- Konuyu Başlatan
- #11
aracı ilk aldığımda direk değiştirdim direk trigeri 40bin km oldu. Yinede konuyu özel servise taşıyacağım.Teşekkür ederim
Fren hidroliği hiç değiştirmedim fakat ilave etmiştim üzerine, pahalı birşey değiş haklısınız değiştirtiyim hidroliği.
2. tech2 var mobil uygulama ile lastik hızını kontrol edebiliyormuyuz acaba ?
3. balata markasına çok dikkat etmedim orta halli bir marka tam aklımda kalmamış.
4. 195x65x15 lastik ebatlarım
5. Egzoz monifoldumda çatlak var fakat çekiş sorunum daha öncede kaynattım egzoz manifoldunu ama çözmemişti.
önceki sattığım g kasa da yokuşlarda durduğumda ve kalkışlarda kalkma da çok zayıflık vardı 2-3 ay sorunu çözemedim derken bi arkadaşımın ustasına gitiştik triger ne zaman değişti dedi yeni değiştirdim dedim sente ayarını yapamamışlar dedi açıp tekrar yaptılar araba kendine geldi dimdik yokuşta zorlanmadan kalkıyordu sonrasında çekişi de düzelmişti triger sente ayarınıza baktırın isterseniz bi
Fren hidroliği hiç değiştirmedim fakat ilave etmiştim üzerine, pahalı birşey değiş haklısınız değiştirtiyim hidroliği.
2. tech2 var mobil uygulama ile lastik hızını kontrol edebiliyormuyuz acaba ?
3. balata markasına çok dikkat etmedim orta halli bir marka tam aklımda kalmamış.
4. 195x65x15 lastik ebatlarım
5. Egzoz monifoldumda çatlak var fakat çekiş sorunum daha öncede kaynattım egzoz manifoldunu ama çözmemişti.
1. 2006 model araç. Değişmediyseniz fren hidroliğini kesin değişin, farka inanamazsınız. Gerek yok diyen ustadan uzak durun, yoğunlaşmadan ve basınçtan özelliği kaybolur. Güzelce havasını alın. %90 düzelecektir.
Kalan %10 için;
2. Tech2, opcom ile yola çıkın, her tekerlekten hızı aynı mı ölçüyor. Kontrol edin.
3. Balata markası önemlidir, trw, delphi, bosch, gm den şaşmayın. Diske de baktırın.
4. Lastik Ebadınız nedir?
5. Twinportlarda manifolt şüphelidir, kontrol ettirmenizde fayda var.