corsa 1.7 dti p1125

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan zeka
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
aynı sorun bendede var...zekiyle iletişim halindeyim...
map değişti...bugün antalyadan manavgat a gittim dönüşte başladık...lamba lamba lamba...şimdide 0400 egr idi zannedersem ...
ne olcak bu iş anlamadım...ama benzinlikte hortumları bir kollayayım dedim çok ta göz önünde olan bir hortum da yok...

görünen turbo basınç valfi ne girip çıkan var yerinde...alt taraftaki turbo basınç sens.hortumlarını kontrol etmiştim liftte...onlarda yerinde vastegate ye gidenleri göremedim ama altına eğildim tamponun önünden gelen bir soket boşta...onu taktım yerine daha olmadı ama ondan olduğunu zannetmiyorum...

turbo basınca binince rampa çıkarken 5.vites özellikle sabit gazda çat lamba...
bu araba beni genç yaşımda arabadan soğuttu...
bakalım ne olcak...dünyanın masrafını yaptım...vermeyede kıyamıyorum...
ama acıma yetime oluyor...hep dönüyor bana...
 
sorun emme manifolt basınç sensörü arızası sebeb ise emme manifoltun kurum bağlaması sonucu sensör içine kurum girmesi ve sensörün bozulması her zaman yaptığım arıza :)
 
iyi ama tansu abi manifold söküldü ayna gibi oldu temizlendikten sonra...egr de temizlendi ama 1000 km sonra onu da iptal ettim...iptal ettikten sonra başladı diyebilirim...araba basınç veya sabit gaz görmesin...
birde yeni map takılı...map tan sonra 0400 verdi :)

belki şimdi egr yi açtıktan sonrada basınç selenoidi verecek...

tansu abi bugün arabaın altında hortum ararken ön tarafta bir soket gördüm tamponla bitişik radyatör ün aradan çıkmıştı o neyin soketidir.yol üstünde inceleyemedim...ve soket sökük iken sürekli lamba yakması gerekmezmi...

ayrıca ayrıca :) bitmiyorki...

araba tam ısınmadan türbin 2bin civarında çaat diye öyle güzel açıyorki...ama ısındıktan sonra çok ağırlaşıyor araç...sanki 10 kişi gidiyoruz arabada...nedenn nedeeeeeeeeen ???

hiçbir araba beni böyle kitlemedi arkadaş yav...
 
büyük ihtimal vakum kaçağı var egr turbo selonit arası birde kelebek..bunlara bak gelirse
abi ya dediğin yada türbinin egsoz tahliyesi tam açılıp kapanmıyor kurumdan bi basınç dengesizliği oluyor ondan...

arabalar kurum problemli arabalar her halükarda turbolar temizlik istiyor...
 
selm arkadaşla opele yeni katıldım 1 aydır ope sahibiyim ve galba bu son opelim olacak 2003 model 1.7 dti aldım kritik sistem hatasından kurtulamadım .sırasıyla MAP SENSÖRÜ ,SELENOİD VALFİ DEĞİŞTİ . ama çözüm yok 120 km hıza gelince yanıyor arza ışığı
 
mehmet gazihana ulaşın 1.7 nin profudur
 
Gaz pedalı sensörü, debimetre hatası , veya turbo yüksek basıncı hatası yani limp mode olabilir.. ben oyumu 3.den yana kullanıyorum.
 
Selamunaleyküm cümleten aranıza yeni katıldım Özür dilerim Konuyu Hortlatıyorum ama isin içinden cıkamadım
Yaklasık 6 ay önce cok cok severek aldıgım corsa 1.7 turbo palleri büyütülmüş emmeler genişletilmiş subaplar genişletilmiş ufaktanda bi yazılım var aracımı maalesef bu P1125 arızası bersiginden dolayı kullanamaz hale geldim kafayı yemek üzereyim vakum kacagı var denildi kacak göcek yok map denildi yenisini aldım aynı dewam
Kesin olarak çözen arkadaslardan yardımlarını esirgemeyecegini düsünüyorum
Saygılarımla
 
Geri
Üst