conta yanarsa 600 tl

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan isomer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
hakkaten ne tutmuş bu kadar ? conta kaç kuruşmuşki ? sizin ustanın el emeği baya pahalıymış anlaşılan

contayı değiştirmek yarım motor gibi bişey.. gerçekten ucuz atlatmıssın.. bugüne kadar hareret felan yapmadıgım için pek fiyatları bilmiyorum opellerin..
ama conta yakıp motora zarar veren bi clıo 1.5 veya megan 1.5 dizel özel serviste 5-6 cıvarı yetkılı servıste 8-9 mılyar cıvarına çıkıo bılgılerınıze..

600 liraya motordan yana kafan rahatlamıs daha ne olsun.. işçilik 100lıra cıvarı yazılır oda en dogal hakkı ;)
hayırlı olsun..
 
sevgili arkadaşlar bundan 3 gün felan oldu araba hararet yaptı ve ustam dediki conta yanmış inşalllah başka bişi yoktur dedi arabayı tamir etti etti artı hava filitresi ve antifiriz koymuş extra olarak 600 teleyi iki taksit halinde ödedigim tanıdık usta oldugundan ney 600 tuttu diyemedim liste felan almadım bu kadar tutarmı sizce bu konuda bilgisi olan varsa benim le paylaşırsa sevinirim saygılarımla

Benim 1.7 dti corsa ya da yapılan incelemeler neticesinde conta yakma teşhisi kondu. (Ciddi su eksiltiyordu, eskisi gibi ilk marşta hemen almıyordu, bazen hararet yükseliyordu, beyaz eksoz dumanı son zamanlarda sanırım biraz artmıştı vs. 2 servise gösterdim, ikisi de aynı şeyi söyledi) eğer farklı bir sıkıntı çıkmaz ise 800-900 civarı masrafı olacak.:cry:

Bir daha sıfır araba alacam sanırım, masrafsız araba sıfır araba, yeni araba...
 
600 tl selim abii allah aşkına etim ne budum ne :)
Ustan demedimi sana "senin neyine opel" :D
Şaka bir yana altınızdaki arabanın parçalarından işçiliğinden haberdar olarak binerseniz çok görmezsiniz bu hayvanların yemini :D
 
benim tecrübemi size aktarayım
bende 3-4 ay önce hararet yapmıştım o günden sonra hafif su kaçırıyordu kış gelince antifiriz koydum ne olduysa oldu araba 2 günde yedek su kabını içer oldu en son ustaya gösterdim dedimki hangi piston kaçırıyor ona bir bak dedim oda bujileri sökünce en soldaki bujinin paslandığını gördü anladımki tek pistonda problem var ben kara kara düşünürken bu iğne deliği kadar olan tıkanmayı nasıl çözerim dedim neti taradım sonunda su kabına 1 avup karabiberi boşalttım ve daha 15 dakika geçmişti sonuç verdi ve 3 haftadır sesi çekişi değişmiş halde su eksilmeside bitmiş vaziyette kullanıyorum ustamada söyledim oda onayladı
 
benim tecrübemi size aktarayım
bende 3-4 ay önce hararet yapmıştım o günden sonra hafif su kaçırıyordu kış gelince antifiriz koydum ne olduysa oldu araba 2 günde yedek su kabını içer oldu en son ustaya gösterdim dedimki hangi piston kaçırıyor ona bir bak dedim oda bujileri sökünce en soldaki bujinin paslandığını gördü anladımki tek pistonda problem var ben kara kara düşünürken bu iğne deliği kadar olan tıkanmayı nasıl çözerim dedim neti taradım sonunda su kabına 1 avup karabiberi boşalttım ve daha 15 dakika geçmişti sonuç verdi ve 3 haftadır sesi çekişi değişmiş halde su eksilmeside bitmiş vaziyette kullanıyorum ustamada söyledim oda onayladı

yakında kalorıfer petegın tıkanıp ısıtmamaya baslayacaktır
 
un gibi incecik ve su içinde gezen dibe çökmeyen bir maddenin kalorifer peteğini tıkamaz
ama petek tıkalıysa tam tıkar şimdiye kadarda böyle bir sorun olmadı
 
Ben olsam contayi degisirm sonucta ileride hararet yaparsa masraf agirl olur sonucta hararet yapmadi ve sirf conta takimi triger ve conta vidalari ile bu isi halledersin ileride daha pahali olur
 
Ben olsam contayi degisirm sonucta ileride hararet yaparsa masraf agirl olur sonucta hararet yapmadi ve sirf conta takimi triger ve conta vidalari ile bu isi halledersin ileride daha pahali olur

Özellikle araç dizel olunca sizin dediğiniz gibi ben de conta değişimini vakit kaybetmeden yaptırmaya karar verdim. Bu arada aracın motorunun, manifoldunun temizlenmesi iyi olacak. Bakalım ne olacak, kaygılıyım biraz:confused:
 
Geri
Üst