Benzinde Titreme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan alpunga
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
selam arkadaşlar, Vectra A 2.0 GL sahibiyim. Aracım lpgde düzgün çalışıyor ama benzinde çalışırken titreme yapıyor ve egzosdan duman zorlayarak kesik kesik çıkıyor. Ek olarak duman rengi siyah. Arabanın benzin filtresi ve enjeksiyonları temizlendi. Acaba bu problemler nelerden kaynaklanıyor. Nelerine baktırmam lazım? Birde 1 ay önce değişen motor yağım siyah bir renge büründü sizce bu bir sorun teşkil eder mi?

lpg enjektörlerinizi kontrol ettirin bozulmuş olabilir.. ve araç benzinde çalışırken işeme yapabilir... ayrıca emrenin tavsiyesini kulak ardı etmeyin debimetre
 
hay masallah abi iki tane aslan besliyomussun sen :D kazasız belasız :D
 
lpg enjektörlerinizi kontrol ettirin bozulmuş olabilir.. ve araç benzinde çalışırken işeme yapabilir... ayrıca emrenin tavsiyesini kulak ardı etmeyin debimetre

baktırmam gerekenler:
1) lpg enjektörleri
2) debimetre

aracın benzinde işeme yaptığını nasıl anlarız?
kaç oktan benzin kullanmalıyım? 98 oktan kullanınca sorun düzelir mi?

cevaplarınız için çok teşekkür ederim sizlere..
 
alper abi lpg de normal çalışıyor benzinde problem demiyormusun...

lpg de çalışmaktan benzin enjektörü bozar kendini.dene ve gör...

denemesi bedava.. ben yüksek ihtimal diyorum sistem belli başımıza geldi..
 
alper abi lpg de normal çalışıyor benzinde problem demiyormusun...

lpg de çalışmaktan benzin enjektörü bozar kendini.dene ve gör...

denemesi bedava.. ben yüksek ihtimal diyorum sistem belli başımıza geldi..

Şimdiki yeni lpg'ler zaten bu yüzden tüp devredeyken bile arada bir enjektörlerin kuru kalmaması için benzin püskürtmüyorlarmı ? Şahsen bendeki lpg bu sistem üzerinden çalışıyor diye biliyorum öyle söylemişti tüpü takan usta , BRC my11 sürümü şuan bu şekilde çalışanlardan biri bendede bu takılı

Bu arada tüplü olmama rağmen ayda 1 kez 30 liralık 95 oktan benzin almam sanırım bu teoriyi doğrular nitelikte ...
 
herkese cevaplarınız için teşekkür ederim. benim araçta atiker marka lpg var. birde sıralı sistem değil.
dün lpgde yaklaşık 150 km yol gittim. hava yağmurluydu. birden bire göstergeler çalışmamaya başladı hepsi sıfırı gösteriyor ve akü şarj lambası yandı. bende direk sanayinin yolunu tuttum. trafik sıkışıktı dur kalk çok yaptım. arabanın sağ ön kısımdan su buharı çıkmaya başladı yolun ortasında kaldım. araç su kaynattı yani. bir süre bekledikten sonra su ekleyip sanayiye girdim. akü şarj dinamosunun bitik olabileceğini söylediler neyse ustalar aküye bişeyler bağlayıp ölçüm yaptılar. elemanlardan biri gaza biraz yüklendi ve göstergeler tekrar çalışmaya başladı akü şarj lambası söndü. ölçümlerde şarj dinamosunun çalıştığı görüldü. neden göstergelerin çalışmadığını sorduğumda su kaçmış olabilir dediler. motorun su kaynatmasının sebebi olarakda göstergeler çalışmadığından fanda çalışmadı soğutma işlemi olmadı.
yani sonuç olarak arabanın elektrikk tesisatında sorun var yağmur yağdımı bişeyler oluyor. su kaçağı opellerde genel bir sorun galiba.
 
Geri
Üst