::.Corsa Exclusive Garage.::.Just Corsa Get Inside.::

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan maxwell
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Yay konusunda çok kararsız kaldım 5 kişi ile sürtme yapacağını sanmıyorum. Ancak zıplatma durumu benide korkutuyor. Eibach için zıplatma yapmıyor deniyor bakalım nasip kısmet
eibach konusunda beni bilgilendirirseniz.ben voglandla biraz zıplama yaşaıyorum.ama yol tutusu gercekten cok güzel.yüksek hızlarda zıplamayı cok aza indiriyor..
 
eibach konusunda beni bilgilendirirseniz.ben voglandla biraz zıplama yaşaıyorum.ama yol tutusu gercekten cok güzel.yüksek hızlarda zıplamayı cok aza indiriyor..


tam emin olmamakla beraber umutta vogland kullanıyor diye biliyorum. Umutta sanki zıplamadan şikayetçi gibi.

Eibach konusunda en iyi açıklamayı yüksel yapar sanırım uzun zamandır kullanıyor.
 
Eibachlarda zıplatıyor hemde nasıl. Arkada oturanlar çok söyleniyor. Bu çok normal birşey zaten, performans her zaman konforu düşürür. Corsa da şöyle birşey var. Ağırlık artıkça daha çok zıplatıyor. Bir arkadaş civic'e taktı 3,5 eibach onda insanlar binince daha az zıplıyor diyordu. Belki araç sedan diyedir ama corsa öyle değil. İki kişide problem yok.





Ahmet Altınçubuk
 
Eibachlarda zıplatıyor hemde nasıl. Arkada oturanlar çok söyleniyor. Bu çok normal birşey zaten, performans her zaman konforu düşürür. Corsa da şöyle birşey var. Ağırlık artıkça daha çok zıplatıyor. Bir arkadaş civic'e taktı 3,5 eibach onda insanlar binince daha az zıplıyor diyordu. Belki araç sedan diyedir ama corsa öyle değil. İki kişide problem yok.





Ahmet Altınçubuk

Ahmet yaylı arabalara çok bindim ama 5 kişi olupta hiç binmedim. Bahsettiğin zıplatma düz yolda giderkendemi oluyorki bu saçma olur yapmaması gerek.
 
Son düzenleme:
corsalardaki zıplama büyük ölçüde aracın orjinalden yere yakın olmasından kaynaklanıyor.yay kullananlar bunu daha da yere yakın yapıyoruz. boylece zıplama elbet ve kesin olacaktır.ancak eibach'daki zıplamanın vogland'taki gibi olmadıgını düşünüyorum.çünkü eibach biraz daha yumusak bir yay.
diğer taraftan ben aracıma 5 kişi de bindim yaylı halde..ve cok kotu derecede zıplatıyor benim aracı.bir de hız karışırsa işin içine çok rahatlıkla hakimiyet kaybediliyor.diğer markalarda durum nası..bence senturk biz eibachın nası oldugunu yükselden bir duyalım.sonra da karar veririz.ama kesinlikle vogland alma.çünkü yeri geliyor fazla kişi biniyorsunuz araca anladıgım kadarıyla..en son dikkat edilmesi gereken nokta; ben yay taktıgımda araca karter muhafaza da taktırdım.çünkü gerekli.bazı corsalarda yok muhafaza.bende de yoktu..yumruk büyüklüğünde bir taş su anda 195-55-15 lastiklerle karter muhafazaya vuruyor.demek istediğim bu kadar yakın oluyorsun yere ve tek kişi iken aracta.yani yay taktıktan sonra ne tur yollar kullanılması gerektiğine içerdeki kişi sayısına göre seçmen lazım.
 
corsalardaki zıplama büyük ölçüde aracın orjinalden yere yakın olmasından kaynaklanıyor.yay kullananlar bunu daha da yere yakın yapıyoruz. boylece zıplama elbet ve kesin olacaktır.ancak eibach'daki zıplamanın vogland'taki gibi olmadıgını düşünüyorum.çünkü eibach biraz daha yumusak bir yay.
diğer taraftan ben aracıma 5 kişi de bindim yaylı halde..ve cok kotu derecede zıplatıyor benim aracı.bir de hız karışırsa işin içine çok rahatlıkla hakimiyet kaybediliyor.diğer markalarda durum nası..bence senturk biz eibachın nası oldugunu yükselden bir duyalım.sonra da karar veririz.ama kesinlikle vogland alma.çünkü yeri geliyor fazla kişi biniyorsunuz araca anladıgım kadarıyla..en son dikkat edilmesi gereken nokta; ben yay taktıgımda araca karter muhafaza da taktırdım.çünkü gerekli.bazı corsalarda yok muhafaza.bende de yoktu..yumruk büyüklüğünde bir taş su anda 195-55-15 lastiklerle karter muhafazaya vuruyor.demek istediğim bu kadar yakın oluyorsun yere ve tek kişi iken aracta.yani yay taktıktan sonra ne tur yollar kullanılması gerektiğine içerdeki kişi sayısına göre seçmen lazım.


Anladığım kadarı ile bahsettiğiniz zıplama bende 5 kişi ile yerine göre orjinal yaylardada oluyor demekki yaydan sonra dahada artacak.

Yüksel her gün yaylar ile 5 kişi izmir manisa yapıyor ve zıplama gibi bir şikayeti yok.

senin yorumunu okuduktan sonra yay konusundaki fikrim takmamaktan yana değişti diyebilirim. Kaş yapalım derken göz çıkarmaya gerek yok.
 
Bende de eibach yay var. 3,5 luk olandan Yükselden almıştım. Genelde şahirler arası yollarda sağ şeritte kamyonları dozduğu yollarda oluyor ama yol hakimiyeti falan kaybolmuyor. Araç alçaldı fakat şimdiye kadar allaha şükür altını sürtme falan oladı ki ben çok yol yaptım bu yaylarla. Genelde 90-100 arası oluyor ama arka taraf çok hissediyor. Bende daha arka tarafa hiç oturmadığım için bilmiyorum. Niyetin varsa taktır derim ama konfordan biraz vaz geçeceksin. Gözün korkmasın yinede o kadar çok değil istersen buluşuruz bir gün sende görürsün.




Ahmet Altınçubuk
 
2541.jpg


Arkadaşlar aracımın bu tampon altı korumalığını şu altta gösterdiğim ürünle kendim boyasam nasıl olur? Bu ürünü kullananlar varmı acaba? Nasıl bişeydir ki?

http://www.hepsiburada.com/nigrin-t...ils.aspx?productId=otm090273&categoryId=26001
 


Arkadaşlar aracımın bu tampon altı korumalığını şu altta gösterdiğim ürünle kendim boyasam nasıl olur? Bu ürünü kullananlar varmı acaba? Nasıl bişeydir ki?

http://www.hepsiburada.com/nigrin-t...ils.aspx?productId=otm090273&categoryId=26001
saglıklı olmaz.amatör çalışcaksan hiç olmaz..diyelim ki çok iyi bir şekilde boyadın.tazikli su tuttugunda yada 1 yıl sonra boya atabilir...bence fırın boyası ( boya işinin içinde olan biri olarak ) sıcacık yaptır.zaten 30-40 lira verirsin max.
diğer yandan okuduguma göre bu tam olarak boya değil.parlatıcı koruyucu geçici siyah renk veren birşey.lastik yüzeylerine falan uygulanmıs.yıkamada cıkabilir.
 
Son düzenleme:
Geri
Üst