Bu Parçalar Nedir

Birinci fotograf seconder sisteminin yönlendiricisi aç kapa yapan valf fotoğraftan anladığım kadarıyla 2. Fotoğraf benzin kanister sisteminin valfi 3.fotograf karter havalandırma hortumuna ekstra bi uygulama yapılmış neden yapmışlar anlamadım bende öyle bi yer yok.
Yorumunuz için teşekkür ederim. Bu valflerin boruları nereye takılacak biliyor musunuz? Borular çatlamış ve çıkmış yerlerinden.3. Fotoğraftaki yere dikkatli bakınca kaynak izi görünüyor. Ben de başka Vectralara baktım ama böyle bir yer göremedim. Acaba makyajlı kasa farkı mı var. Sizin araç makyajlı kasa mı acaba?
 
Ri
Yorumunuz için teşekkür ederim. Bu valflerin boruları nereye takılacak biliyor musunuz? Borular çatlamış ve çıkmış yerlerinden.3. Fotoğraftaki yere dikkatli bakınca kaynak izi görünüyor. Ben de başka Vectralara baktım ama böyle bir yer göremedim. Acaba makyajlı kasa farkı mı var. Sizin araç makyajlı kasa mı acaba?
Rica ederim makyajlı kasabada yok o çıkış 1 tane boşta hortum var fotoğraftan belli olmuyor takip edip nerden geldiğini fotoğraflarsanız yardımcı olurum
 
Ri

Rica ederim makyajlı kasabada yok o çıkış 1 tane boşta hortum var fotoğraftan belli olmuyor takip edip nerden geldiğini fotoğraflarsanız yardımcı olurum
Sadece o kadar var. Devamında başka iptal edilmiş bir şey yok. Neden yaptılar acaba merak ettim şimdi
 
Ri

Rica ederim makyajlı kasabada yok o çıkış 1 tane boşta hortum var fotoğraftan belli olmuyor takip edip nerden geldiğini fotoğraflarsanız yardımcı olurum
Merhaba aklıma gelmişken sorayım dedim. Benim araç X20XEv motor kodlu 99 model Vectra b
Bu arabanın motor beyni abs ile radyatör su haznesinin arasında boşta duruyor. Bunun olması gereken yeri neresi biliyor musunuz
 
Bu parcadaki hortumun bir ucu manifolda girer, bir ucu depoya gider baİ valflerde arkadan girer onden cikar. Sizin vafte yanyana. Ayni sey
 
Depodan gelen kismi bosta ve manifolda giren kismi tikali yada kapatilmis ise arac normal duzende calismaya devam eder. Sadece bir eksiniz depodaki benzin buharlastikca bosa gider. Bunun amaci zaten depodaki buharlasan benzinin sisteme geri kazandirilarak tasarruf edilmesi. Eski araclarda tasarruf olayi yok. Direk buharlasiyor😀
 
Depodan gelen kismi bosta ve manifolda giren kismi tikali yada kapatilmis ise arac normal duzende calismaya devam eder. Sadece bir eksiniz depodaki benzin buharlastikca bosa gider. Bunun amaci zaten depodaki buharlasan benzinin sisteme geri kazandirilarak tasarruf edilmesi. Eski araclarda tasarruf olayi yok. Direk buharlasiyor😀
Yorumunuz için teşekkür ederim 🙂Manifoldun orada boş bir giriş yeri var boşa gitmesin buhar 😄
 
Geri
Üst