- Katılım
- 25 Tem 2008
- Mesajlar
- 340
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Arkadaşlar ayda en az iki sefer uzun yol yapacağım için LPG taktırmayı düşünüyorum ama tam karar vermiş de değilim. Gösterdiğim motor ustalarının bu kadar temizlikte ki bir motora LPG takıp ziyan etme demeleri aklımda soru işareti oluşturuyor.
BRC ve Prins bayileri ile yaptığım telefon konuşmalarında ise yeni gelişen teknolojilerin motora artık pek ziyan vermediği özellikle magnezyum alaşımlı motorlarda sıkıntı çıkarttığı bizim motorlarda pek sorun olmayacağınıu belirttiler lakin halen daha kararsızım.
Şimdi BRC 1600TL Prins 2400TL ikisi de 10 takiste bölüyorlar. BRC ile Prins arasında ne gibi farklar var? Prins yetkilisi bir usta yüksek devirlerde Prins'in motoru daha rahat beslediği diğer sistemler gibi benzine geçmeyeceğini belirtti ama sonuçta Prins yetkilisi işte güven vermiyor. BRC yetkilisi de aynı şeyi BRC için söylüyor dolayısı ile bu konudaki en tarafsız yorumu kullanıcılar verecektir diyerekten sizden fikirlerinizi bekliyorum.
Sizce Prins mi yoksa BRC mi taktırmalıyım? Prins'in BRC'ye göre aradaki fiyat farkına değecek bir özelliği var mı? Ayrıca Turbo sistemler için Prinste 500TL farkla yağlama sistemi takıyorlarmış bizim motorlara bunlara gerek yok dediler ama yine de taktırmak gerekir mi?
Ben 1 yıl önce prins taktırdım yağlı sistem 20000 km yol yaptım hiç bir problemim olmadı karar senin