cdx yatak sardı

Baktik yag pompasina ama markasini anlayamadik. Bende sizin gibi ustama sordum bu pompa 2 senede bu hale gelirmi diye normalde gelmez ya pompadan yada filitrden dedi. gozun birindeki yatak sarmis diger gozdeki asinmis buda belki 4-5 gundur varmistir da sen farketmemesindir dedi

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
geçmiş olsun ,Allah beter durumlardan korusun.
 
Hayati parçaları orijinal GM taktırıcan abi, hep derim arabalar kötü değil ustalar kötü. Eğer çok maliyetli olacak bir durum olsaydı C20XE veya 20XE motor ile swap yapın diyecektim. Motoru da o haliyle satarınız, illaki bir alıcısı çıkardı. Geçmiş olsun.
 
geçmiş olsun ,Allah beter durumlardan korusun.

Allah razi olsun amin cumlemizi beterinden korusun

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Hayati parçaları orijinal GM taktırıcan abi, hep derim arabalar kötü değil ustalar kötü. Eğer çok maliyetli olacak bir durum olsaydı C20XE veya 20XE motor ile swap yapın diyecektim. Motoru da o haliyle satarınız, illaki bir alıcısı çıkardı. Geçmiş olsun.

Ben ilk yaptirirken orjinal diye konustuk iste araba yapilirken basi da duramiyosun ki ustanin ne takdigini goresin kapali kutu ancak acinca goruluyo Allah adam gibi ustalarla karsilatrisin hepimizi

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
büyük geçmiş olsun. neyse ki erken farkedip daha fazla zarar vermeden önlemini almışsınız. umarım krankta herhangi bir sorun yoktur. eğer var ise balans şaftını da değiştirmeniz gerekecek.
 
büyük geçmiş olsun. neyse ki erken farkedip daha fazla zarar vermeden önlemini almışsınız. umarım krankta herhangi bir sorun yoktur. eğer var ise balans şaftını da değiştirmeniz gerekecek.

Cok saolun tesekkur ederim insaallah... yarin krank taslanacak eger catlak yoksa krank masrafina girmeden kurtulacam yoksa birde krank masrafim cikacak. Balans safti ile ilgili bisey konusmadik usta ile ama o neden degisir ki ???

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
krank balans şaftı ile uyumlu olmalı. milimetrik bir boşluk, ya da uyumsuzluk kasada vibrasyona veya motorda ıslık sesine benzer bir ses çıkmasına sebep oluyor.
 
maalesef bizim ustalar çok yetersiz. motoru rektifiye yaptırıyorsun bir müddet sonra motorun aynı şekilde yağ eksilttiğini görüyorsun. ayrıca kapağı torkunda sıkamadıkları için araç su eksiltmeye devam ediyor. adama bu silindir kapağının iyi sıkılıp sıkılmadığını kontrol etmeleri için würth'ün test solusyonunu denemelerini istiyorsun, gerek yok diyorlar. başka yerde bu testi yaptırıyorsun, bu motorun silindir kapak contası yanık diyorlar. halbuki kapak iyi sıkılmadığı için araç su eksiltiyor ve bir müddet sonra yağa karışan su sebebiyle motor yeniden iflas ediyor. motoru rektifiye yaptırdıktan sonra motoru toplayıp silindir kapağını sıktıktan sonra bunu würth'ün conta kaçak test solüsyonu ile deneyip size göstermeyen ustaya motor yaptırmayınız.
 
krank balans şaftı ile uyumlu olmalı. milimetrik bir boşluk, ya da uyumsuzluk kasada vibrasyona veya motorda ıslık sesine benzer bir ses çıkmasına sebep oluyor.

Abi simdi ustayi arayip sordum balans safti diye bu balans miliymis herhalde o da abi krank degistirsen bile o mil krank ile birlikte geliyormus ayni zamanda bu saft mili tum kranklara uyar diyi bunun sentesi varmis sentesi sıktıgın zaman o vibrasyonu kesiyo diyo

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst