baskıbalata değiştikten sonra...

142binde sattıldı araba balatası hiç değişmemişti alan adam daha da binyordur
 
ne kadar masraf yaptınız?balatanın biteceğine yakın ne gibi belirtiler başlıyor bende de astra H var 2009 24000 km de çabuk balata yiyor falan diyorlar H kasa için ama???

araç düz zemindeyken 5 e takın ve kalkmaya çalışın eğer stop ederse balatanız daha sağlam ama stop etmeden kalkarsa balatanız bitmiş demektir
 
142binde sattıldı araba balatası hiç değişmemişti alan adam daha da binyordur

dayımın 97 vectra 220 binde baskı balata değiştirdi ilk defa hiç sorun çıkarmamıştı
 
tabi kullanıma baglı ama 24ooo km de debrıjay bıtmez yaa... 50-60 bın cok rahat gıtmesın lazım ama dedıgım gıbı araca kullanımına baglıı...

ben çok duydum, benimde 15 binde gitmişti. 1.3 cdti:)
 
astra h larda bu problem varmış gerçi şehir içi dur kalk fazla yapmıyorum ama istanbul da olan biri tabi ki daha çabuk gider bundan önce dizel clio vardı 91000 de sattım 5 kuruş masraf etmemiştim bakımlar haricinde geçenlerde 40000 de balata değiştiren astra h a rastladım masraf olarak astralarda ne acaba

problem olur tabi, araba kalkarken resmen kan ağlıyor.
 
ben çok duydum, benimde 15 binde gitmişti. 1.3 cdti:)


abi ne yaptın sen yaa.. 15 bınde bitermi yaa :confused: Ben alcak gonullu olarak 50-60 bın km gıder dedım ama gercekten normal kullanımda 90-100 bın km:( Dedıgıne gore o zaman hersene baskı balata ve rutin bakım derken enaz 1000 tl masraf :D

Ama bıttı dıyosanda bıtmısdır yanı:D
 
var 20bin e gelmeden balata sıyıranlar
 
var 20bin e gelmeden balata sıyıranlar

Bu aracla ılgılı degılde bence kullanmayla alakalı olabılır.. Yanlışmıyım ??
ayak sürekli debriyajda olursa bıter tabii ki..
 
Bu aracla ılgılı degılde bence kullanmayla alakalı olabılır.. Yanlışmıyım ??
ayak sürekli debriyajda olursa bıter tabii ki..
evet kullanıcıya bağlı.. üretim hataları da olabilir ama onlar 15-20 bin bile dayanmadan biter
 
Geri
Üst