Bir Triger değişimi hikayesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Khufu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Khufu

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
21
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Yaklaşık iki yıl önce yeni almış olduğum Astra aracımın trigerini değiştirmek istedim. Yaptığım fiyat araştırmaları sonucu Dikmen Opel Göral'a gittim ve triger seti değiştirildi. bikaç saat sonra aracın motor kısmından uğultulu bir ses geldiğini farkettim ve aynı günün akşamında aracı geri götürüp teslim ettim. Ertesi günün akşamında aracı almaya gittim, sorunun değiştirdikleri V kayışında olduğunu ve düzelttiklerini söylediler. Gayet düzgün çalışan araç o günden sonra sapıtmaya başladı, motor soğukken sallantı ve stop etme, dizel gibi çalışan gürültülü bir motor sesi iki yıl boyunca beni bezdirdi. Bu arada belki altı yedi kez aracı Opel Göral'a götürdüm ama bir sonuç alamadım. Ufak tefek parçaları (ısı müşürü, rölanti valfi, kelebek vs.) değiştirerek veya temizleyerek uğraşıp durduk ama nafile. Aracı İvedik'te Kadir usta'ya götürdüm ve bugün itibariyle sonuç ; yan sanayi triger, yanmış sübaplar, çatlamış gaydlar, rastgele kazınmış emme manifoldu ve silindir üst kapağı, yalan yanlış yapılmış kaynaklar, dört beş yerden üst kapağa oturmamış yanık conta vs.vs. 2.000 TL masraf. Her haliyle alelacele yapıldığı belli olan bir operasyon sonucu aldığımda gayet düzgün olan aracımın başına gelenler bunlar ...
 
Yetkili servislerden uzak durun. Özellikle Opel'iniz varsa kesinlikle uzak durun.
 
Yaklaşık iki yıl önce yeni almış olduğum Astra aracımın trigerini değiştirmek istedim. Yaptığım fiyat araştırmaları sonucu Dikmen Opel Göral'a gittim ve triger seti değiştirildi. bikaç saat sonra aracın motor kısmından uğultulu bir ses geldiğini farkettim ve aynı günün akşamında aracı geri götürüp teslim ettim. Ertesi günün akşamında aracı almaya gittim, sorunun değiştirdikleri V kayışında olduğunu ve düzelttiklerini söylediler. Gayet düzgün çalışan araç o günden sonra sapıtmaya başladı, motor soğukken sallantı ve stop etme, dizel gibi çalışan gürültülü bir motor sesi iki yıl boyunca beni bezdirdi. Bu arada belki altı yedi kez aracı Opel Göral'a götürdüm ama bir sonuç alamadım. Ufak tefek parçaları (ısı müşürü, rölanti valfi, kelebek vs.) değiştirerek veya temizleyerek uğraşıp durduk ama nafile. Aracı İvedik'te Kadir usta'ya götürdüm ve bugün itibariyle sonuç ; yan sanayi triger, yanmış sübaplar, çatlamış gaydlar, rastgele kazınmış emme manifoldu ve silindir üst kapağı, yalan yanlış yapılmış kaynaklar, dört beş yerden üst kapağa oturmamış yanık conta vs.vs. 2.000 TL masraf. Her haliyle alelacele yapıldığı belli olan bir operasyon sonucu aldığımda gayet düzgün olan aracımın başına gelenler bunlar ...
Geçmiş olsun bana sanki trigeri sıkı gerdiler uğultu yaptı sonra sana V kayışı dediler kusurlarını örtmek için, bu arada sente olmadı hatayı başka yerde aradılar derken içine etmişler kusura baka tabiri caiz ise...yani hata hatayı çağırdı...iş bilmezlere kaldı serviscilik desene
 
Yetkili servislerden uzak durun. Özellikle Opel'iniz varsa kesinlikle uzak durun.
:(bütün yetkili servisleri kastetmeyin bence ben bu güne kadar 11 senedir yetkili servise gidiyorum hiçbir en ufak sorunla karşılaşmadım ;)
 
Yetkili servislerden uzak durun. Özellikle Opel'iniz varsa kesinlikle uzak durun.
Aynen katılıyorum. Şunu unutmayın yetkili servislerde çalışan ustalar ortalama ayda 1200-1500 tl arasında bir ücret alıyorlar. İyi bir usta bu paralara kesinlikle çalışmaz onun yerine kendi dükkan açar ve daha çok kazanır. Bu yüzden yetkili servislerde aracınızı tamir ettirdiğinizde daha büyük sorunlarla da karşılaşabileceğinizi unutmamanız gerekir.
 
Opel Göral yetkili servis değil, özel servis.
 
