Merhabalar,
Herkesin okumasında fayda var...!!!!!!!!!!!!!!
26-11-2011 yılında Opelâin İstanbul Dolmabahçeâdeki Bayisinden 1-1.5 ay bekleyerek OPEL Astra 1.3 CDTI SportsTourer bir araç aldım.Aracım henüz 35.000 Km.de.Trafik Sigortası ve KASKO da dahil aracın tüm periyodik bakımlarıda arabayı almış olduğum servis tarafından yapıldı..Yetinmedim bir de 1.118 TL peşin ödeyip 2 sene ARTI GARANTİ yaptırdım..Aracımı bakım için servise götürdüğümde lifte kaldıran formen arkadaş TURBO hortumundan yağ kaçırdığını söyledi.Ve bu parça Garantiye girmiyormuş.Görüşmüş olduğum Teknik yetkili arkadaş arabayı çok yüksek devirde mi kullandığımı sordu..Bense arabayı kesinlikle 2000-2500 devir arasında kullanan bir kullanıcı olduğumu söyledim. Ayrıca Tam aksine araç kendilerine 2 kere çekiş sorunu sebebiyle geldiğinde Partikül Filitresinin tıkanma aşamasında olduğunu ve bununda aracın devirli kullanılmamasıyla ilgili olduğu söylendi..Buna rağmen ben yine arabamı dediğim gibi 2000-2500 devirler arasında kullandım...
Konuyla ilgili Opel Merkez Müşteri İlişkilerini aradım...İlgili arkadaş araç ile ilgili bilgileri aldıktan 3 gün sonra bana döndüğünde parçanın garantiye girmediğini söyledi..EY KOSKACA OPEL..!!!!!!
Ben müşterin olarak daha ne yapayım..İsmine güvenip aracını almışım.Bütün bakımlarını yetkili servislerinde yaptırmışım..Bununla yetinmeyip bir de 1.118 TL peşin ödeyip ARTI GARANTİ yapmışım. Aracımda bir sorun çıkmış.Sen bana parça garantide değil diyorsun...Müşterilerine böyle diyeceksen ARTI GARANTİ diye bu ürünü satmayacaksın.Piyasada arabalarını beğenmediğiniz KORE firmaları bile 5 sene koşulsuz garanti veriyor....!!!! şu ana kadar gördüğüm benim suçum Markanıza olan güvenim olmuş..!!!!!!!!!!!!
NOt : Parça sorununun kullanıcı hatası olmadığı yetkili servis tarafından onaylandı..Ayrıca formun ilerleyen sayfalarında koymuş olduğum dökümanlarda bu parçanın garantiye girmediğini belirten bir açıklama da yok..Tam aksine Artı Garanti Kontrol Formunda ilgili parçanın kontrol onayı yapılmış..
İnternet üzerinde üyesi olduğum OPEL ile ilgili Forumlarda Turbo Hortumu sorunlu bir arkadaşın Normal Garantisi dolmuş. Özerinden 1 sene geçmiş.Ve gitmiş olduğu servis garantisi bitmesine rağmen ücret almadan değişmiş..Gel de ÖILDIRMA!!!!!!
Müşteri Memnuniyeti denen şey bu olsa gerek...
Bu sorun sizin tarafınızdan giderilmez ise hakkınızda ne düşünmemi istiyorsunuz?
Beni böyle yüzüstü bıraktığınızda OPEL markasına bir daha yanaşıcağımı gerçekten düşünüyor musunuz?
Sevgili OPEL yetkilileri , Lafı uzatmanın fazla gereği yok..Ben üzerime düşen herşeyi yapmama rağmen mağdurum.Sorunumun giderilmesini rica ediyorum..Sorunum giderilmez ise konu ile ilgili tüm girişimlerde bulunacağımı ve konuyla ilgili her platformda tüm insanları bu konuda uyarıp bilgilendireceğimi bilgilerinize sunarım...
