corsa 2011 82 beygir çıktı

Ynt: corsa 2011 82 beygir çıktı

Araç otomatik vitesse manuele göre tekerlek gücünde kayıp olması son derece normal zaten. Kaldı ki bildiğim kadarıyla 4 ileri vites, üstelik arkadaşların dedikleri gibi yüksek hava sıcaklığı da motorda açığa çıkan gücü azaltır; modifiyeli turbo dizel Focus um hava 34-35 derece ve fazla olduğunda ciddi çekiş kaybı yaşardı.
 
Ynt: corsa 2011 82 beygir çıktı

Tolga KARACA link' Alıntı:
Araç otomatik vitesse manuele göre tekerlek gücünde kayıp olması son derece normal zaten. Kaldı ki bildiğim kadarıyla 4 ileri vites, üstelik arkadaşların dedikleri gibi yüksek hava sıcaklığı da motorda açığa çıkan gücü azaltır; modifiyeli turbo dizel Focus um hava 34-35 derece ve fazla olduğunda ciddi çekiş kaybı yaşardı.
dediklerinizden yola çıkarak otomatik vites araçların çoğu böyleyse vay bu motoru üreticinin haline ozman 100bg yapıolarki 80 bg kullanabilsin 120bg yapacak 100 bg kullanacaksın :)
 
Ynt: corsa 2011 82 beygir çıktı

gandalf648 link' Alıntı:
dediklerinizden yola çıkarak otomatik vites araçların çoğu böyleyse vay bu motoru üreticinin haline ozman 100bg yapıolarki 80 bg kullanabilsin 120bg yapacak 100 bg kullanacaksın :)

Bir bakıma doğru  8) motorun ürettiği güç şanzıman-diferansiyel ile tekere aktarılırken kayıplara uğrar, bilhassa tam otomatik şanzımanlı araçlarda bu kayıp daha fazla olur ve bu yüzden aynı motora sahip tam otomatik ve manuel araçlar arasında performans ve tüketim farkları olur.
 
Ynt: corsa 2011 82 beygir çıktı

Gerek dış etkenlerden gerekse dinamonun kendisinde kaynaklanabilen kaçınılmaz sapmalardan ötürü, dinamo ile yapılan ölçüm sonuçlarına benzinliklerdeki hava makineleri gibi bakarım hep: her biri farklı gösterir...

Gerçek gücü ancak pedalda hisettiklerinizin kafanızdaki yansımasına bakarak ölçebilirsiniz :) Szin için yeterliyse isterse dyno 10 hp göstersin, umursamayın, devam :)
 
Ynt: corsa 2011 82 beygir çıktı

arkadaslar birde yerimi bilmiyorum ama araçta sanırım yokuş kalkış desteği yok hernekadarda tam otomatik olsada sadece çok hafif rampalarda kaçırmıyor araca sonradan bu yokuş kalkış desteği eklenebiliyormu acaba çünkü bursa neskara gidip orjınal park sensoru(200 tl) bana mantıklı geldi dısarda taktırsam 150 tl sonra kolçak hız sabitleme olayına bakıcam gerçi onuda araca takıp denemedikten sonra garanti veremiyoruz her araca olmuyor dediler sizin görüşleriniz nelerdir birde neskarda tanıdıgı olan biri varmı :)
 
Ynt: corsa 2011 82 beygir çıktı

Bir de G aleti ile güç ölçülüyordu. 4 çeker subarular için dino olmadığından ancak bunla ölçerlerdi. Şimdi var mı bilmiyorum 4 çeker dinamo.
 
Ynt: corsa 2011 82 beygir çıktı

Aracın km'si de önemli bence 30000km ile 80000 yada 120000 arasında mutlaka kompresyon kaybı olur.
Ama sıcaklık falan enteresan %18 kayıp bir hayli fazlamış.
2011 senesinde sattığım 2006 model 73000km deki LPG li HB Corollam dyno'da satılırken 103 beygir çıkmıştı
normali 110 beygirdi.
şuan kullandığım Astra'yı alırken sattığım 2007 model 64000km de dizel megane sedanım
normalde 82 beygir iken dyno'da 90 beygir çıktı dancee  computest elemanı alıcıya bunlar 100 beygir şimdi 90 olması
sonderece normal demişti  14alkiss ;D ;D :)
 
Geri
Üst