Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
abi sayende bende o düğmenin ne işe yaradığını öğrendim 9 yaşındaki aracımda ilk defa bu düğmeye basıcam fakat çalışıp çalışmadığını nasıl anlarız vakum sesi denmiş sesmi çıkartıyo bu veya çok hızlı ısıtıp soğutmasımı gerekiyor
abi sayende bende o düğmenin ne işe yaradığını öğrendim 9 yaşındaki aracımda ilk defa bu düğmeye basıcam fakat çalışıp çalışmadığını nasıl anlarız vakum sesi denmiş sesmi çıkartıyo bu veya çok hızlı ısıtıp soğutmasımı gerekiyor
Şimdi şöyle anlıyorsun misal 90-100 km hızda giderken hava kanallarından içeri sürekli hava geliyor ama bu düğmeye basında bir kaç saniye sonra hava kesiliyor. Ben bu şekilde anlaya bildim.
Şimdi şöyle anlıyorsun misal 90-100 km hızda giderken hava kanallarından içeri sürekli hava geliyor ama bu düğmeye basında bir kaç saniye sonra hava kesiliyor. Ben bu şekilde anlaya bildim.
Çalışır çalışır öyle çalışmayacak bir şey değil zaten. Ama şu gerçek anında fark ediyor. Arkadaşların söylediği gibi fazla basılı tutmamak gerek ya değilse adamı çatlatır sıcaktan
Kusura bakmasınlar ama,İç sirkulasyonun az veya fazla yakma bağlantısını çıkaramadım ???? kompresör devirde ise (klima açıksa) yakıt artar ama iç sirkulasyon ile ne klima devreden çıkar nede yakıt azaltması için fonksionu olur.İç sirkulasyon ekseri tünel veya trafik kuyruklarında kullanılır bir arkadaşın dediği gibide ama dikkat edilecek hususda yağmurlu havalarda camların buharlaşmasına sebep olur.Çabuk ısıtmak için en güzle yöntem aracınız isinana kadar havalandırmayı kapalı tutmak ve ısındıktan sonra havaladırmayı açmak daha akıllıca olur.
EN güzel anlatımı Turabi Kardeşim yapmış:bir: