Akışmetreden kelebeğe kadar hortumlar , kelebek contaları , sfi kutusu ,relanti ayarlayıcı , manifolt ve tps .Bunları zaten denemişsiniz ama tekrar kontrol etmekte fayda var.
Geriye kalanlar:
-gaz teli ayarı ve kelebek relanti pozisyonunun mekanik ayarı
-Tps nin relanti konumundaki ayarı
-Kelebeğe giren 2 tane ince kritik vakum hortumları ( genelde görüntüde zor anlaşılır)
relanti ayarlayıcıyı dışarıda voltaj vererek te deneyebilirsiniz.Ayrıca relanti ayarlayıcı nın soketinin beyine kadar olan kabloları iletim açısından ölçülmeli.Ayrıca voltmetre ile voltaj kontrolüde yapılırsa iyi olur.
Bunların dışında daha zayıf ihtimal ama :
akışmetre (hava ısı sensörün ayrı ise air temp sensor) kontrolü
ve birde ısı sensörü.
Tech 1 ile akışmetredeki hava kütlesi değeri normalmi.Yanlış hatırlamıyorsam relantide 17 civarı idi.(rakamdan emin değilim teyitlemeni tavsiye ederim).
he birde fren booster.Westinghouse yani.Gerçi ondaki sıkıntı daha çok dalgalanma şeklinde belli eder ama bellide olmaz.Frenlerde anormal bir durum varmı?