliyor felan diyorya aynen recep ivedik hesabı yaptım müdüreye bu görüşme kayıt ediliyormu ddiye sordum evet dedi peki yöneticiler müdürler bunları dinliyorlarmı hiç diye sordum gene evet dedi
tabi bombayı patlattım ve dedimki bu ses kaydını dinleyen herkim varsa allah hepsinin belasını versin aman beyefendi felan dedim arkadaş dosyamı iptal edin sizden para mara istemiyorum lanet olsun sizede sizden gelecek parayada dedim kapattım 1 saat sonra beni firmanın genel müdürü olduğunu söyleyen firma adına özür dileyen biri aradı konuyla alakalı exper ve servisin suclu olduğunu dosyayı 2 gün içinde sonucladıracağını anlattı gercektende oyle oldu ama o duruma kadar getirdiler sizde o durumlara hazırlıklı olun allah yar ve yardımcınız olsun iş zor



arkadaşlar şöyle söyliyeyim.

arabadan anlamam ama bu benım uzmanlık alanıma gırıyor.
sigorta şirketleri her ne kadar çok çok ii para kazanıyor olsada trafık sıgortası ve kasko poliçelerinden sigorta şirketleri ya kazanmıyor yada az kazanıyor.

çünkü gecen sene (2009) da alınan prım mıktarının %85 ını ödeme yapmışlar.
yanı buda zarar anlamına gelıyor.
ve burda devreye sahtecilik sahtekarlık girdiğinden eksperlere çok iş düşüyor.
eksperlerin prim sistemide kazanın,kusurun,hasarın incelemesinde eğer şirketin menfaatine bir durumu tespit ederler ise prım hakediyorlar.
senın olayda da sıgorta şirketi(kasko) bu tespıtte bulunmus belkıde doğru bulmus.
ama dıyorsunkı sımdıde ustlenmıyorlar.
neden ?
oncekı hasarda da gorevı layıkıyla yapmamaış olacak bunuda kolay kolay kabulleneyecek.
asıl kusur varsa oda bayıde olmalı doğruysa?????
 
Geri
Üst