lpg sistemi aslında çok fazla sorun yaratmaz araçlarda ama bunu takan ustalar sorunluysa eğer o zaman başınız ağrır gerçekten,işin ehli insanlara sistemi kurdurun,mesela aracınızın bobinlerinden lpg tesisatı çektirmeyin,kullanılan malzemelere dikkat edin,orjinal beyin takıp kalan bütün malzemeleri yan sanayi kullanabiliyorlar,yine uzun olacak yazım ama mesela benim aracın sistemi brc herşey orjinal olsun diye kontrol edip takılacak boruların milimetresine kadar incelememe rağmen adamlar regülatörün içindeki sıcak su sensörünü yan sanayi takmışlar,nereden anladın derseniz işte bu noktada ''aracınızı çok iyi tanımaya çalışın'' sözlerimi hatırlatmakla devam edeyim,normal şartlarda kışın -1 derecede dahi maximum 1.5 km sonra lpg ye geçen aracım 1 ay öncesinde sıcaklıklar 8 derece iken 3 km sonra lpg ye geçmeye başladı,başka bir bayiye giderek durumu izah ettiğimde regülatör kablosuna baktı ve yerine tam oturmadığı için gevşemiş olduğunu,yuvasına oturmama sebebi olarak sensörün plastiğinin uzun kaldığını söyleyerek ucundan bir miktar kesip tam oturmasını sağladılar ve şuan ilk haline geri döndü aracım,yine soğuk havalarda aynı noktada lpg ye geçmiş oluyor,birde aracınıza sistem taktıracağınız zaman ustaya arabaya bindirin,mümkünse 2-3 km yüksek hız normal hız ve yükte aracınızda sorun olmadığını gösterin,sonra şark kurnazlığına kaçıp lpg sisteminden kaynaklı sorun olduğunda servise gidin bizimle alakalı değil diyebilirler,bunu önlemek için baştan masaya elinizi vurun,ve kullanılacak parçaları sizin gözünüzün önünde açtırın orjinalliklerini tespit edin,bunları yaptırmıyorsa gittiğiniz yer,haydi eyvallah deyip farklı bir yere gidin en azından baştan niyetinizi belli edin ustaya saygılar.