Herkesin okumasında fayda var...!!!!!!!!!!!!!!
26-11-2011 yılında Opelâin İstanbul Dolmabahçeâdeki Bayisinden 1-1.5 ay bekleyerek OPEL Astra 1.3 CDTI SportsTourer bir araç aldım.Aracım henüz 35.000 Km.de.Trafik Sigortası ve KASKO da dahil aracın tüm periyodik bakımlarıda arabayı almış olduğum servis tarafından yapıldı..Yetinmedim bir de 1.118 TL peşin ödeyip 2 sene ARTI GARANTİ yaptırdım..Aracımı bakım için servise götürdüğümde lifte kaldıran formen arkadaş TURBO hortumundan yağ kaçırdığını söyledi.Ve bu parça Garantiye girmiyormuş.Görüşmüş olduğum Teknik yetkili arkadaş arabayı çok yüksek devirde mi kullandığımı sordu..Bense arabayı kesinlikle 2000-2500 devir arasında kullanan bir kullanıcı olduğumu söyledim. Ayrıca Tam aksine araç kendilerine 2 kere çekiş sorunu sebebiyle geldiğinde Partikül Filitresinin tıkanma aşamasında olduğunu ve bununda aracın devirli kullanılmamasıyla ilgili olduğu söylendi..Buna rağmen ben yine arabamı dediğim gibi 2000-2500 devirler arasında kullandım...
Konuyla ilgili Opel Merkez Müşteri İlişkilerini aradım...İlgili arkadaş araç ile ilgili bilgileri aldıktan 3 gün sonra bana döndüğünde parçanın garantiye girmediğini söyledi..EY KOSKACA OPEL..!!!!!!
Ben müşterin olarak daha ne yapayım..İsmine güvenip aracını almışım.Bütün bakımlarını yetkili servislerinde yaptırmışım..Bununla yetinmeyip bir de 1.118 TL peşin ödeyip ARTI GARANTİ yapmışım. Aracımda bir sorun çıkmış.Sen bana parça garantide değil diyorsun...Müşterilerine böyle diyeceksen ARTI GARANTİ diye bu ürünü satmayacaksın.Piyasada arabalarını beğenmediğiniz KORE firmaları bile 5 sene koşulsuz garanti veriyor....!!!! şu ana kadar gördüğüm benim suçum Markanıza olan güvenim olmuş..!!!!!!!!!!!!
NOt : Parça sorununun kullanıcı hatası olmadığı yetkili servis tarafından onaylandı..Ayrıca formun ilerleyen sayfalarında koymuş olduğum dökümanlarda bu parçanın garantiye girmediğini belirten bir açıklama da yok..Tam aksine Artı Garanti Kontrol Formunda ilgili parçanın kontrol onayı yapılmış..
İnternet üzerinde üyesi olduğum OPEL ile ilgili Forumlarda Turbo Hortumu sorunlu bir arkadaşın Normal Garantisi dolmuş. Özerinden 1 sene geçmiş.Ve gitmiş olduğu servis garantisi bitmesine rağmen ücret almadan değişmiş..Gel de ÖILDIRMA!!!!!!
Müşteri Memnuniyeti denen şey bu olsa gerek...
Bu sorun sizin tarafınızdan giderilmez ise hakkınızda ne düşünmemi istiyorsunuz?
Beni böyle yüzüstü bıraktığınızda OPEL markasına bir daha yanaşıcağımı gerçekten düşünüyor musunuz?
Sevgili OPEL yetkilileri , Lafı uzatmanın fazla gereği yok..Ben üzerime düşen herşeyi yapmama rağmen mağdurum.Sorunumun giderilmesini rica ediyorum..Sorunum giderilmez ise konu ile ilgili tüm girişimlerde bulunacağımı ve konuyla ilgili her platformda tüm insanları bu konuda uyarıp bilgilendireceğimi bilgilerinize sunarım...