Herkese merhabalar,
Arkadaşlar gitmediğim usta servis kalmadı. Aşağıdaki arızayı bir türlü çözemediler. Forumda buna benzer şikayetler gördüm fakat çözümsüz kalmış. Aşağıdaki arızayı yaşayan oldu mu? Cevap verirseniz çok memnun olurum. Şimdiden teşekkürler.
2012 Opel Astra 1.4T Otomatik aracım var. Lpg hiç takılmadı. Sabahları ilk çalıştırmada 5-6 sn devir yükselip alçalıyor ve araba sarsıntılı çalışıyor. Stop edecekmiş gibi oluyor. 3-4 kere sarsıntılı çalıştıktan sonra düzeliyor ve rolanti düzeliyor. Sonrasında gün içinde herhangi bir sorun olmuyor. Araçta herhangi bir tekleme, stop etme veya çekişten düşme yok. Araç bilgisayara bağlandığında arıza vermiyor.
Yapılanlar
-Buji geçen sene yetkili serviste GM marka takıldı. (NGK iridyum mu olmalı ? Bundan olur mu?)
-Bobin, motor yağı, şanzıman yağı bu hafta değişti.
- Hava akış sensörü ve gaz kelebeği temizlendi. Kalister valfi(depo havalandırma valfi) orjinal değişti.
-Araç soğukken subap kompressör testi yapıldı sorun çıkmadı. Hepsi yaklaşık aynı basınç çıktı.
En son Opel serviste yazılım yüklenmesini isteyeceğim ve BUjiler yeni olmasına rağmen NGK ile değiştirebilirim bilmiyorum. Sizin bir fikriniz var mı?
Hüseyin Aksoy / Opel Astra 1.4 T / Model Yılı: 2012 / Yakıt Tipi: Benzin / Vites: Otomatik / Donanım: Cosmo
Arkadaşlar gitmediğim usta servis kalmadı. Aşağıdaki arızayı bir türlü çözemediler. Forumda buna benzer şikayetler gördüm fakat çözümsüz kalmış. Aşağıdaki arızayı yaşayan oldu mu? Cevap verirseniz çok memnun olurum. Şimdiden teşekkürler.
2012 Opel Astra 1.4T Otomatik aracım var. Lpg hiç takılmadı. Sabahları ilk çalıştırmada 5-6 sn devir yükselip alçalıyor ve araba sarsıntılı çalışıyor. Stop edecekmiş gibi oluyor. 3-4 kere sarsıntılı çalıştıktan sonra düzeliyor ve rolanti düzeliyor. Sonrasında gün içinde herhangi bir sorun olmuyor. Araçta herhangi bir tekleme, stop etme veya çekişten düşme yok. Araç bilgisayara bağlandığında arıza vermiyor.
Yapılanlar
-Buji geçen sene yetkili serviste GM marka takıldı. (NGK iridyum mu olmalı ? Bundan olur mu?)
-Bobin, motor yağı, şanzıman yağı bu hafta değişti.
- Hava akış sensörü ve gaz kelebeği temizlendi. Kalister valfi(depo havalandırma valfi) orjinal değişti.
-Araç soğukken subap kompressör testi yapıldı sorun çıkmadı. Hepsi yaklaşık aynı basınç çıktı.
En son Opel serviste yazılım yüklenmesini isteyeceğim ve BUjiler yeni olmasına rağmen NGK ile değiştirebilirim bilmiyorum. Sizin bir fikriniz var mı?
Hüseyin Aksoy / Opel Astra 1.4 T / Model Yılı: 2012 / Yakıt Tipi: Benzin / Vites: Otomatik / Donanım: Cosmo