civic-vectra yoksa 0 km era mı?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan qualite
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ikinci el tamamen tehlike demek. sıfır araç mantıklı bencede.
 
Benim için söylediniz sanırım(opelsahibi); ben kendimce 0 almak en mantıklısı dedim zaten. Ama bence 10 yaşındaki japon 8 yaşındaki opelden daha az sorun çıkarır.
 
Benim için söylediniz sanırım(opelsahibi); ben kendimce 0 almak en mantıklısı dedim zaten. Ama bence 10 yaşındaki japon 8 yaşındaki opelden daha az sorun çıkarır.
Çünkü japon araçlarda hiç teknolojik özellik yok hep klasikti :D (Yeni japonlarda ESP denen özellik bile yeni yeni çoğalıyor.)
Valla bana erayı verseler canına okumadan bırakmam. :D (Era genelde filo aracıdır ve 2. elde de hep filo aracı gibi değerlendirilir.)
Bu arabaları hiç sevmiyorum. Masrafsız olması iyi ama hiç zevkle binilemez.Karar sizin ama vectrayı tercih ederdim.Yol tutuş benim için çok önemli bir kriterdir.
 
5 yıl öncesine kadar kaç marka kullanıyordu sanki ESP yi ,çağın gerekliliği insanların beklentilerinin yükselmesiyle marka imajını arttırmak amaçlı artık çöğu firma neredeyse standart olarak sunmaya başladı bunu.Opelin fazla bi teknolojisi olmamasına rağmen bu kadar sorun çıkartıyo.Ben opel düşmanı değilim kesinlikle ama ne Opel Türkiye nede Opel , Türkiye'ye uygun değil.Bi çukurdan geçiyorsun en basitinden paldır kuldur ,misal toyotayla geç aynı kasisten farketmiyorsun bile.Ya biz ralli yapmak için almıyoruz tamam viraj güvenliği bilmemne ama bu kadar sert araba yapmak neden.
 
5 yıl öncesine kadar kaç marka kullanıyordu sanki ESP yi ,çağın gerekliliği insanların beklentilerinin yükselmesiyle marka imajını arttırmak amaçlı artık çöğu firma neredeyse standart olarak sunmaya başladı bunu.Opelin fazla bi teknolojisi olmamasına rağmen bu kadar sorun çıkartıyo.Ben opel düşmanı değilim kesinlikle ama ne Opel Türkiye nede Opel , Türkiye'ye uygun değil.Bi çukurdan geçiyorsun en basitinden paldır kuldur ,misal toyotayla geç aynı kasisten farketmiyorsun bile.Ya biz ralli yapmak için almıyoruz tamam viraj güvenliği bilmemne ama bu kadar sert araba yapmak neden.
Ben kullanmasam da 9 yılım (210 bin km yol yaptık.) 95 Toyota Corolla AE101 ve 99 Toyota Avensis 2.0 ile geçti. İnan yol tutuş olarak kötüler.Ayrıca bu araçlar kasislerden geçerken fazlasıyla da hissettirirlerdi.Yol sesini çok alırdı. Ama gelgelelim Corolla'da hiç arıza yaşamamıştık. Avensiste de daha 1 aylıkken şanzımanda senkromeç sarısı denen parça değişmişti. Mekanik olarak sorun yaşamadık ama bu araçlar da güvenlik olarak çok yeterli araçlar değillerdi.Ben de Toyota düşmanı değilim. Hatta fanatiğiydim. Ben Opel'i hiç sevmezdim. Hatta Vectra B düşmanıydım :D Gerçi hala sevmem ama o araçlar Avensis'ten kat kat üstündü. Ne zamanki Vectra C aldık işte aradığımız araç bu dedik.(Evet süspansiyonlar biraz sert ama yumuşak olsa araç savrulurdu.)
 
Çünkü japon araçlarda hiç teknolojik özellik yok hep klasikti :D (Yeni japonlarda ESP denen özellik bile yeni yeni çoğalıyor.)
Valla bana erayı verseler canına okumadan bırakmam. :D (Era genelde filo aracıdır ve 2. elde de hep filo aracı gibi değerlendirilir.)
Bu arabaları hiç sevmiyorum. Masrafsız olması iyi ama hiç zevkle binilemez.Karar sizin ama vectrayı tercih ederdim.Yol tutuş benim için çok önemli bir kriterdir.

kesinlikle :good:
 
Ben kullanmasam da 9 yılım (210 bin km yol yaptık.) 95 Toyota Corolla AE101 ve 99 Toyota Avensis 2.0 ile geçti. İnan yol tutuş olarak kötüler.Ayrıca bu araçlar kasislerden geçerken fazlasıyla da hissettirirlerdi.Yol sesini çok alırdı. Ama gelgelelim Corolla'da hiç arıza yaşamamıştık. Avensiste de daha 1 aylıkken şanzımanda senkromeç sarısı denen parça değişmişti. Mekanik olarak sorun yaşamadık ama bu araçlar da güvenlik olarak çok yeterli araçlar değillerdi.Ben de Toyota düşmanı değilim. Hatta fanatiğiydim. Ben Opel'i hiç sevmezdim. Hatta Vectra B düşmanıydım :D Gerçi hala sevmem ama o araçlar Avensis'ten kat kat üstündü. Ne zamanki Vectra C aldık işte aradığımız araç bu dedik.(Evet süspansiyonlar biraz sert ama yumuşak olsa araç savrulurdu.)

Anlıyorum, insanların araçtan ne beklediği önemli tabi.Çok süratli kullanmadığım için yol tutuş konuşunda fazla bi beklentim yok.Güvenlik olarak sacları ince olabilir ama bu güvensiz olduğu anlamına gelmez kesinlikle.Onlarda aynı testlerden başarıyla geçiyorlar.Ama dediğim gibi beklenti meselesi, saygı duyarım. Konudan da uzaklaştık yine :)
 
Doğrudur beklenti meselesidir. :D
Sırf sac değil aracın şasisinde ve tavan - kapı birleşim yerlerinde vs. kullanılan çelik kısımlar aradaki farkı koyuyor.
Yol tutuş konusunda illaki hızlı kullanmak gerekmiyor :d Ben dün bir yolda çukura girecektim son anda manevrayla kurtardım. Ve hiç yoldan çıkayım demedi araç.
Konuya dönersek maddi imkan dahilinde ise (sadece almak değil kullanım açısından da) bu seçeneklerden Vectra'yı tercih ederim.
Her zaman için en kötü koşulları düşünmek gerekir derken herkese iyi geceler :D
 
Son düzenleme:
bir de arada segment farkı var. bence sıfır olup bos bi arac yerine 2 el üst segment dolu bi araba daha iyidir...
 
ben olsam başka araçlar bakarım.mesela lpg+s40 1.6 classic ya da küçük sınıfta üst model bir araba..
 
Geri
Üst