carbon clean

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan qosmio
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ben astra aracıma yaptırmıştım ve yaptırdığımda araç 160 bin kusurlarda geziyordu.aynı gun enjektörleri,egr,boğaz kelebeği gbi butun birbirine endeksli aksamları temizlettim bujileri değiştirdim.filtreleri değiştirdim.araç roket gibi oldu tabiri caizse.ben şahsi kanaatimce tavsie ederim nası eskiden soba borularından kurum temizliyorsak aynı onun gibi düşünün yapılması gerekli ve faydalı arada katkı atın depo ya ama kalite olanın dan würt gibi farkı anlayın bor u ben tavsiye ederim seste özellikle iyi bir sonuç veriyor.

hocam benım aracım 96 binde astra h 1.3cdti daha öncek sahibi yaptırmamış bildiğim kadarıyla arabayı yarım litre yagla kullanan adam bu gibi temizliği yapmaz sanırım ben yaptırmak istiyorum ayrıca aracım fazla yakıyor etkısı olurmu ?
 
Ben benzinli aracımda 180binde ilk kez yaptırmıştım hiç sıkıntı yaşamadım yakıtımda azalmıştı fakat hemen sonrasında yeni bir set buji edinmiştim.
 

9605t diye bir temizlik ürünü var kullanan oldumu? Nekadar doğruluk payı nedir.:confused:
LİNG reklam amacı taşıyacağından veremedim .Eğer doğruysa güzel bir ürün.
 
Ben benzinli aracımda 180binde ilk kez yaptırmıştım hiç sıkıntı yaşamadım yakıtımda azalmıştı fakat hemen sonrasında yeni bir set buji edinmiştim.

hocam buji değiştirmedeki sebep ne cc'den sonra. bir de katkı ile mi yaptırmıştınız yoksa enjektörleri mi söktürmüşlerdi?
 
Katkı ile yapıldı, depo gidiş dönüş boruları sökülüp makinaya bağlandı geerekli benzin depodan çekildi. Aletteki benziine katkı karıştırıldı motor makinadaki depoya bağlandı. 1 saat boyunca ara ara az verilerek rölantide çalıştırıldı bir yandan da gaz kelebeğine emme manifoldu temizleyici sıktılar.

O zamanlar carbon clean yeni çıkmıştı herkes yeni set buji kullan diyordu en son yapanlarda onayayınca öyle yapmıştım 20tlydi o zaman takımı zaten
 
Karbon Clear

Arkadaşlar karbon clear temizliğini 100-150 bin km de ilk kez yapmazlar. Yapılmaz diyen açıklamamış ama sekmanlari subaplari temizleyince boşluklar oluşur motor sesi artar ve araç yağ yakmaya başlar. Ayrıca subap kompresör kaçağından dolayı güç kaybeder. 30-40 bin km de başladıysanız yaptırmaya devam edebilirsiniz. Bor yağı kullanan arkadaş hiç bir firma motor yağını katkı kullanılsın diye yapmaz. En iyisini yapmaya çalışır. Bor katkılı yağlar önce iyi gelir ama sonraları içindeki bor parçacıkları sekmanlari kilitler yağ kanallarını tıkar. Sonuç malum.
 
Würth'ün enjektöt temizleyicisi gerçektem işe yarıyor. ;)
Önümüzde ki hafta bende Carbon Clean na gitmeyi düşünüyorum.Peki 35000km deki aracıma bor yağ katkısı koyarsam ne olur.Ustam daha erken falan diyor.

Bor yağını asla koyma. Çünkü alakasız birşey. İçindeki bor tanecikleri sekmanlari kilitler. Yağ kanallarını tıkar. Sonuç olarak yağ yakan daha sesli bir motorun olur. Banmazsan bor yağını al kullanmadan önce iyice çalkala bir miktarını cay bardağına koy. Bir iki gün bekle ekran cay bardağına bak yağın dibine çökmüş beyaz tozu göreceksin. Dibine çöken bu toz nereye gider hesap et. İster kullan ister at karar senin.
 
Geri
Üst