çekiş problemi

tirbik

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ara 2011
Mesajlar
144
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
mrb. arkadaşlar aracım astra 1.3 sıfır aldım. 30 000 km de dün aracı biraz sıkıştırdım dip gaz 180 e çıkıp 4 dk falan gittim. ve artık ikibin devrede koltuğa yapıştırma olmuyor. yetkili servise gittim turbodan şüpelendiğim için. usta turboda sıkıntı yok baskı balatan hafiften kaçırıyor dedi acil değişmene gerek yok dedi ancak ani ivmelenme artık yok bazen 2400 devirlerde birazcık hissediliyor. baskı balatayı sordum 1000 tl dediler. ne yapmalıyım acaba sorun baskıdamı. bir anda baskı sıyırımı daha 30 000 de araç ayrıca aracımı titiz kullanırım acemi değilimki balatayıy yiyeyim anlamadım gitti tavsiyelerinizi bekliyorum saygılarımla.
 

Bülent Yüksel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Şub 2013
Mesajlar
310
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
mrb. arkadaşlar aracım astra 1.3 sıfır aldım. 30 000 km de dün aracı biraz sıkıştırdım dip gaz 180 e çıkıp 4 dk falan gittim. ve artık ikibin devrede koltuğa yapıştırma olmuyor. yetkili servise gittim turbodan şüpelendiğim için. usta turboda sıkıntı yok baskı balatan hafiften kaçırıyor dedi acil değişmene gerek yok dedi ancak ani ivmelenme artık yok bazen 2400 devirlerde birazcık hissediliyor. baskı balatayı sordum 1000 tl dediler. ne yapmalıyım acaba sorun baskıdamı. bir anda baskı sıyırımı daha 30 000 de araç ayrıca aracımı titiz kullanırım acemi değilimki balatayıy yiyeyim anlamadım gitti tavsiyelerinizi bekliyorum saygılarımla.
aklima selenoid valfi arizasi geliyor turbodaki basinci ayarlamak icin örnek,kirmizi isikta durdugunuzda turbodaki yüksek basinci atmak icin selenoid valfi devreye girer yada gerksiz kullanilamyan basinci disari atmak icin , bende bu ariza olmustu fakat selenoid valfi ariza durumunda yüksek basinc cikan kismi kapali kalmisti ve hep yüksek basinc arizasi veriyordu kapali kaldigi icin cekiste sorun yasamiyordum sadece motoru stop edince basinctan dolayi turbo 4-8 sn kadar dönmeye devam ediyordu belki sizdekide ariza durumunda acik kalmis ve turbonun ihtiyaci olan basinc olusamadigi ve turbodaki yeterli dönüs hizina ulasilamadigi buna bagli olarak istenilen oksijen motora gitmiyor ve zengin yakit oksijen karisimi olmadigi icinde o koltuga yapistiran gücü alamiyor olabilirsiniz, ve bildigim kadari böyle bir ariza Tech2 ye baglandiginda gözükür, fakat öncesinde kendinizde kontrol edebilirsiniz,belki bilginiz vardir, arabanin gaz ve fren pedalina ayni basip kontagi yarim cevirin motoru calistirmayin bekleyin 2-3 saniye ekranda ECN ile baslayan hata kodlar cikar onlari yazabilirseniz (tabi hata kodlari cikar ise) bu kodlari yazarsaniz daha dogru bir cevap verilebilir sorununuza , dikkatli kullaniyorsaniz 30.000km baski balata biraz zor tabi hani olur ya yanlis anlamayin sakin ayaginizi debriyajda kullanmiyorsaniz eger,öyle bir arkadasim vardi ceyrek debriyaj kullanirdi baski balatayi yemisti..
 

tirbik

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ara 2011
Mesajlar
144
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
araç arıza kodu vermiyor hem servis cihaza bağladı hemde ben gaz fren yaptım arıza yok. aracımı titiz kullanırım ve araç kullanma deneyimim iyidir. daha önceki aracımı yıllarca sorunsuz kullandım. servis ne kadarda baskı dese ben yinede turbodan şüpheleniyorum. ancak yeterince basınç oluşmasa sensörler arıza kodu yazmalı. aklım karıştı. biranda nasıl balata kaçırır.
 

tirbik

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ara 2011
Mesajlar
144
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar cevap cevap bekliyorum
 
Üst