Ynt: Bir Daha OPEL mi.? ASLA....!!!!!!!!!!!
sene 2015 oldu artık 2014 ü bile geride bıraktık ben çok sitem etmiştim bu opelın yetkili servisleri hakkında ilgi ve özellikle bilgi eksikliği var yetkili servislerde en azından benım gıttım ankara servislerinde öyleydi . aracımda yakıt zengin hatası veriyordu hatta hata kodunu bıle unutmam p0172, bana yetkili servisteki ustanın dediği cvb şuydu:yakıt sisteminde ne kadar parça varsa orjınalıyle tek tek deiştirerek bu sorunu çözebiliriz diyordu. yanı bu şu demekti arızanın neden oldugunu bılmıyoruz sistemdekı her parçayı deiştirip arıza ışıgının bı daha yanmamasını beklıycez deneme yanılma yöntemıyle . yakıt sıstemındekı parçaları tek tek deiştirmeye kalksak en az 10bin tl giderdi . bu olayların hepsi beni opel markasından çok soğutmuştu .aracı nerdeyse satlığa çıkartıcaktım. ben şunu anladım kabaca bi makine bozulduysa ancak çalışma prensibine tam anlamıyla bilen kişi tamir edebilir .yetkili serviste bu araçların çalışma prensbini tam anlamıyla bilen bi usta oldugunu sanmıyorum .opelın servis kalıtesı cok kotu ama arac hakkındakı şikayetlerını kıyaslarsak dier markalara göre daha düşük ve basit şikayetler . örnek olarak (turbo hortumu , araç içine su alma , esp uyarısı . hızlanırken silkeleme )en kronik ve agır olan manifolt sorunu ama bize en yakın rakip vw ye bakın bi şikayet sitesinde en çok şikayet alan marka olmuş . ve şikayetlerın hepsı şanzıman ,motor beyni gibi agır hatalar o şikayetlerı gorunce gene aracımı deiştirmekden vazgecıyorum . şehir içi dışı karısık 8,0 litre ile keyifli keyifli geziyorum .
sene 2015 oldu artık 2014 ü bile geride bıraktık ben çok sitem etmiştim bu opelın yetkili servisleri hakkında ilgi ve özellikle bilgi eksikliği var yetkili servislerde en azından benım gıttım ankara servislerinde öyleydi . aracımda yakıt zengin hatası veriyordu hatta hata kodunu bıle unutmam p0172, bana yetkili servisteki ustanın dediği cvb şuydu:yakıt sisteminde ne kadar parça varsa orjınalıyle tek tek deiştirerek bu sorunu çözebiliriz diyordu. yanı bu şu demekti arızanın neden oldugunu bılmıyoruz sistemdekı her parçayı deiştirip arıza ışıgının bı daha yanmamasını beklıycez deneme yanılma yöntemıyle . yakıt sıstemındekı parçaları tek tek deiştirmeye kalksak en az 10bin tl giderdi . bu olayların hepsi beni opel markasından çok soğutmuştu .aracı nerdeyse satlığa çıkartıcaktım. ben şunu anladım kabaca bi makine bozulduysa ancak çalışma prensibine tam anlamıyla bilen kişi tamir edebilir .yetkili serviste bu araçların çalışma prensbini tam anlamıyla bilen bi usta oldugunu sanmıyorum .opelın servis kalıtesı cok kotu ama arac hakkındakı şikayetlerını kıyaslarsak dier markalara göre daha düşük ve basit şikayetler . örnek olarak (turbo hortumu , araç içine su alma , esp uyarısı . hızlanırken silkeleme )en kronik ve agır olan manifolt sorunu ama bize en yakın rakip vw ye bakın bi şikayet sitesinde en çok şikayet alan marka olmuş . ve şikayetlerın hepsı şanzıman ,motor beyni gibi agır hatalar o şikayetlerı gorunce gene aracımı deiştirmekden vazgecıyorum . şehir içi dışı karısık 8,0 litre ile keyifli keyifli geziyorum .