- Konuyu Başlatan
- #11
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin.
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
amin çok teşekkürler allah hiç birimize kaza vermesin
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin.
GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
şanzıman hızlanırken deviri sabit tutup max torkta ivmeleniyor o yönden avantajlı,mercedeste de aynı durum devir sabit hızlanıyor Sağolasın mert,yakıt tüketimi şu an gayet iyi hep böyle olur inş
Kötü haber, şanzıman balatalarınız aşınmış ve şanzıman yağı değiştirmeniz gerekiyo. Şanzıman tam kavrayamadığı için devir sabit ama hız artıyor olarak görünüyor balatalar kavrayana kadar bocalıyor. Aynı sorun benim vectra 1.9da vardı, benim kanka 1.9 elegance opc aldı, onu denedim lak diye alıyor devri, sekmiyor. Bakımını yaptırın, 500 lirayı geçmez otomatik şanzıman balataları ve yağ yenilemesi. Çözüm otomatik şanzıman, kamil ustaya götür, ilerlemeden önüne geçin. Benim arkadaşın babasının captiva da kazıya kazıya gidiyodu, devir sabit hızlanmıyordu bu yüzden eminim balata mevzuundan.
Mert ilk yarı sonucunu verdi 1-0 .
Bunlar olağan şeyler, sıkıntı yapmaya gerek yok, ben de birazdan servise gidip yağ, egzoz değişimi ile ön takım kontrolü yaptırmayı planlıyorum.
Mert ilk yarı sonucunu verdi 1-0 .
Bunlar olağan şeyler, sıkıntı yapmaya gerek yok, ben de birazdan servise gidip yağ, egzoz değişimi ile ön takım kontrolü yaptırmayı planlıyorum.
Aisin AF-40 şanzıman elektrik kontrollü tork konvertörlü bi şanzıman savaş abi, kasnak cvt türü şeyler yok malesef. Çok düz yalın bir yapısı var, mercedes'in sistemi yok Arabayı satmadan önce şanzıman bakımı yaptırdım, hatta ustaya balataları değiştirince bu olay gitmezse paranı vermem dedim, yapınca verirsin dedi Hani umarım farklı şanzımandır çünkü vectra-insignia-captiva dizelleri hep aynı şanzımanı kullanıyo diye biliyorum. Benim bindiğim captiva devir yükselterek hızlanıyodu ve gaza basınca patinaja düşüyodu o derece bi gücü vardı
[MENTION=30979]selo06[/MENTION] sana da ortak yazmış olayım
mertcim bilgilerine saygım sonsuz biliyosun,fakat balatası bitmiş şanzımanı kestirebiliyorum,astra h,mercedes,captivadan önceki freelander,8 senelik vectra,hepsi otomatikti.
Zaten balata olsa araç hızlanmaz,manual de de durum aynı devir sabit kalır yada aheste çıkar fakat araç ivmelenmez.
Captivadaki durum ise bunla alakalı değil,ışıklarda kalkışım felan gayet seri lastikler iyi olmasına rahmen 1 sn kadar cıyaklıyor,cruze ile kalktık sonuç ortada. Bitik balatayla bu kadar performans imkansız
Kısaca devir sabit iken km ibresi gayet seri
yeni captiva 2.0 ltz'dede durum aynı devir oynamıyor araba hızlanıyor enteresan bir durumdu
[MENTION=30979]selo06[/MENTION]
yeni bir tezim daha var, beyaz renkli captivaları sarışın kadınlar sürüyo, yoksa bana mı denk geliyo
[MENTION=30979]selo06[/MENTION]
yeni bir tezim daha var, beyaz renkli captivaları sarışın kadınlar sürüyo, yoksa bana mı denk geliyo