Corsa 1.3 75hp aracıma yay - chip - bady kit için yardım lütfen

Şimdi hocam jant bu şekilde.
r7bmw2dm.jpg

Yada buda olur.
http://s1.directupload.net/images/140813/x4jwx7x5.jpg

Bu jantların orjinal ebadı 17 inch + aliminyum alaşımlı olduğu için normal çelik jant'lara göre daha hafif buda benim arabanın üstündeki saç jantlar anlamına geliyordur hemen hemen zaten. Bunun sana avantajı ne olur çukurlarda lak luk ses yapmaz , alt takımını bozmaz , yakıtı o kadar yükseltmez ama yinede lastik ebadı büyüyeceği için yakıtta ve performans'ta düşüş illaki olacak. Fakat sen arabaya chip yapacağın için yazılımdan sonra 95 hp 250-260 tork yapsan birde tork'u biraz alt devirlere göre ayarlarsan hissiyat Corsa GSi tadında olur. Yay konusunda tavsiyem Eibach , Voglant H&R ( yanlız piyasada çok çakması var dikkat) olabilir. Ama gidip sırf uygun fiyatlı diye inşaat demirinden farksız yay alıp kendini riske etme ama ben yinede söylüyorum orjinal amortisörler ile bence spor yaylar uyum içinde olmayabilir yerine bütçe yetiyorsa sertlik ayarlı ve yükseklik ayarlı coilever almak çok daha yerinde olur biraz konforsuzluk yaşatabilir özellikle çukurlarda biraz fazla sektiriyor ama kesinlikle ben öyle yapardım. Lastik konusuna gelirsek Continental Conti Sport 5 'i tek geçerim Michelin falan bozuk yola gelmiyor ayrıca ADAC'ın sitesine girip alacağın ebada göre en iyi lastik neyse onuda alabilirsin.

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 09:48 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 09:38 ----------

Bu arada Corsa Opc'nin jantları 17 inch'miş lastik ebatlarıda 215/45 bu ebatları aslında uygun çokta fazla yormaz birebir deneyebilirsin.
 
Şimdi hocam jant bu şekilde.
r7bmw2dm.jpg

Yada buda olur.
http://s1.directupload.net/images/140813/x4jwx7x5.jpg

Bu jantların orjinal ebadı 17 inch + aliminyum alaşımlı olduğu için normal çelik jant'lara göre daha hafif buda benim arabanın üstündeki saç jantlar anlamına geliyordur hemen hemen zaten. Bunun sana avantajı ne olur çukurlarda lak luk ses yapmaz , alt takımını bozmaz , yakıtı o kadar yükseltmez ama yinede lastik ebadı büyüyeceği için yakıtta ve performans'ta düşüş illaki olacak. Fakat sen arabaya chip yapacağın için yazılımdan sonra 95 hp 250-260 tork yapsan birde tork'u biraz alt devirlere göre ayarlarsan hissiyat Corsa GSi tadında olur. Yay konusunda tavsiyem Eibach , Voglant H&R ( yanlız piyasada çok çakması var dikkat) olabilir. Ama gidip sırf uygun fiyatlı diye inşaat demirinden farksız yay alıp kendini riske etme ama ben yinede söylüyorum orjinal amortisörler ile bence spor yaylar uyum içinde olmayabilir yerine bütçe yetiyorsa sertlik ayarlı ve yükseklik ayarlı coilever almak çok daha yerinde olur biraz konforsuzluk yaşatabilir özellikle çukurlarda biraz fazla sektiriyor ama kesinlikle ben öyle yapardım. Lastik konusuna gelirsek Continental Conti Sport 5 'i tek geçerim Michelin falan bozuk yola gelmiyor ayrıca ADAC'ın sitesine girip alacağın ebada göre en iyi lastik neyse onuda alabilirsin.

