Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
1994 ten bu yana opel calibra dünyasının içerisindeyim. ismimi pek bilen yoktur ama bugüne kadar ki icraatlarım bu arabayı ziyan etmek değil, arabanın gerçek hakkını vermek için olmuştur. sizin içinde nacizhane bir öneri oluşturdum. uygularsınız yada uygulamazsınız, takdir sizindir. Saygılar...
O yandaki çıtalar süs olmaktan ziyade aracın aerodinamisine katkıda bulunmak için tasarlandı. Ha aerodinami benim için önemli değil (ki bende çok fazla önemsemiyorum) ben böyle beğeniyorum derseniz bişi diyemem lakin o çıtalar olmadan araç çok tipsiz oluyor bence.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
aracın üzerindeki herşey sonuçta aracın performansı için kullanılmıştır. ama bu öyle bir arabadır ki; ufak dokunuşlar bu arabayı geriye değil daha ileri götürür. bu tercih meselesi tabii.. ama ben bu arabayı iki dokunuşla 20 den 10 yaşa düşürebilirim. (modifiyesiz)
Sizin aracınız sizin zevkiniz bişi diyemem. Sonuçta ben de kendi calibramı kendi zevkime göre yapıyorum bu olmamış diyenlere ise benim aracım benim kararım diyorum
aynen öle. benim ki sadece tasarım olarak bir fikir.. bu arada benim aracımda orjinal şeklinde durmaktadır. sonuç olarak benim fikirlerim bu arabaya zarar verecek nitelikte değildir. ama bu arabanın birde gerçekten katilleri var ne yazık ki.. bunlar tamponlarını söküp aracın her yerini fiber yapanlar ve 200 beygirlik motoru 350-400 beygire çıkararak arabanın şaftını kaydıranlardır maalesef!
yok öle bir şey ) o zaman 2000 senesinden sonra çıkan bütün araçlar kazadan çıkma o zaman senin içinde şöyle bir şey düşünelim hasan; çıtalar arabanın kaporta rengine boyanır, böylece 1980 ile 2000 arasında çıkan plastik çıta görüntüsünü geride bırakmış olursun..