Calibra SFI için Prins mi BRC mi?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan sasuta
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Arkadaşlar ayda en az iki sefer uzun yol yapacağım için LPG taktırmayı düşünüyorum ama tam karar vermiş de değilim. Gösterdiğim motor ustalarının bu kadar temizlikte ki bir motora LPG takıp ziyan etme demeleri aklımda soru işareti oluşturuyor.

BRC ve Prins bayileri ile yaptığım telefon konuşmalarında ise yeni gelişen teknolojilerin motora artık pek ziyan vermediği özellikle magnezyum alaşımlı motorlarda sıkıntı çıkarttığı bizim motorlarda pek sorun olmayacağınıu belirttiler lakin halen daha kararsızım.

Şimdi BRC 1600TL Prins 2400TL ikisi de 10 takiste bölüyorlar. BRC ile Prins arasında ne gibi farklar var? Prins yetkilisi bir usta yüksek devirlerde Prins'in motoru daha rahat beslediği diğer sistemler gibi benzine geçmeyeceğini belirtti ama sonuçta Prins yetkilisi işte güven vermiyor. BRC yetkilisi de aynı şeyi BRC için söylüyor dolayısı ile bu konudaki en tarafsız yorumu kullanıcılar verecektir diyerekten sizden fikirlerinizi bekliyorum.

Sizce Prins mi yoksa BRC mi taktırmalıyım? Prins'in BRC'ye göre aradaki fiyat farkına değecek bir özelliği var mı? Ayrıca Turbo sistemler için Prinste 500TL farkla yağlama sistemi takıyorlarmış bizim motorlara bunlara gerek yok dediler ama yine de taktırmak gerekir mi?


Ben 1 yıl önce prins taktırdım yağlı sistem 20000 km yol yaptım hiç bir problemim olmadı karar senin
 
Lpg nin problem çıkaracağını sanmıyorum fakat elle tutulur bi markaya yönelmelisin. benim ilk calibram 156 lık sfi idi ve lpg vardı, çok problem yaşadım. yanlız lpg kiti marka olarak kötüydü.markasını hatırlayabilsem yazacam. prins çok iyi marka fakat o kadar para vermektense landi renzo yada zavolli yi tercih et. her 3 markayı da kullandım 3 üde problemsiz.
 
tabiki prince tak ve unut.
 
Eeğr aracın Turbo değilse Prince-Telflex-BRC markalarından birini gönü rahatlığı ile taktırabilirsin. Ben maliyet/fayda oranına göre BRC derim.

Haa yok turbo ise Telflex ve Prins den şaşma ama aracını sert kullanıyorsan LPG her an problem çıkarabilir
 
Prins kullanıyorum herhangı bır sıkıntı yok arıza sorunu yok yakıt ekonomık performaans sıkıntı yok 4.vites 210km goruyor 6 ılerı arac :)
Brc de aynı işi görüyor.işin özü 2300 tl felan verme brc heryerde var servıs ımkanı ve ydek parca sıkıntısı cekmezsın. ayrıca 20 bın km bır degıstırecegın gaz filtresi war 150tl onuda ekle yan sanayısı cıkmadıgı ıcın fıyatı ucuk..
italyanların hepsının yansanayı fıltresı war orjınallerıde okadar pahalı degıl zaten .
 
ben 2004den beri prins+vsi kitini kullanıyorum 100bın km oldu problem yok
 
Geri
Üst