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 09:48 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 09:38 ----------

Bu arada Corsa Opc'nin jantları 17 inch'miş lastik ebatlarıda 215/45 bu ebatları aslında uygun çokta fazla yormaz birebir deneyebilirsin.

eğerki jant lastik (oem) 1000lira yazılım yay 1000lira verirsem bütçe dolar araca tampon eki yan ek yapamam başlangıçta jant lastik dokunmak hiç aklımda yoktu bildiğim kadarıyla bendekide aliminyum jant alta linkini attığım ilandakiyle birebir aynı araç (resim ekleyemiyorum!) jant renk vesaire 205-215/50-45/16 ebatlarında aralığında lastik taksam nasıl görünür acaba bunu düşünüyorum chip lastik ebatı düşsede performans konusunda kurtarır sanırım 3,5 takarım diyordum fakat 5 yay ve hatda dediğin gibi coilever (fakat bu tuzlu 1200 den ucuzunu göremedim internette) görüntüsü konforu ne derece olur 4 bilinmeyenli denkleme döndü olay :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-kmde-garantili-1.3cdti-enjoy-174579188/detay
 
Son düzenleme:
Reçeteyi yazıyorum,

Megachips-Ecufast remap (90hp 230nm), egr iptalini belirtmeniz gerekli ekstra ücret isterler.

Katalizör iptali bu güçlerde gereksiz.

16' jant idealdir bu halde bile zaten serttir, 17' de araç daha çok sertleşir; yol tutuş daha iyi olur fakat yakıt ve konfor konusunda üzebilir.

Corsalara en iyi giden yay H&R. 50mm güzel düşürür, ciddi derecede seker. 35mm idealdir yine seker ama amortisör ve konfor açısından daha iyidir.

ET35 17' 7J 215-45-17, ET39 6J 16' 195-55-16 jant-lastik ölçülerinde sürtme yaşamazsınız.
 
Reçeteyi yazıyorum,

Megachips-Ecufast remap (90hp 230nm), egr iptalini belirtmeniz gerekli ekstra ücret isterler.

Katalizör iptali bu güçlerde gereksiz.

16' jant idealdir bu halde bile zaten serttir, 17' de araç daha çok sertleşir; yol tutuş daha iyi olur fakat yakıt ve konfor konusunda üzebilir.

Corsalara en iyi giden yay H&R. 50mm güzel düşürür, ciddi derecede seker. 35mm idealdir yine seker ama amortisör ve konfor açısından daha iyidir.

ET35 17' 7J 215-45-17, ET39 6J 16' 195-55-16 jant-lastik ölçülerinde sürtme yaşamazsınız.

teşekkürler akşam arabayı yıkattım geri çekilip bi baktım 16 yeterli geliyor gözüme lastikleri eskitene kadar değiştirmeden devam edecek olursam 5 cm yay 195-55-16 ile sürtme yaparmı? üzerinde 195-55-r16 lastik var internete baktığımda 205yada 215 genişliğe kadar takılabilir denildiğini okudum 55 olan yanak yüksekliğinide 45-50 kadar çekebilirmişim sanırım. imternetten coilover fiyatlarına bakıyorum uygun birşey bulursam alıcam hiç değilse rahatsız olursam ayarını değiştirme imkanım olacak öbür türlü beğenmezsem tekrar 3.5 a para vermek gerekecek coliver fiyatına gelecek...
 
teşekkürler akşam arabayı yıkattım geri çekilip bi baktım 16 yeterli geliyor gözüme lastikleri eskitene kadar değiştirmeden devam edecek olursam 5 cm yay 195-55-16 ile sürtme yaparmı? üzerinde 195-55-r16 lastik var internete baktığımda 205yada 215 genişliğe kadar takılabilir denildiğini okudum 55 olan yanak yüksekliğinide 45-50 kadar çekebilirmişim sanırım. imternetten coilover fiyatlarına bakıyorum uygun birşey bulursam alıcam hiç değilse rahatsız olursam ayarını değiştirme imkanım olacak öbür türlü beğenmezsem tekrar 3.5 a para vermek gerekecek coliver fiyatına gelecek...

Jantınızın orjinal olduğunu varsayarak, ET39 6J olduğu için 6cm e kadar sürtmez. Sonrası için yanak düşmeli.
 
