c20xe rolanti yüksek.

tech 2 den rolantiyi düşürdülermi


94 lere Tech 1 oluyor diye biliyorum.

kolay gelsin. birde Ustayi degistirmeyi düsündünmü? yani kimsenin el emegine dil uzatmiyorum ama c20xe den anlayan bir ustaya bir baktirsan diye düsündüm
 
Kendimiz uğraştığımız için açıkcası pek değiştiremiyoruz ustayı :D ancak yinede öneri için sağol
 
bendede aynı sorun vardı kaputu açtım moturun etrafına baktım hortum yerinden çıkmıştı taktım hortumu araç stop etti sonra çalıştırdım gaza yüklendim 3-5 dakka çektim ayagımı sonra motor stop eder gibi oldu ondan sonrada düzeldiiii
 
Keşke o kadar basit olsa dostum. Seninkisi belliki başka bir yerden. Bende ise yaklaşık 2 haftadır bu durum sabit. Ancak bunun yanında; ne geç alma, ne performans düşüklüğü, ne tekleme vs. gibi başka hiçbir sıkıntım yok.
 
Arkadaşlar tech1 cihazına bağlandı araçta herhangi hiçbir arza bulunmadı. Bu benim için sevindirici ancak halen sorunu çözemedik. Bu arada oringlerde halloldu, onlardanda değilmiş. Bu aracın rolantisini nasıl yerine getiririz????
 
üstad işi bilen birisisin yapılması gereken standart herşeyi yapmışsın tüm ihtimalleri gözden geçirmişssin ama fikir oolur belki baktığınada eminimde westinghouse baktınmı bağlantılarına ordan kaçak varsa olabilir zaten yaklaşınca bir tıslama verir birde emiş ile alakalı hortumların kelepçe sıkılan noktalarını bir daha gözden geçir kelepçeyi sıktığımız yerden hortumlar kesiliyor ve çatlıyor şuda varki belki sürekli gözünüzün önünde duran bir arıza ama göremiyorsunuz hepimizin hemen hemen başına geliyor çork farklı meslek dallarında bile :)
 
Sorma dostum. Yapmadık şey kalmadı. Artık herkes kendi ustalığından yada bilgisinden şüphe eder oldu. Kesinlikle hiç beklemediğimiz bir yerden çıkacak bu sorunun kaynağı ama nereden?? Bugünlük bıraktım zaten artık aracı, biraz daha gelecek yorumlara odaklanacağım. Biterse projeye geçiş yapacağım çnkü onun içinde sabırsızlanıyorum.
 
rölanti motorunu kontrol edin balata spreyi ile temizleyin,
tps sensörünü kontrol edin yüksek voltajda yapabilir,
manifoltta çatlak olma ihtimalide olabilir

eğerki tps rölanti de 0,25v civarını geçerse muhtemelen tps ile ilgi sorundur.
diğer türlü vakum kaçağı olma ihtimali çok yüksek
 
rölanti motorunu kontrol edin balata spreyi ile temizleyin,
tps sensörünü kontrol edin yüksek voltajda yapabilir,
manifoltta çatlak olma ihtimalide olabilir

eğerki tps rölanti de 0,25v civarını geçerse muhtemelen tps ile ilgi sorundur.
diğer türlü vakum kaçağı olma ihtimali çok yüksek
calibralarda tps yok herhalde
 
Geri
Üst