ya nasıl da emin konuşuyorsunuz hele size ne demeli 16 jant sahibi corsacı nerden vardınız yorulduğu kanısına , ufak atın biraz ufak , jant şayet ağır değilse ki orijinal jantlar her zaman daha hafiftir diferansiyelin çevirebileceği çapın dışına çıkmazsanız hiçbir sorun yaşamazsınız , nereden türediyse şu motor yoruluyor muhabbeti önüne gelen 16 takma 17 takma aman yorulur yapmayın allah aşkına ya bu siteden yararlanan insan sayısını bi düşünün burda kalkıpta yanlış yorum yaparsa geri kalan insanlar ne yapsın , herkes kulaktan dolma bilgilerle hareket ediyor nereye kadar bakın corsa d nin diferansiyeli d kasaya özel ve lastik çap ölçüleri dışına çıkmadıysanız hiçbir sorun yaşamazsınız bunca mühendis dangalakmı yahu biz sizmi akıllısınız çap dışına çıkılmadığı sürece akselesyonda oluşan kayıplarınızı farketmeniz imkansız bunu 0-100e dökersek milisaniyelik gecikmeler olurki bunu zaten normal şartlarda kimse farkedemez i ayrıca motor yorulmaz diferansiyel çevirmekte zorlanır ancak standardın dışındaki ölçülerde