c20xe rolanti yüksek.

TorkTeknik

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2009
Mesajlar
77
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Aracım 94 model c20xe 2.8 motronic. Son 2 haftaya kadar rolanti ile ilgili sorun yaşamama rağmen. Havalarında sabahları biraz soğumasınla; aracımda rolantinin çalıştırma sonrası yaklaşık 1400d/d lere sabitlendiğini gördüm. Araç ısınsada durum aynı kalıyor. Tabiki bu durum aracın yakıt ortalamasınada oldukça etki etmekte. Dün serviste 3 adet rolantı valfi dğeişimi denedik, gaz kelebeği temizliği yaptık, hava filtre körüğünde yırtık vardı komple değiştridik. SFI kutusunda sızıntı vardır diyerek, hava almaması amaçlı özel bir contayla etrafını geçtik, manifolddan hava alıyordur diyerek su döktük ancak kaçak yoktu... Sonuç hiçbir değişim olmadı. Benzer sorun yaşamış arkadaşlardan ve tecrübelerinden yararlanmak isterim.
 
tech 2 den rolantiyi düşürdülermi
 
tech 2 nedir? biz obd den bağlandık ancak sorun bulamadık.
 
odb den bağlanan cihazda rolanti devrini ayarlıyabiliyorsun
 
tamam dostum birde o şekilde deneyelim. zaten değişmedik parça bırakmadık. tekrar teşekkürler.
 
önemi yok inşallah düzelir
 
vakum kaçağı vardır muhtemelen
rölanti motorunun alt kısmındaki ufak dirsek şeklindeki hortum genelde çatlıyor ona dikkat edin ve diğer contaları kontrol etmenizde fayda var.
 
demiş olduğun küçük l parçayıda değiştirdik. Bizde vakum arzasından şüphelendik. Diyorum ya ufacık arza nedeniyle değişmedik parça bırakmadım araçta, durum hala aynı. Şimdi biraz ara verdim, biraz bilgi toplayıp devam edeceğim.
 
sfi motorlarda genelde bu sorun çok çıkmakda
gaz kelebeğinin altındaki contayıda değiştirin,
ikinci bir sıkıntı enjektör o ringlerinden olabilir oralarıda kontrol etmenizde fayda var
kolay gelsin.
 
gaz kelebeğinin conta takımıda değişti. Ancak enjektör oringlerine bakmadım, buda çok ii bir öneri sağol. Umarım bunlarla çözümlenir. Aracın gidişi o kadar iiki gidişinden çok memnunum. Bunlarıda çözdükten sonra yüklüyeceğim aracı çünkü.
 
Geri
Üst