Boya kavlaması

belphegor31

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
190
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar Astra F aracımın sağ ön çamurluğunda 3 yerde toplu iğne başı kadar boya kalkması mevcut alttaki beyaz tabaka gözüküyor aracım mor renk acaba bu tür kavlamalara nasıl rötuş atıyorlar zaten pasta cila yaptırıcaktım komple öden rötuş yaptırırım ama mor renk sırıtma veya ton tutturamama gibi şeyler yaşarmıyım acaba nasıl bir işlem yapılıyor metalik araca rötuş yapılırken ton tutmasa bile komple pasta yapılınca renk tutarmı ? yardım ederseniz sevinirim
 
mor adi renk öncelikle kalkanyerler için olan olmuş etrafını bantla sarıp 1500 lük zımpara geçip meguiars 105 pasta geçince canlanma ve az görünme ihtimali var ama son kat atması oldugu için tamirat söz konusu olamaz..boyat diyeceğim de etrefta esnaf kalmadı eşşek gibi bir araba teslim almanı istemem.ben olsam ingilterden boya koduma göre fısfıs gm sprey ve vernik getiririm 2000 lik zımparayla boyayı öldürür uygularım yöresel biçimde.Böyle dursun bence bir süre daha atla deve değilya
 
ne bileyim bir tanesi tam çamurluğun bitip kaputun başladığı yerde diğeri ise çamurluğun lastiğe yakın olan kısmında gözüme takılıyor zaten pasta cilaya götürücem ama rötuş yapılabilirmi diye merak ettim arabam zaten komple boyalı yurt dışında boyamışlar ben gümrükten aldım rötuş attırırım ama renk tutmasa bile pastayı yeyince eskisi gibi olmazmı üstünede cila geçtimi fark kalırmı ortada
 
kalır tabikide
 
bir yolu yokmu geçirmenin komple çamurluğu boyama dışında kaportacıya gidicem ama cumartesi şimdiden bilgi almak istiyorum leblebi büyüklüğünde sayılır boyanıp pasta atılsa olmazmı lokal olarak yada rötuş + pasta
 
benim gt de güneş yanıgı vardı direkte lokal yüzeysel attırdım fakat dibine sokulunca belli oluyor yanık yer gene matlık beyazlık solgunluk var en iyisi boyatmak astara inip yada dediğim gibi verniği kazıyıp vernik atmak
 
alttaki beyaz tabaka gözüküyor zaten leblebi büyüklüğünde benim orayı geri eskisi gibi gözükmesini sağlamak için ne yapmam gerek sanayideki kaportacımami yoksa özel opel servisimin kaporta bölümüne mi gitmem daha hayırlı olur:) o beyazlığı görmek istemiyorum yani mor renk nasıl tutturabilirler nasıl boya hazırlanıyor sanayide boyacıya gidip boya hazırlatıyorsun diyolar su bazlı , vernikli falan rötuştan sonra komple pastaya girmeme gerek varmı yoksa sadece çamurluğu pastalasak yeterlimi sonrasındada komple cila attırıcam
 
renk tutturmak gibi bidr derdiniz olmaz hazır kodlu boya bulabilirseniz.sanayide boyacılardada renk koduna göre karışımlar yaptırıyor boyacılar fakat bazen renk tutmayabiliyor.Özel servisle kaportacınız arasında fark olacagını sanmıyorum iş boyanın kalitesinde biter..Metalik renklerde de parça yama boya yaptırılabiliyor.belki durum cok vahim değilse genel kavlama yoksa yama boyayla da iş halledilebilr.

cila atarak ton farkını tutturmak gibi bişey de mümkün değil külliyen yalan uydurmaca
 
ya 1 kere fırçalı yıkamaya soktuk millet sokuyor diye arabanın hem otomatik anteni kırıldı en aşşağıda olduğu halde 3 yerde de kavlama var astar gözüküyor canım sıkıldı ya
 
ben kendim sanayiden yaptırıyorum boyasını 100gr ne kadar kalkmış boya paslanmış nokta gördüysem hepsi 1 numara sulu boya fırçası ile kapatıyorum hiçte sırıtmıyor
 
Geri
Üst