Çözüm üretemediğim Fren ve çekiş sorunları

aracı ilk aldığımda direk değiştirdim direk trigeri 40bin km oldu. Yinede konuyu özel servise taşıyacağım.Teşekkür ederim


önceki sattığım g kasa da yokuşlarda durduğumda ve kalkışlarda kalkma da çok zayıflık vardı 2-3 ay sorunu çözemedim derken bi arkadaşımın ustasına gitiştik triger ne zaman değişti dedi yeni değiştirdim dedim sente ayarını yapamamışlar dedi açıp tekrar yaptılar araba kendine geldi dimdik yokuşta zorlanmadan kalkıyordu sonrasında çekişi de düzelmişti triger sente ayarınıza baktırın isterseniz bi

Fren hidroliği hiç değiştirmedim fakat ilave etmiştim üzerine, pahalı birşey değiş haklısınız değiştirtiyim hidroliği.

2. tech2 var mobil uygulama ile lastik hızını kontrol edebiliyormuyuz acaba ?
3. balata markasına çok dikkat etmedim orta halli bir marka tam aklımda kalmamış.
4. 195x65x15 lastik ebatlarım
5. Egzoz monifoldumda çatlak var fakat çekiş sorunum daha öncede kaynattım egzoz manifoldunu ama çözmemişti.



1. 2006 model araç. Değişmediyseniz fren hidroliğini kesin değişin, farka inanamazsınız. Gerek yok diyen ustadan uzak durun, yoğunlaşmadan ve basınçtan özelliği kaybolur. Güzelce havasını alın. %90 düzelecektir.

Kalan %10 için;
2. Tech2, opcom ile yola çıkın, her tekerlekten hızı aynı mı ölçüyor. Kontrol edin.

3. Balata markası önemlidir, trw, delphi, bosch, gm den şaşmayın. Diske de baktırın.

4. Lastik Ebadınız nedir?

5. Twinportlarda manifolt şüphelidir, kontrol ettirmenizde fayda var.
 
Güncelleme 1:


- Egzozcu manifoldu kontrol etti konvaktörün dağılmış dedi 600 tl ücretle yeniledim ama göze gelir birşey olmadı.



klape dediğiniz emme manifoldu mu ? Bunun testini yapabiliceğim bir method var mı acaba ?

titreme fren diskinden olabilir.çekiş sorunu twinport klapesinde sorun olabilir

balatalarım yeni 1 2 aylık, disklerimse 1 yıllık filan. Yarın petlas bölge servisine gidicem tekerlek kontrolü için içimde kalmasın o ihtimalide göz önüne alalım.

Balans ayarı için götürdüğüm yer daha önce yamuk olan jantımı ben söylemeden düzetmişti farklı 3 rot balanscıya gittim mutlaka biri farketmiş olmalıydı ama yinede bu ihtimale göz attırıcam.


Abs olayı balatalar inceldiğinde benim corsada oluyor. Lastiklerinizi yeni almış olabilirsiniz ama tarihleri eskiyse sertleşen lastik frenlemeye etki eder yada çok sert hamurlu bir lastik olabilir.

Direksiyon titremesi için balans yaptırdınızı söylediniz acaba jantta yamukluk olabilir mi? Balans makinesi takıp donerken jantın iç tarafını iyice kontrol edin

Aracı istanbula götürmek için iş yoğunluğu sebebi ile imkanım yok, yinede teşekkür ederim.

İstanbul'da problemi çözebilecek bir usta tanıyorum.çok uzun yıllar yetkili serviste çalıştı.Sonra kendi yerini açtı pm atarsan numara paylaşırım
 
Güncelleme 1:


- Egzozcu manifoldu kontrol etti konvaktörün dağılmış dedi 600 tl ücretle yeniledim ama göze gelir birşey olmadı.



klape dediğiniz emme manifoldu mu ? Bunun testini yapabiliceğim bir method var mı acaba ?



balatalarım yeni 1 2 aylık, disklerimse 1 yıllık filan. Yarın petlas bölge servisine gidicem tekerlek kontrolü için içimde kalmasın o ihtimalide göz önüne alalım.

Balans ayarı için götürdüğüm yer daha önce yamuk olan jantımı ben söylemeden düzetmişti farklı 3 rot balanscıya gittim mutlaka biri farketmiş olmalıydı ama yinede bu ihtimale göz attırıcam.




Aracı istanbula götürmek için iş yoğunluğu sebebi ile imkanım yok, yinede teşekkür ederim.

fren hidroliği değişimi için bulunduğunuz yerde illaki bir bosch car servis vardır. 3 yıl önce 100 liraya değişim yapıyorlardı. telefonla sorup öyle gidin. hidrolik önemli.ayrıca emme manifoldunda vakum kaçağı yada fren merkezine bağlı olan vakum hattında kaçak varmı baktırın
 
Güncelleme 2: Ateşleme bobini ve buji denedim sonuç aynı.

Motor tekleme arızasıda vermeye başladı. En son iş motora kadar gidecek galiba :(
 
Geri
Üst