Şimdi hocam jant bu şekilde.
Yada buda olur.
http://s1.directupload.net/images/140813/x4jwx7x5.jpg
Bu jantların orjinal ebadı 17 inch + aliminyum alaşımlı olduğu için normal çelik jant'lara göre daha hafif buda benim arabanın üstündeki saç jantlar anlamına geliyordur hemen hemen zaten. Bunun sana avantajı ne olur çukurlarda lak luk ses yapmaz , alt takımını bozmaz , yakıtı o kadar yükseltmez ama yinede lastik ebadı büyüyeceği için yakıtta ve performans'ta düşüş illaki olacak. Fakat sen arabaya chip yapacağın için yazılımdan sonra 95 hp 250-260 tork yapsan birde tork'u biraz alt devirlere göre ayarlarsan hissiyat Corsa GSi tadında olur. Yay konusunda tavsiyem Eibach , Voglant H&R ( yanlız piyasada çok çakması var dikkat) olabilir. Ama gidip sırf uygun fiyatlı diye inşaat demirinden farksız yay alıp kendini riske etme ama ben yinede söylüyorum orjinal amortisörler ile bence spor yaylar uyum içinde olmayabilir yerine bütçe yetiyorsa sertlik ayarlı ve yükseklik ayarlı coilever almak çok daha yerinde olur biraz konforsuzluk yaşatabilir özellikle çukurlarda biraz fazla sektiriyor ama kesinlikle ben öyle yapardım. Lastik konusuna gelirsek Continental Conti Sport 5 'i tek geçerim Michelin falan bozuk yola gelmiyor ayrıca ADAC'ın sitesine girip alacağın ebada göre en iyi lastik neyse onuda alabilirsin.
---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 09:48 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 09:38 ----------
Bu arada Corsa Opc'nin jantları 17 inch'miş lastik ebatlarıda 215/45 bu ebatları aslında uygun çokta fazla yormaz birebir deneyebilirsin.
Yada buda olur.
http://s1.directupload.net/images/140813/x4jwx7x5.jpg
Bu jantların orjinal ebadı 17 inch + aliminyum alaşımlı olduğu için normal çelik jant'lara göre daha hafif buda benim arabanın üstündeki saç jantlar anlamına geliyordur hemen hemen zaten. Bunun sana avantajı ne olur çukurlarda lak luk ses yapmaz , alt takımını bozmaz , yakıtı o kadar yükseltmez ama yinede lastik ebadı büyüyeceği için yakıtta ve performans'ta düşüş illaki olacak. Fakat sen arabaya chip yapacağın için yazılımdan sonra 95 hp 250-260 tork yapsan birde tork'u biraz alt devirlere göre ayarlarsan hissiyat Corsa GSi tadında olur. Yay konusunda tavsiyem Eibach , Voglant H&R ( yanlız piyasada çok çakması var dikkat) olabilir. Ama gidip sırf uygun fiyatlı diye inşaat demirinden farksız yay alıp kendini riske etme ama ben yinede söylüyorum orjinal amortisörler ile bence spor yaylar uyum içinde olmayabilir yerine bütçe yetiyorsa sertlik ayarlı ve yükseklik ayarlı coilever almak çok daha yerinde olur biraz konforsuzluk yaşatabilir özellikle çukurlarda biraz fazla sektiriyor ama kesinlikle ben öyle yapardım. Lastik konusuna gelirsek Continental Conti Sport 5 'i tek geçerim Michelin falan bozuk yola gelmiyor ayrıca ADAC'ın sitesine girip alacağın ebada göre en iyi lastik neyse onuda alabilirsin.
---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 09:48 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 09:38 ----------
Bu arada Corsa Opc'nin jantları 17 inch'miş lastik ebatlarıda 215/45 bu ebatları aslında uygun çokta fazla yormaz birebir deneyebilirsin.