Bilgili abilerim lütfen yardım edin Corsa D

Frenlerde sikinti yoksa selenoidin hortumunu takip et giriş tarafindakini
Seni vakum pompasına götürür dip kısmında zamanla çatlaklar oluşabiliyor.. bi kontrol et. Inşallah cozulur

Sağolasın ustam bakacağım fotoğrafta çekerim . İnşallah, çok can sıkıcı bi durum
 
Sağolasın ustam bakacağım fotoğrafta çekerim . İnşallah, çok can sıkıcı bi durum

Frenlerde sikinti yoksa selenoidin hortumunu takip et giriş tarafindakini
Seni vakum pompasına götürür dip kısmında zamanla çatlaklar oluşabiliyor.. bi kontrol et. Inşallah cozulur


Dün akşam tanıdık vasıtasıyla işini iyi yapan bir ustaya gittik. Durumu en başından anlattım. Turbo selenoidine giren bir boruyu turboya verdi direk bi tur at gel dedi araçta özellikle 2. Viteste tork artışı vardı. Fazla yol yapma imkanımda yoktu sanayide ustanın yanına dönünce seleneoidin değişeceğini söyledi. Ustaya daha yeni değiştirmiştik dedim. Şase numarasındanmı yalan olmasın motor numarasındanmı dediğini hatırlamıyorum , parçayı o şekilde alman gerekiyordu dedi . Piyasada GM yazılı ciddi anlamda çinden gelen orjinal diye satılan parça varmış. Gerçek orjinali 350-400 civarında fiyatı dedi. Ben 175 liraya almıştım henüz değiştirmedim zaman neyi gösterecek bakalım araştırmaya devam ediyorum.
 
Dün akşam tanıdık vasıtasıyla işini iyi yapan bir ustaya gittik. Durumu en başından anlattım. Turbo selenoidine giren bir boruyu turboya verdi direk bi tur at gel dedi araçta özellikle 2. Viteste tork artışı vardı. Fazla yol yapma imkanımda yoktu sanayide ustanın yanına dönünce seleneoidin değişeceğini söyledi. Ustaya daha yeni değiştirmiştik dedim. Şase numarasındanmı yalan olmasın motor numarasındanmı dediğini hatırlamıyorum , parçayı o şekilde alman gerekiyordu dedi . Piyasada GM yazılı ciddi anlamda çinden gelen orjinal diye satılan parça varmış. Gerçek orjinali 350-400 civarında fiyatı dedi. Ben 175 liraya almıştım henüz değiştirmedim zaman neyi gösterecek bakalım araştırmaya devam ediyorum.
Selenoid çakma da olsa işini yapar diye düşünüyorum. Vakum kaçağı çatlak vs yoksa.
Sadece 1750 devirde değilde daha yüksek devirlerde aktif olur. Inşallah cozulur
 
Selenoid çakma da olsa işini yapar diye düşünüyorum. Vakum kaçağı çatlak vs yoksa.
Sadece 1750 devirde değilde daha yüksek devirlerde aktif olur. Inşallah cozulur

Tekrar başka bir turbocuya gitmeyi düşünüyorum bu mesele için mantıklı söylediğiniz , bıkkınlık derecesine geldi artık inşallah hocam yoruyorum sizide kusura bakmayın.
Selenoidin giriş hortumunu direk turboya bağlayınca aracın çekişi farketmişti bununla ilgili aklınıza gelen birşey varmı?
 
Selenoid çakma da olsa işini yapar diye düşünüyorum. Vakum kaçağı çatlak vs yoksa.
Sadece 1750 devirde değilde daha yüksek devirlerde aktif olur. Inşallah cozulur

Başka bir turbocuya gitmeyi düşünüyorum bu mesele için mantıklı söylediğiniz , bıkkınlık derecesine geldi artık inşallah hocam yoruyorum sizide kusura bakmayın.
Selenoidin giriş hortumunu direk turboya bağlayınca aracın çekişi farketmişti bununla ilgili aklınıza gelen birşey varmı?
 
Başka bir turbocuya gitmeyi düşünüyorum bu mesele için mantıklı söylediğiniz , bıkkınlık derecesine geldi artık inşallah hocam yoruyorum sizide kusura bakmayın.
Selenoidin giriş hortumunu direk turboya bağlayınca aracın çekişi farketmişti bununla ilgili aklınıza gelen birşey varmı?
Dostum mapnsensorunu kontrolbettiler mi. Bi temizlerdir istersen. Sen bile temizleyebilirsin t25 alyan a ihtiyacın var. Internette araştır. Yapabilirsin.eger sensör kirliyse veya bozuksa basıncı yalnis ölçüyor olabilir.
 
Dostum mapnsensorunu kontrolbettiler mi. Bi temizlerdir istersen. Sen bile temizleyebilirsin t25 alyan a ihtiyacın var. Internette araştır. Yapabilirsin.eger sensör kirliyse veya bozuksa basıncı yalnis ölçüyor olabilir.

Evet manifoltun üstündeki map sensörüde temizlendi henüz bir değişiklik yok.
 
Tavsiye üzerine opelci bir ustaya gösterdik. Cihaza bağladı sorun aynı, turbo doldurmuyor dedi tampon vs. komple sökülecek iyice bütün bağlantıların kontrol edilmesi lazım dedi bağlantılarda problem çıkmazsa tekrar turbonun sökülüp turbocuya baktırılması gerektiğini söyledi. İntercooler besleme hortumu şişmiyor gaza basıldığında
 
debimetre denendi mi
 
debimetre denendi mi


Maf yani Hava akış sensöründen bahsediyorsunuz değilmi temizlenmişti ama sağlamlık kontrolü nasıl yapılıyor yabancı videolardan çözemedim. Motora giren turboda dahil bütün hava oradan geçiyor diye aklımdan geçmedi değil benimde ama rölantide vs sorun yok
 
Geri
Üst