Calibra Turbo VS GC8 impreza GT turbo

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan CanHasan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
basimiza tas yagacak :]] abi, senide kaybedersek, son kalemizde duser..
abi ne lazimsa sen atsana bana o.m den ;]

her zaman her yerde calibra derim(gc8 e karsi :]) 2.5 luklar alicaksan baska :]
sorma krdesım calibraya cıtır hasar verdım 4 aydır yatıyor kapının önünde tamir olur ama biliyorsun ben tamiri sevmem yeni lazım bakalım gelecek insallah yakında kaput sağ uc eğildi,sağ çamurluk ucu eğildi,ve tampon sağ taraf kırıldı ,sağ far kırıldı far işi tamam ama diğerlerini bekliyorum :D kısaca cevresi olmayana sıkıntı büyük olur
 
aynen yiğenimde corvette c5 vardı sattı bir ara epey arabalarda gezindi her ay altında başka bir araç vardı nerdeyse subarusu bmw si audisi döndü dolaşdı hiç biri kesmedi gitti tekrar corvette c5 aldı.. bu seferkine birde egzos da yapdı borla.. araba rolantide bile gidicek nerdeyse :)))

aynen dediğin gibi haftaiçi kullandığı dizel c3 ü var haftasonu keyiflikde corvette biniyor..
kesinlikle heleki american tamamen farklı.


way cengiz abim. vay benim abim. vay arkadaş ya.. calibra şevki bittimi :D
 
asla bitmez,calibraya binmesen ,kullanmasan da olur onu yıkayıp cilalayacaksın,sadece seyredeceksin :D avrupa birliğine girdiğimizde her renginden alacağım :D
 
İki araçında kullanım maliyeti çok yüksek. Bir gc8 alsan 30.000 km de vergi, yakıt, sigorta, bakım giderleri derken çok rahat 40.000 tl para harcarsın hatta bu rakam iyimser seviyede. Bu sebepten maddi durumunu değerlendir ondan sonra performanslı geçmiş dönem araçlarına göz gezdirmeni tavsiye ederim. Tabi son tercih sizin. Çevremde emsali modelleri kullananlar eroyin benzetmesi gibi keşke 4 çeker ve turbo ile hiç tanışmasaydım diyor. Yaşattığı tüm kabuslara rağmen ya burakamıyorlar yada buraksalar bile kullandıkları diğer araçlardan keyif alamıyorlar.
 
Cevaplarınız ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Fiyat/performans olarak kıyaslayınca Calibra Turbo daha mantıklı geliyor.Gerçekten el bebek gül bebek bakılan ve kullanılan Calibra Turbo lar onlarda 25 den acıyorlar fiyatı buda aslına bakarsanız pek cazip değil.Herhalde çocukluk aşkımı gerçekleştiremeyeceğim.Sanayi insanı gerçekten bıktırıyor çoğu zaman paranla iş yaptıramıyorsun. İşin uzmanı abilerimizin yorumlarına ve herkese teşekkür ediyorum
 
İki araçında kullanım maliyeti çok yüksek. Bir gc8 alsan 30.000 km de vergi, yakıt, sigorta, bakım giderleri derken çok rahat 40.000 tl para harcarsın hatta bu rakam iyimser seviyede. Bu sebepten maddi durumunu değerlendir ondan sonra performanslı geçmiş dönem araçlarına göz gezdirmeni tavsiye ederim. Tabi son tercih sizin. Çevremde emsali modelleri kullananlar eroyin benzetmesi gibi keşke 4 çeker ve turbo ile hiç tanışmasaydım diyor. Yaşattığı tüm kabuslara rağmen ya burakamıyorlar yada buraksalar bile kullandıkları diğer araçlardan keyif alamıyorlar.
yalnız şöyle bir durum var şuan tr deki hiçbir gc8 30,000 km değil. ayrıca vergiside çok ucuz sonuç itibariyle 2,0 turbo araç. hacim olarak da 1998 yani bugün vectra b neyse aynı. ama bakım ve yakıt konusu hemfikiriz
 
İki aracında temizini bulmak zor. Heleki Calibrayı bulmak piyango tutturmak gibi birşey. Yedek parça konusunda imprezada sorun yaşamazsın.
 
Geri
Üst