bidaha opel alırsam.....

Benim de en çok gıcık oldum şey bu triger işi beş yıl yada almış bin km mevzu ya ben beş yılda yirmi bin yapamıyorum onbeş bin km değişim yaptırdığım oldu bu kadar olur hehe kendime acıyorum.
 
Peugeot 120000 km ya da 10 yıl diyor benim 307'm için Nadir Abi.

Sürekli bayileri gezme hastalığım var aynen öyle dediler kardeşim triger konusunda geç bakım oluyor filan diye birde bunu mıtsubishi söyledi. Onlarında km aralığı baya var. Pejo da beni korkutan ise elektrik akşamında sorun olduğu yönünde ne kadar doğru bilemem ama şu 308lere hastayım yav.
 
Yeni 308'i sevmedim ben ama bir önceki kasa 308'ler benim de hoşuma gidiyor. Dizel otomatik seçeneğide mevcut olması bence çok iyi.
 
Yeni 308'i sevmedim ben ama bir önceki kasa 308'ler benim de hoşuma gidiyor. Dizel otomatik seçeneğide mevcut olması bence çok iyi.

Vallahi kardeşim inan sabırsız bir şekilde şu aracın zamanını bekliyorum bir dolsa hemen saldırıya geçeceğim araç için ama şu suv araçlara bayılıyorum. Bir nasip olsa da alsam.
 
İnşaallah en kısa zamanda, diyelim o zaman.
 
Arkadaslar isin basindakiler problem.servis sikayet yagmuruna tutulsa bike opel Türkiye bisey yapmiyor.umurlarinda degil sanki anlamadim gitti.nerede en suratsiz en aksi adam var toplayip opelde calistiriyolar.

SM-G9250 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Hyundai servislerinde müşteri ile diyalog iyi seviyelerde ama ne yazık ki servislerinde yeterli yedek parça stoğu yok, yeni alınan bir aracın benzin şamandırası için bir ay yedek parça beklemiştik.
 
Bu konuda bende muzdaribim konu başlıklarinda belki görmüşsünüzdür dizel opel aracim tekleme ve devirden düşüyor servise gittiğimde yukardaki arkadasın dedigi gibi nerde suratsiz insan varsa onu topluyorlar Allah gunah yazmasin oda bir insanda ama bir insanda sempatiklik olmazmi yada müşteriyle diyaloğu azıcık düzenli olmazmı tövbe bir daha opel alırsam.Arti aracim en fazla 20 bin lira eder bana 5 veya 6 bin masraf cikariyorlar tövbe birdaha opele.

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar zaten bir konuya dikkat çekmek isterim. Bakın burada bir çok arkadaş aman ha aman diyor ama buna karşın bir çok arkadaşımız da A firması için harbi servis hizmeti falanı filanı var diyor. İyi hizmet iyi müşteri menmuniyeti en kaliteli reklamdır. Gerisi hikayeden başka bir şey değil. Aslında işte tüketici böyle olması gerek verecek ki odunu herkes bu odundan nasibini bir güzel alsın. Haa almayan da zaten eninde sonun da kapıya kilidini vurur. Geçen işte konu açtım dedim sosyal medyadan dahi tepki koyalım garanti konusunda bir düzenleme olsun diye. Ama sadece bir kaç yorumla kaldı. Eeee şimdi milleti bu şekilde gören firma çokta umurunda sanki. O kazandığı paraya bakar. Kocaman opel firması şimdi ülkeye bir dünya araç satıyor ise ve araçlarının satışını daha da artırmak için ne yapar? Ülkemizde güzelce bir fabrika açar ve araçları gemi ile getirme yerine burada yapar ve ülkemiz vatandaşı da bak adamlar ülkemizde firma açtı destek olalım hem sağlam hemde ülkemiz adına iyi olur diye araç alırken daha bir hevesli olur. Kusura bakmasın Alman araçları ama ülkemde yatırım yapan Hundai durur iken opel benim için her zaman ikinci planda kalır. Bir firmanın bayine gittim araç almayacağım bir şey etmeyeceğim. Adamlar kapıda karşıladı buyrun falan filan dedim ben araç almayacağım sadece aşağı da bir aracımız var onu bekliyoruz dedim arkadaş da gelecek. Olsun dedi ya araç almanız önemli değil. Hemen masaya çay yanında atıştırmalık bir şeyler sonra kahve falan filan araç almayacak biri olmama karşın ulan araç alasım geldi yani o kadar adamlar beni etkidi.
 
Geri
Üst