Bunu okuduktan sonra halen yetkili servise gidecek olan varmı?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan deluxe
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ama birde su var servisteki elemanlarin hepsi sigortali isciler...servisin para kazanmasi lazimki iscilerine para versin..ama sanayideki ustalar yanina aliyor bir cirak sigortasiz. hic birseyszysiz calistiriyor... ((((((((tabiki bu benim kendi gorusum))))))

burda bmw servisine gittim saatlik 125 euro ya calisiyorlar,
bir bakim ucreti yani yagi suyu filtresi, 1100 euro :)

tabiki ben gidiyormuyum hayir :)
 
geçen cumartesi servisteydim.aracımı saat 8.30 da aldılar 3.de geri verdiler.debriyaj teli vites keçesi, bir kaç şey dahadeğişti test sürüşü yapıldı ödediğim ücret 203 tl.ayrıca servislerdeişçilik ücreti aracın orada kaldığı süreye göre değil parçanın değişim süresine göre belirlenir diyor,ne derece doğru bilmiyorum ama ben gittiğim servisden çok memnunum.
 
geçen cumartesi servisteydim.aracımı saat 8.30 da aldılar 3.de geri verdiler.debriyaj teli vites keçesi, bir kaç şey dahadeğişti test sürüşü yapıldı ödediğim ücret 203 tl.ayrıca servislerdeişçilik ücreti aracın orada kaldığı süreye göre değil parçanın değişim süresine göre belirlenir diyor,ne derece doğru bilmiyorum ama ben gittiğim servisden çok memnunum.

Benim anlatmak istediğimde bu zaten.Servislerinm hepsinin tek bir fiyat altında çalışma zorunluluğu var.Aksi taktirde müşteriye bir sürü kanunu haklar doğuyor.
 
Bu tip sorunları/şikayetleri dile getirirken biraz sağduyulu olmakta fayda vardır. Herşeyden evvel mahalle arasındaki bir tamirhane ile plaza tarzındaki bir servisin giderleri aynı değildir. KIşın tamirhanelerde akşama kadar yağ sobası yanar, çoğunun kapı pencere camları bile yokken yetkili servisler için olmazsa olmaz birçok zorunlu harcamalar vardır. Bu harcamaların karşılanabilmesi için elbette bizlere kesilen faturlar yüksek olacaktır.
Bu tip şikayetlerde açıklamalar genellikle yetersiz kalmaktadır. Bir servise gidilip arıza tesbiti istemenin/ekspertiz yaptırmanın fiyatı zaten bellidir. Hiç bir onarım faturasına + olarak arıza tesbit ücreti ilave edilmez. Servise yanmayan bir far için gittiğinizde faturada yanmayan farın arızasının tesbiti + far ampülü veya sigorta + bir saatlik işçilik ücreti diye bir faturaya denk geldiniz mi? Servise gidip arabamda bir arıza var bunun ne olduğunu bana söylermisiniz derseniz, adamlarda elbette bunun karşılığı olan faturayı adınıza düzenlerler. Bu devirde kim / hangi firma hayrına bir iş yapıyor ki? Bu tip suçlayıcı konularda karşı tarafa söz hakkı düştüğünü unutmayınız.
 
:rakir:
benzer bir durum bende passat varken bosh yetkili servisinde başıma geldi
passat'ın genel sorunu olan ön bölümde su birikintisi vardı, su koltukların altına iniyordu ve hava yastığı ışığı yanıyordu.

ankara'da bir bosh bayisine gittim, 120 lira alıp suyu boşatır ışığı söndürürüz dediler ve aracı akşam alabileceğimi söylediler.
ben de vaktim olmadığı için daha uzakta olan başka bir bosch servisine gittim.

usta aracın içine elini soktu ve bir yaprağı çıkararak suyu boşalttı, ışığı da makineye bağlayıp söndürdü.

servisin sahibine ücreti sorduğumda, "bize bir şey vermene gerek yok, ustaya küçük bir şey atarsan yeter" dedi

ben de tam hatırlamıyorum ama 20 lira bırakıp çıktım

bu konu servislerin bakış açısı değil

bana göre biraz insanların mayasıyla ilgili

mayası bozuk olan her şeyi yapıyor

aynen katılıyorum bu hafta bende servise gittim oradaki usta marş motorunun kömürü veya sarmasında sorun olabileceğini söylediler burda el atarsak sadece 50 tl işçilik alırız istersen dışarıda yaptır hepsi 50 ye biter dedi teşekür edip çıktım bu tamamen ustanın vicdanıyla sizin cüzdanın arasında kalmış
 
var ben..adam gğibi bir yetkili servise giderseniz sorun çıkmaz
 
Yetkili servise göre değişen bir uygulama salı günü başıma gelen olayda Eskişehir ALPATA yetkili servisi cihazı bağlayıp hatayı söylediler ve ücret talep etmediler. Keşke o gün ücret talep edip arızayı tamamen çözebilseydiler de bende yolda kalmasaydım :(
Ayrıca izmir Kavuklarada airbag ışığı için gittim yine arıza tespiti için bir ücret talep etmediler. Tabi aracımın bakımlarını serviste yaptırıyorum sürekli. Serviste yapılması mantıklı olmayan tamiratlar içinde yetkili serviste ustabaşı olarak çalışmış bir ustam var ona gidiyorum..
 
Ben mecbur gideceğim. 2 yıl garanti dolana kadar. Bitince de gideceğim,çünkü ne olursa olsun karşınızda muhattap alacağınız bir makam oluyor. Bile bile lades demek mi; evet ama olsun. Buna mecbur bırakılsakta bu böyle. Ben servisten şaşmam. Hatta satarken servis bakımlı dediğiniz zaman alıcınız da bol oluyor... =)
 
Geri
Üst