Jantınızın orjinal olduğunu varsayarak, ET39 6J olduğu için 6cm e kadar sürtmez. Sonrası için yanak düşmeli.

et39 j6 nedir bilmiyorum ama orjinal opel 16'' jant 16 kollu koyu renk olanlardan.yeni kasa 2014 astra enjoy active kasalarda gelen standart jantın 16'' olanı 5cm yay veya coilover takacam bugün akdeniz sanayine gidecem işten fırsatım bulunca

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 13:02 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 11:44 ----------

azönce jant lastik satan bi firmaya uğradım 195-45-16 lastiğe baktımaracın yanına koydum epeyce bir fark yaratıyor lastik yanğını inceltecem sanırım continental 4 lastik 950 dediler
 
et39 j6 nedir bilmiyorum ama orjinal opel 16'' jant 16 kollu koyu renk olanlardan.yeni kasa 2014 astra enjoy active kasalarda gelen standart jantın 16'' olanı 5cm yay veya coilover takacam bugün akdeniz sanayine gidecem işten fırsatım bulunca

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 13:02 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 11:44 ----------

azönce jant lastik satan bi firmaya uğradım 195-45-16 lastiğe baktımaracın yanına koydum epeyce bir fark yaratıyor lastik yanğını inceltecem sanırım continental 4 lastik 950 dediler

Orjinal jantin olculeridir onlar. Baska jant takar o olculerin disina cikarsaniz jantdan dolayo surtme yasarsiniz dipnot anlaminda.

Şu hali sert mi sizce aracin ?

Tapatalk pro.
 
Jantınızın orjinal olduğunu varsayarak, ET39 6J olduğu için 6cm e kadar sürtmez. Sonrası için yanak düşmeli.

Orjinal jantin olculeridir onlar. Baska jant takar o olculerin disina cikarsaniz jantdan dolayo surtme yasarsiniz dipnot anlaminda.

Şu hali sert mi sizce aracin ?

Tapatalk pro.

hayır şu anda normal aracı aldığımda takılı olan jant lastik mevcut üzerinde

Paşa tuning le bağlantıya geçtim yazılımı yapamadık laptopla online bağlanarak yazılım yapılacaktı fakat olmadı beyini sökük istanbula göndermeden olmayacak bir iş... Sonra başka bir yerle görüştüm dumansız olarak 100-105bg e çıkartabileceklerini söylediler fiyatı'da 750... bu akşam biraz daha araştıracam 100-105 dediler ya beni kazandılar :) bi ihtimal yazılımı orada yaptıracam (box uygulamasında bi zman sonra enjektörlerde problem yaratıyormuş diye duydum)
 
hayır şu anda normal aracı aldığımda takılı olan jant lastik mevcut üzerinde

Paşa tuning le bağlantıya geçtim yazılımı yapamadık laptopla online bağlanarak yazılım yapılacaktı fakat olmadı beyini sökük istanbula göndermeden olmayacak bir iş... Sonra başka bir yerle görüştüm dumansız olarak 100-105bg e çıkartabileceklerini söylediler fiyatı'da 750... bu akşam biraz daha araştıracam 100-105 dediler ya beni kazandılar :) bi ihtimal yazılımı orada yaptıracam (box uygulamasında bi zman sonra enjektörlerde problem yaratıyormuş diye duydum)

aracın 75 hp intrecool yok dolayısıyla hava girişi sıcak olacak bu durumda 100-105hp aşırı yakıt beslemesi ve turbo basıncı demektirki buda aracınızı zorlıyacaktır bunu size kimse söylemez ideali 95 hpdir
box olayına gelince denildiği gibi aracın garantisini etkilemez servis yakalasada bozamaz garantiyi nedeni aracın orjinal aksamına yapılana herhangi bir modifikasyon yoktur ( o zaman cam filmide garantiden çıkarırdı yada arkaya takılan egzos ucuda garantiyi bozar vs vs !!!)
box ta denildiği gibi enjektörlerde arıza yaratabiliyo ama TAKTIGINIZ MARKA önemli sitelerde şikayet varmı ürünün sonuna kadar arkasındalarmı ikinci eli piyasada nekadar çok ( sahibinden .com da 2. el birçok marka var sorsan hepsi arabasını satmıştır !!!)
boxta aracınızı satsanız bile yeni bi dizel aldığınızda yazılımı güncellenerek yeni aracınızda kullanabiliyorsunuz diğer türlü ecuya yapılan yazılım arabada kalıyor!
 
Geri
Üst