- Konuyu Başlatan
- #11
Ynt: Chiptuning Nedir? ve Testler.
[/quote]
Dizel motorun önceliği hep tartıştığımız gibi yakıt tasarrufu. Performans beklemek, hızlanma beklemek, ani tepkilere anında yanıt beklemek ve bunları bulamayınca "motor çok kötü" demek bana doğru gelmiyor. Sonuçta Opel'in Ar&Ge'si de 95hp'lik motoru yeterli görmüş. İzmir buluşmasında da yanyana-önlü arkalı - ışıklarda kalkış şeklinde aracı yanımda izleme fırsatı buldum ve fiyasko fikrine pek katılmıyorum. Oldukça tatminkar...
[/quote]
Kesinlikle katılıyorum Sn.drwaverunner 95 hp'lik araçların kalkışı oldukça tatminkar edici.Tatmin olmayanlar nasıl bir sonuç bekliyor ben anlamıyorum bu işi. :-\
tercih meselesi ben bu kadar hantal bir araçla asla yaşayamazdım şeklini şemalini begendiğim için aldım ama motoru resmen fiyasko beyaz şahinler bile chipten önce rakibimdidrwaverunner link' Alıntı:[quote author=doktormehmet link=topic=31.msg4751#msg4751 date=1297061972]
[quote author=HaKaN link=topic=31.msg4698#msg4698 date=1297018383]
valla kitapçıkta aracınıza müdehale ettirmeyin yazıyor özellikle chip-tuning yaptırmayın diyor
orjinal opel kitapçığında
ama varsa yaptıran güzel örnekler incelemek lazım..
[/quote]
Dizel motorun önceliği hep tartıştığımız gibi yakıt tasarrufu. Performans beklemek, hızlanma beklemek, ani tepkilere anında yanıt beklemek ve bunları bulamayınca "motor çok kötü" demek bana doğru gelmiyor. Sonuçta Opel'in Ar&Ge'si de 95hp'lik motoru yeterli görmüş. İzmir buluşmasında da yanyana-önlü arkalı - ışıklarda kalkış şeklinde aracı yanımda izleme fırsatı buldum ve fiyasko fikrine pek katılmıyorum. Oldukça tatminkar...
[/quote]
Kesinlikle katılıyorum Sn.drwaverunner 95 hp'lik araçların kalkışı oldukça tatminkar edici.Tatmin olmayanlar nasıl bir sonuç bekliyor ben anlamıyorum bu işi. :-\