C20xe ye açık tip filtre secimi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bugraGT
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
kn var kutu içi ben kulandım bu dediklerinizi okuyunca bende tekrar kutu içine döneceğim herhalde i
 
kısmet abi lexmaul lara şimdi tekar baktım 690€ sıfırları


simota falan bulursam kutu içi atıyım

ilerde lex şart bizzat gidip almak lazım
 
ben lexmaul takmadan önce kutu içi kullanıyordum gayet memnundum
lex den sonra bi süre açık ile gezdim sonra kutuyu geri koydum fark gerçekden ciddi biçimde
debimetre bozmak zor bende bozulmadı
lexmaul almanyada baya satılık var lexmauldan ziyade jenvey tb leri var onları tavsiye ederim stock arabada sadece emme pek fark etmiyor lex emme ve headersı ile birlikde güzel güç veriyor.
filitre kutusunun altında bi hava borusu var adını hatırlayamadım onu çıkart fark eder gidiş o borunun çapı çok dar.
 
Son düzenleme:
farlar söküldügünde onu görmüştüm bazı yerleri yassı ince bi boru

olmassa içine bi pc pervansi takıyım hava çeksin olur mu ;)

bide ben c20xe lere headers pek bişey katmıyo diye duydum zaten stock egsoz manifoldu türünün en iyisi dediler dogrumudur ??

kutu içine karar verdim ama o boruyu nası genişleticem bilmiyorum bide havayı aldıgı borunun en başı aracın tam neresine denk geliyo ??


jenvey tb leri ilk defa duyfum şimdi bi aratıyım nemiş o
 
sfi yi en fazla etkiliyen egzost sistemi headers çok değiştirir
boru çaplarıda etkiliyor sfi nin orjinal debisi 60mm o debi ile alınabilen mak. güç 185-190 hp civarı daha sonrası daha geniş debi kullanmak lazım
kısacası uğraştıran ama zevkli bir motor piggy back felan kullanırsan map sensör le kullanırsan çok zevk alırsın sfi den
debisiz kullandıysanız mot. arıza ışığı yanmadan sfi nin gidişine bide öyle bakın derim farka inanamazsınız.
 
Öncelikle Buğra topic için saol benimkide x16xel ama olsun sonuçta opel:)
Bu faydalı bilgiler için teşekkürler hafta sonu jsv açık takmayı düşünüyordum hatta arkadaştada mevcut varmış hediye edecekti lakin şimdi kafam karıştı:sorry: şimdi hiç takıp aracın rolantisini bozmayalım çünkü arkadaş gitti kutuyu söküp borusuna da gelişi güzel kelepçelediki araç tam tersi verimden düştü :( ateşlemenin amacını unutmayalım yani ne kadar soğuk hava alırsak o kadar verim alırız tabi soğuk havayıda kaputun içinden almamız biraz zor o yüzden kutu daha mantıklı çünkü kutuya bağlı diğer ucu ön panjurun hemen arkası ya açığı oraya taşıcan yada kutu takacaksın gbi duruyo:( çünkü sitedeki abilerimizde öle diyor:( yoksa hafta sonu bende takacaktım:rolleyes: egzoz ucuyla nasıl çıkarki:rolleyes: ama aracımın sağlığı daha önemli:good:
 
debisiz nasıl kullanıcaz bu map sensör sayesindemi daha neler öğreniyoruz ya

standart pistonlarımla gücü ne kadar artırabilirz??

piggy back lere falan baktımda az buz değil fiyatları 600 dolar falan

map sensör de fiyat olarak bulamadm

en iyisi yazın parayı biriktirip bi irtibata geçiyim senle

ilgin için ayrıca teşekkür ediyorum
 
Öncelikle Buğra topic için saol benimkide x16xel ama olsun sonuçta opel:)
Bu faydalı bilgiler için teşekkürler hafta sonu jsv açık takmayı düşünüyordum hatta arkadaştada mevcut varmış hediye edecekti lakin şimdi kafam karıştı:sorry: şimdi hiç takıp aracın rolantisini bozmayalım çünkü arkadaş gitti kutuyu söküp borusuna da gelişi güzel kelepçelediki araç tam tersi verimden düştü :( ateşlemenin amacını unutmayalım yani ne kadar soğuk hava alırsak o kadar verim alırız tabi soğuk havayıda kaputun içinden almamız biraz zor o yüzden kutu daha mantıklı çünkü kutuya bağlı diğer ucu ön panjurun hemen arkası ya açığı oraya taşıcan yada kutu takacaksın gbi duruyo:( çünkü sitedeki abilerimizde öle diyor:( yoksa hafta sonu bende takacaktım:rolleyes: egzoz ucuyla nasıl çıkarki:rolleyes: ama aracımın sağlığı daha önemli:good:



ne dmek burak bugun ben yarın sen açıcan topic

birbirmizin topic lerden bişiler kapıcaz ben filtrenin dısında daha birçok şey öğrendim

saolsunlar
 
Geri
Üst