baski balata debriyaj rulmani

Biz kendi garajımızda 300 tl den aşşağı bu işlemi yapmayız.
İyi restorantta yemek yediğiniz zaman gelen hesaba şaşırmanız pek de normal olmaz sonuçta.
Emre beyin yazdıkları ise durumun nedenini tamamen açık şekilde gösteriyor...

daha dün vectra sını Türkiyede toplamış bir arkadaşımız yanımıza geldi,belki de foruma da üyedir ne yazik ki iyi servisleri tenzil ederek söylüyorum.En azından bir usta oksijen sensörü kablosunu korur egzoz manifoldundan.

Türkiye kıbrıs izlanda meselesi değil mesele.

Çağatay bey sizin garaj tam olarak nerede yazabilir misiniz lütfen
 
burdan yazmam reklam olur,özelden yazdım...
 
aracım 2000 astra g cd, cumartesi akşamı balıkesirden manisaya giderken gelenbe yakınlarında 5.v,tes 100 le giderken arabanın içinde bir alarm ötmeye başladı daha önce böyle bi ses duymamıştım hemen durdum stop ettim tekrar çalıştırdım ses gitti fakat debriyaja bastım vitese takmak için debriyaj hiç yok bomboş, tabi vites kaldı boşta araba çalışıyor vitese geçmiyor, biraz devrini buldurup zorda olsa 2.vitese attım bu şekilde manisaya kadar gittim 2.viteste evin önüne kadar stop ettim. böyle durumlarda debriyajı fazla pompalamayın fren hidroliği ile aynı sıvıyı kullandığı için eksiltip frenleri de tehlikeye sokmuş olursunuz, ertesi gün ustayı çağırdım baktı etti debriyaj alt merkezi gitmiş dedi şanzıman inecek baskı balata debriyaj rulmanı değişecek dedi, masrafı luk marka orjinal baskı balata ve rulmanı 300 tl, işçilik de 150 civarı yani toplam 450-500 civarı tutuyor bilgilerinize debriyaja basarken kaldırırken bunları gözönüne alın ona göre arkadaşlar.
 
Geri
Üst