- Katılım
- 22 Kas 2006
- Mesajlar
- 37
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Benzer bütün konulara baktım.
2004 model Corsa C Cosmo aracımda bugüne kadar ilk defa böyle bir şey oldu. Motor ısındığı halde kalorifer ılık üflediği için ve rampa aşağı inerken hararet çeyreğe kadar düştüğü için termostatı değiştirdik. Taba değişim sırasında yere akan 1 litreden fazla antifriz tatamlandı. Sorun çözülmüş gibi görünsede kalorifer kafasına göre ısıtıyor. Yüksek devirlerde biraz daha randımanlı.
1-Termostat değişti
2-Kalorifer peteği giriş ve çıkış borukarı sıcak(çıkış biraz daha az sıcak)
3-Üflemede bir sorun yok.
Bu durumda acaba petek mi tıkalıdır sizce. 5 sene boyunca orijinal soğutma suyu hiç değişmedi ve ekleme yapılmadı.
Son olarak da markalı radyatör temizleyiciler var satılan. Kullanan var mı acaba.Son çare onlardan birini deneyeceğim.
2004 model Corsa C Cosmo aracımda bugüne kadar ilk defa böyle bir şey oldu. Motor ısındığı halde kalorifer ılık üflediği için ve rampa aşağı inerken hararet çeyreğe kadar düştüğü için termostatı değiştirdik. Taba değişim sırasında yere akan 1 litreden fazla antifriz tatamlandı. Sorun çözülmüş gibi görünsede kalorifer kafasına göre ısıtıyor. Yüksek devirlerde biraz daha randımanlı.
1-Termostat değişti
2-Kalorifer peteği giriş ve çıkış borukarı sıcak(çıkış biraz daha az sıcak)
3-Üflemede bir sorun yok.
Bu durumda acaba petek mi tıkalıdır sizce. 5 sene boyunca orijinal soğutma suyu hiç değişmedi ve ekleme yapılmadı.
Son olarak da markalı radyatör temizleyiciler var satılan. Kullanan var mı acaba.Son çare onlardan birini deneyeceğim.