BUgün garajda söküp sente ayarına baktım kaçma olmamış. Emmeyi söküp ve egzoz söküp sübabnlarıda boroskop tarzı ince kablo kamerayla kontrol ettim hepsi saplam bir şekilde gözüküyor kompresyon tetinide yapıcam bu hafta. Yarın bir yağ pompası contasını(çalıştırınca yağ kaçağı olmadı ama iki saç arası kauçuk conta olduuından değiştirmekte fayda var) ve orjinal filtresini ve 4 tanede orjinal kırzıdrma bujisini alayım onlarıda değiştiririm. Bu arada aracı topladıktan sonra yine aynı kapalı garajımda çalıştırdım ve hiç devir dalgalanması olmadı. Opcomla hata kodlarına baktım ama hiç kod yoktu yine yarın tech2 ile kontrol edeğim yine.
Benim araç 18 binde üzerindeki enjektörleri boschun. Bosch maks. 120 bin km ömür veriyor acaba onlar mı su koymaya başlıyor. Boschta staj yapmıştım o zamanlar staj yaptığım fabrikada üretiliyordu enjektörler. Ömrünü ordaki argeden arkadaşlardan öğrenmiştim. Bildiğim kadarıyla servislerde 60 binde bakım 120 binde değişim tavsiye ediyorlar enjektörler için.