Merhaba arkadaşlar,
Geçenlerde sağ camda bir problem oluştu kapanmıyordu ve bende arabayı yetkili servise götürerek baktırmak istedim.Servisteki arkadaşlar gerçekten çok ilgilendiler ve sorunumu hemen çözdüler ama tam işim bitmişken servis danışmanı arkadaş sağ dikiz aynamda rezistans kablosunun çıkmış olduğunu fark etti ve onu yerine takmak için bir arkadaş çağardı.Gelen arkadaş aynanın camını yerinden sökünce önce bir şaşırdı ve bana bu ayna camını nereden aldınız diye sordu.Bunun üzerine bende ayna camını hiç bir yerden almadığımı aracımın daha iki aylık olduğunu (2950 km'de) ve onlardan satın aldığımı söyledim.Aynada olması gereken rezistanların aynada olmadığını bana söylediklerinde çok şaşırdım ve baktığımda gerçekten yoktu.Sadece ayna vardı
Bu modellerde olup olmadığından emin olmadıklarını söylediler ve bana yeni bir ayna önerdiler.Fiyatıda 83 TL miş.Bende bunun üzerine aracımda bulunması gereken bir özelliğe ben neden para verecekmişim diye sordum ve aynaın ücretsiz olarak aracıma takılması gerektiğini belirttim.Beraber yukarıya çıktık ve satıştaki arkadaşlardan bilgi aldık ve bu araçta bu aynanın bulunması gerektiğini hep birlikte öğrendik.Tekrar servise indiğimizde biraz daha aynanın takılıp takılmaması konusunda sohbet ettikten sonra aynayı aracıma takmaya karar verdiler ve bir ücret talep etmediler.
Aracımın modeli 2009 model 1.4 corsa enjoy spor paket ve otomatik.
Hemen sol aynayıda kontrol ettirdim ve onda rezistansların yerinde olduğunu gördüm.Sanırım fabrikada montaj sırasında meydana gelen bu hatayı tesadüfen farketmemiz bir şans oldu.Eğer bu olay daha sonra fark edilseydi zor değiştirirlerdi.
Sizlere önerim aynı araçtan kullanan arkadaşlar varsa aynalarınızı kontrol edin ve rezistanslara bakın.Eğer yoksada hemen servise gidin.
Eğer isteyen olursa ve forum kurallarınada aykırı değilse servisin adınıda buradan yazabilirim.
Rezistans bir tek essentia modellerde olmuyormuş bilginize.
Geçenlerde sağ camda bir problem oluştu kapanmıyordu ve bende arabayı yetkili servise götürerek baktırmak istedim.Servisteki arkadaşlar gerçekten çok ilgilendiler ve sorunumu hemen çözdüler ama tam işim bitmişken servis danışmanı arkadaş sağ dikiz aynamda rezistans kablosunun çıkmış olduğunu fark etti ve onu yerine takmak için bir arkadaş çağardı.Gelen arkadaş aynanın camını yerinden sökünce önce bir şaşırdı ve bana bu ayna camını nereden aldınız diye sordu.Bunun üzerine bende ayna camını hiç bir yerden almadığımı aracımın daha iki aylık olduğunu (2950 km'de) ve onlardan satın aldığımı söyledim.Aynada olması gereken rezistanların aynada olmadığını bana söylediklerinde çok şaşırdım ve baktığımda gerçekten yoktu.Sadece ayna vardı
Bu modellerde olup olmadığından emin olmadıklarını söylediler ve bana yeni bir ayna önerdiler.Fiyatıda 83 TL miş.Bende bunun üzerine aracımda bulunması gereken bir özelliğe ben neden para verecekmişim diye sordum ve aynaın ücretsiz olarak aracıma takılması gerektiğini belirttim.Beraber yukarıya çıktık ve satıştaki arkadaşlardan bilgi aldık ve bu araçta bu aynanın bulunması gerektiğini hep birlikte öğrendik.Tekrar servise indiğimizde biraz daha aynanın takılıp takılmaması konusunda sohbet ettikten sonra aynayı aracıma takmaya karar verdiler ve bir ücret talep etmediler.
Aracımın modeli 2009 model 1.4 corsa enjoy spor paket ve otomatik.
Hemen sol aynayıda kontrol ettirdim ve onda rezistansların yerinde olduğunu gördüm.Sanırım fabrikada montaj sırasında meydana gelen bu hatayı tesadüfen farketmemiz bir şans oldu.Eğer bu olay daha sonra fark edilseydi zor değiştirirlerdi.
Sizlere önerim aynı araçtan kullanan arkadaşlar varsa aynalarınızı kontrol edin ve rezistanslara bakın.Eğer yoksada hemen servise gidin.
Eğer isteyen olursa ve forum kurallarınada aykırı değilse servisin adınıda buradan yazabilirim.
Rezistans bir tek essentia modellerde olmuyormuş bilginize.