Yaklaşık iki yıl önce yeni almış olduğum Astra aracımın trigerini değiştirmek istedim. Yaptığım fiyat araştırmaları sonucu Dikmen Opel Göral'a gittim ve triger seti değiştirildi. bikaç saat sonra aracın motor kısmından uğultulu bir ses geldiğini farkettim ve aynı günün akşamında aracı geri götürüp teslim ettim. Ertesi günün akşamında aracı almaya gittim, sorunun değiştirdikleri V kayışında olduğunu ve düzelttiklerini söylediler. Gayet düzgün çalışan araç o günden sonra sapıtmaya başladı, motor soğukken sallantı ve stop etme, dizel gibi çalışan gürültülü bir motor sesi iki yıl boyunca beni bezdirdi. Bu arada belki altı yedi kez aracı Opel Göral'a götürdüm ama bir sonuç alamadım. Ufak tefek parçaları (ısı müşürü, rölanti valfi, kelebek vs.) değiştirerek veya temizleyerek uğraşıp durduk ama nafile. Aracı İvedik'te Kadir usta'ya götürdüm ve bugün itibariyle sonuç ; yan sanayi triger, yanmış sübaplar, çatlamış gaydlar, rastgele kazınmış emme manifoldu ve silindir üst kapağı, yalan yanlış yapılmış kaynaklar, dört beş yerden üst kapağa oturmamış yanık conta vs.vs. 2.000 TL masraf. Her haliyle alelacele yapıldığı belli olan bir operasyon sonucu aldığımda gayet düzgün olan aracımın başına gelenler bunlar ...

Hukuksal anlamada bır hak arayısına gırıseceksenız !
Öncelıkle durumu servıse bıldırıp kabullenmedıklerine daır ayrıca onarımı goruntuleyen kamera kaynının ıstenmesıne dair (belge bır dılekce ıle ) ardından sulh hukuk mahkemesınce masrafa deger bıcmek ve sorunun temel nedenını bulmak ıcın bılır kısı tayın edılmesını ıstemek (henuz sıkayetcı deılsınız) sadece sorumlunun kım oldugunu bulmak buradakı amac bu dökümanlarla sorumlu servıs gorunuyorsa davanızı acabılırsınız..

Bılırkısı raporu, servıs onarım belgesı, ardından kadır ustanın yaptıgı uygulamalara daır oradan alınmıs araca daır belge varsa kamera kaydı faturalar vs. ıle servısten tazmınatı ıle hakkınızı alırsınız tabi burda mahkemece belırlenmıs bılırkısının raporu cok onemlı sorunun kaynagının trıger oldugunu raporda belırtmelı sıze davayı kazandıran bu olacaktır

Tum bu hukuksal harcamalar yaklasık 50 tl mahkeme harcı 350 tl bılırkısı harcı
Mahkeme ıkı yılda surse sonuc alırsınız bu durumdan oturu aracsız kalmanız ve manevı olarak etkılendıgınızde malum bunların hepsıne bır bedel talep edersınız ancak kesınlıkle servısın haksız oldugunu sıkayetten evvel kanıtlamış olun acık kalmasın aksı halde servıste sızden kötü reklama daır dava acabılır unutmayın... gecmıs olsun
 
Son düzenleme:
kanıtlayıcı bir belgem yok malesef, yetkili servis olsa kamera kaydı falan olabilirdi. Bunların kamerası yok, gerçi olsa da kayıtları silerlerdi eminim. İyi esnaf iyi reklamı hakeder, kötüsü de yaptığı kötülükle kalmasın benim yapabileceğim bu yazdıklarımdan ibaret.
 
Yaklaşık iki yıl önce yeni almış olduğum Astra aracımın trigerini değiştirmek istedim. Yaptığım fiyat araştırmaları sonucu Dikmen Opel Göral'a gittim ve triger seti değiştirildi. bikaç saat sonra aracın motor kısmından uğultulu bir ses geldiğini farkettim ve aynı günün akşamında aracı geri götürüp teslim ettim. Ertesi günün akşamında aracı almaya gittim, sorunun değiştirdikleri V kayışında olduğunu ve düzelttiklerini söylediler. Gayet düzgün çalışan araç o günden sonra sapıtmaya başladı, motor soğukken sallantı ve stop etme, dizel gibi çalışan gürültülü bir motor sesi iki yıl boyunca beni bezdirdi. Bu arada belki altı yedi kez aracı Opel Göral'a götürdüm ama bir sonuç alamadım. Ufak tefek parçaları (ısı müşürü, rölanti valfi, kelebek vs.) değiştirerek veya temizleyerek uğraşıp durduk ama nafile. Aracı İvedik'te Kadir usta'ya götürdüm ve bugün itibariyle sonuç ; yan sanayi triger, yanmış sübaplar, çatlamış gaydlar, rastgele kazınmış emme manifoldu ve silindir üst kapağı, yalan yanlış yapılmış kaynaklar, dört beş yerden üst kapağa oturmamış yanık conta vs.vs. 2.000 TL masraf. Her haliyle alelacele yapıldığı belli olan bir operasyon sonucu aldığımda gayet düzgün olan aracımın başına gelenler bunlar ...
ucuz etin yahnisi kara olur ;) geçmiş olsun.
 
Yukarıda yazdığınıza göre, triger diş atladı, ve supaplar vs. zarar gördü. Siz aynı gün geri gidince üst kapağı açıp, contayı dahi değişmeden, idareten bir tamir yapılmış. Sorunlu Araç pek yoktur, genelde sorunların %99 u servis kaynaklı.
 
Geri
Üst