- Katılım
- 22 Eki 2015
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Merhaba Arkadaşlar ;
Yaklaşık 2 hafta önce , 30.000 KM'de 2013 model Corsa 1.3 CDTI Enjoy satın aldım. Aracı almadan önce ekspertiz yaptırdım ve bir sıkıntı gözükmüyordu. Yaşadığım 2 sıkıntı var , bu sıkıntı normal mi dizel araçlara özel birşey mi bilmiyorum ve yardımlarınızı bekliyorum.
Birinci sıkıntım , aracı devirli kullandığım ve gaz verdiğim sürece sıkıntı yok ; ancak yoğun veya durgun trafikte ilerlerken , hani frene basmadan önce ayağınızı gazdan çekersiniz ya , işte özellikle 2. ve 3. viteste 1500-2000 devir aralığında ayağımı gazdan çekmemle birlikte çok hızlı bir şekilde aracın devri düşüyor ve sarsılıyor. Bu sebeple trafikte çok büyük sıkıntı yaşıyorum. Bu arada geçtiğimiz hafta DPF filtresi ışığı yanıp sönüyordu , 10-15 km devirli kullandıktan sonra söndü ve henüz bir daha yanmadı. Yaşadığım bu gaz kesilmesi ya da hızlı devir düşmesi sorunu Dizel araçlara özel bir durum mu ? yani normal mi ? Ya da bu durum DPF filtresi ile ilgili olabilir mi ?
İkinci sıkıntım ise , aldığım ilk hafta yakıt tüketim ortalaması 7.2 idi , ikinci hafta ise sıfırladım ve şu an 6.0 litre olarak devam ediyor ortalama. Kullanım genellikle Bursa'da sabah ve akşam yoğun trafikte. Bana 6-7 litreler biraz fazla geldi , normal midir ve 1 haftada 1.2 litre fark olması normal midir ?
Yorumlar ve yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim..
Yaklaşık 2 hafta önce , 30.000 KM'de 2013 model Corsa 1.3 CDTI Enjoy satın aldım. Aracı almadan önce ekspertiz yaptırdım ve bir sıkıntı gözükmüyordu. Yaşadığım 2 sıkıntı var , bu sıkıntı normal mi dizel araçlara özel birşey mi bilmiyorum ve yardımlarınızı bekliyorum.
Birinci sıkıntım , aracı devirli kullandığım ve gaz verdiğim sürece sıkıntı yok ; ancak yoğun veya durgun trafikte ilerlerken , hani frene basmadan önce ayağınızı gazdan çekersiniz ya , işte özellikle 2. ve 3. viteste 1500-2000 devir aralığında ayağımı gazdan çekmemle birlikte çok hızlı bir şekilde aracın devri düşüyor ve sarsılıyor. Bu sebeple trafikte çok büyük sıkıntı yaşıyorum. Bu arada geçtiğimiz hafta DPF filtresi ışığı yanıp sönüyordu , 10-15 km devirli kullandıktan sonra söndü ve henüz bir daha yanmadı. Yaşadığım bu gaz kesilmesi ya da hızlı devir düşmesi sorunu Dizel araçlara özel bir durum mu ? yani normal mi ? Ya da bu durum DPF filtresi ile ilgili olabilir mi ?
İkinci sıkıntım ise , aldığım ilk hafta yakıt tüketim ortalaması 7.2 idi , ikinci hafta ise sıfırladım ve şu an 6.0 litre olarak devam ediyor ortalama. Kullanım genellikle Bursa'da sabah ve akşam yoğun trafikte. Bana 6-7 litreler biraz fazla geldi , normal midir ve 1 haftada 1.2 litre fark olması normal midir ?
Yorumlar ve yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim..