Bosch car servicelerden uzak durun

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ondercdx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
geçmiş olsun:(
 
usta hatasını kabul ederken size onu savunmak düştüyse diyecek bir şeyim yok size...Böyle kurumsal şirketlerde hata maalesef hatayı yapana değil kuruma mal edilir. Ben bosch car servisine gittim ve hatayı bosch car servisi yaptı. Doğru düzgün triger kayışını takmayı beceremediler. Ne demek hatayı yapan bir usta,markayı karalamayalım. O marka altında çalışan birinin hatası varsa, hata o markaya mal edilir. Zaten markalaşmada böyle bir şeydir. Yoksa herhangi bir özel servisten farkları kalmaz bunların. Hoş herhangi bir özel opel servisi bunlardan kat be kat iyi ama yinede bir şey demiyorum madem siz savnuyorsunuz.Markayı karalamayalım.Yinede inş sizlerin başına böyle bir şey gelmez.
 
efe yapılan uygulamalar ve yaşanan sorunlar diğer bir başlıkta...
 
tşkler Oğuz...
 
öle bi yerde çalışan ustanında hata payı yok ama bence işini adam gibi yapsın acemi usta diye bir şey yok!!!

katılıyorum usta zaten acemi olmayan işinin ehli kişilere denir acemi ise çıraklara. Önder de bize bu serviste bişeylerin iyi gitmediğini söylemeye çalışıyor. Üslubu belki farklı olabilir ama bizimde kuyruğumuza bastığında bizde aynı şekilde tepki vereceğimiz kesin. ve bizi uyarmasıda doğru.
 
genelleme yapmıyalım. işini düzgün yapan bir sürü bosch car service var. malesef sen acemi bir ustaya denk gelmişsin geçmiş olsun.
Böyle savunma olmaz arkadaşım. Acemi adam zaten usta değildir, usta demek işinin ehli demektir. Her zaman savunduğum bir şey vardır. Ekmek fırından alınır. Bir kişinin her şeyi bilme kabiliyeti olamaz o nedenle de Bosch Car Servisi her arabanın dilinden anlayamaz.
 
Benim burda amacım durduk yere bir servisi kötülemek değil,kaldıki burası bir çözüm merciide değil.Yaptırdığım işlem,işlem faturası,değişen parçalar ve sonuç ortada.Hal böyleykende memnun kaldım diyemem.Burdaki tek amacım sizinde aynı şeyin başınıza gelmesini önlemek.Burada tecrübeli arkadaşlarımızın yanısıra yeni kullanıcılarda var. Ben daha önce böyle bir konu görseydim daha ince eler sık dokurdum bosch servislerine giderken.En azından 2 kere düşünürdüm.Yani tamam kabul ediyorum iyi bosh servisleride vardır belki ama bu kurumsal bir şirket.Yani a yerdeki bosch servisi çok iyi b yerdeki çok kötü durumu olmamalı.Bir standart olmalı bu tarz kurumsal yerlerde.Yoksa özel servislerden ne farkı kalır.Kaldıki benim hata bosch markasına güvenmem oldu.Kızgınlığım birazda buna.Yoksa kalkıp rastgele sanayiide tanımadığım bir ustaya gitseydim ve başıma bunlar gelseydi emin olun bu kadar sinirlenmezdim.
 
triger vs için niye bosch car servisi tercih ettiniz onu anlayamadım?
 
yeni 4 lastik alıp taktırmıştım,rotlarada baktırmamı tavsiye etti lastikçi.Bende taktırmışken bi baktırayım dedim.Şurda yakınlarda bi bosch service var dedi lastikçi yolum öyle düştüm oraya.
 
aracın hangi sebepten dolayı bosch servisine girdiğini yazmamışsınız bile, sebep göstermeden marka karalamak hoş değil bence..aracın problemi neydi, boschta ne gibi bi işlem uygulandı, bunlarıda yazarsanız daha aydınlatıcı olur..
Bosch Car Servis'lerinde muhtelif marka araçlara servis hizmeti veriliyor. Herhangi bir servis, ....... marka araçlara servis hizmeti veriyorum diyorsa (dükkan girişinde bu konudaki reklam afişleri var) servis verdiği araçlardan da sorumlu olması (yaptığı işle ilgili olarak) gerekir. Yoksa ben iyi kötü birşeyler yapmaya çalıştım ver bakalım parayı diyerek müşteriye kapı gösterilmez, gösterirse de buralarda afiş olur. İnsanlar koskocaman Bosch Car Servisine güvenmeyipte hiç tanımadıkları Hasan veya Ali ustayamı güvenecekler, sen olsan hangisine güvenirdin. Hatırlarsanız Bosch'un para kazanmak ve müşteri güveni üzerine yaptığı güzel de bir reklamı vardı. Üstelik arkadaşımız buradaki ustalara silah çekerek zorla iş yaptırmamışki, Bosch markasına güvenerek iş yaptırmış, bunun neticesinde istemeden yapılan insan kaynaklı bir hata olmuş. Şimdi firmaya düşen görev yaptığı yanlışı düzelterek müşterisinin mağduriyetini gidermek olmalıdır.
 
Geri
Üst