- Katılım
- 31 Eki 2017
- Mesajlar
- 228
- Tepkime puanı
- 244
- Puanları
- 43
Dostlar selamınaleyküm,
İlginç bir sorunumuz var :
Kayınpederimin 2012 Astra J 1.4 T aracı var.
Aracı aldığımız günden beri lpg'de kullanırken sıkışık trafikte dur kalk yaptığımızda araç stop ediyor. Daha doğrusu araç aslında çalışıyor gibi oluyor yani stop ettiğine dair herhangi bir ışık , uyarı yakmıyor, direk çalışmayı kesiyor. Tekrar çalıştırdığımızda önce servo direksiyon uyarısı veriyor 2-3 saniye sonra topluyor kendini.
Ancak bu arızaların hiçbirini benzinde yapmıyor.
Lpg için geçen hafta Kartal'da Mavi Ay LPG Servisi'ne gittik. Regülatör beyin değişti turbo araçlar için daha gelişmiş bir beyin takıldı ancak durum yine aynı, stop etmeler devam ediyor.
Bundan 1-2 ay önce de kayınpeder sanırım araca hararet yaptırmış. 130C'ye yaklaştı kenara çektim durdum dedi ama geçen baktım yedek su depoyu kaynatma yapıyordu. Uzun zamandır da araç su eksiltmeye başlamıştı.
Şimdi bu bahsettiğim sorunlar contanın yanık olduğuna mı işarettir ? Yoksa sibopların yandığına mı işarettir? Sanırım lpg takıldıktan sonra çelik sibop yapılmamış , mevcut sibopları eritmiş olabilir mi?
Şayet bu 2 durum da mevcutsa ortalama ne kadar bir masrafın içindeyiz?
İlginç bir sorunumuz var :
Kayınpederimin 2012 Astra J 1.4 T aracı var.
Aracı aldığımız günden beri lpg'de kullanırken sıkışık trafikte dur kalk yaptığımızda araç stop ediyor. Daha doğrusu araç aslında çalışıyor gibi oluyor yani stop ettiğine dair herhangi bir ışık , uyarı yakmıyor, direk çalışmayı kesiyor. Tekrar çalıştırdığımızda önce servo direksiyon uyarısı veriyor 2-3 saniye sonra topluyor kendini.
Ancak bu arızaların hiçbirini benzinde yapmıyor.
Lpg için geçen hafta Kartal'da Mavi Ay LPG Servisi'ne gittik. Regülatör beyin değişti turbo araçlar için daha gelişmiş bir beyin takıldı ancak durum yine aynı, stop etmeler devam ediyor.
Bundan 1-2 ay önce de kayınpeder sanırım araca hararet yaptırmış. 130C'ye yaklaştı kenara çektim durdum dedi ama geçen baktım yedek su depoyu kaynatma yapıyordu. Uzun zamandır da araç su eksiltmeye başlamıştı.
Şimdi bu bahsettiğim sorunlar contanın yanık olduğuna mı işarettir ? Yoksa sibopların yandığına mı işarettir? Sanırım lpg takıldıktan sonra çelik sibop yapılmamış , mevcut sibopları eritmiş olabilir mi?
Şayet bu 2 durum da mevcutsa ortalama ne kadar bir masrafın içindeyiz?
