Arkadaşlar herkese merhabalar
Cumartesi günü aracıma lpg sistemini taktırmak için sanayi sitesine gittim lpg takıldı akaryakıt istasyonuna gidip gaz aldık, gaz kaçak kontrollu yapıldı ve araba çalıştırıldı
5 km yaptıktan sonra araç birden bütün göstergeleri (dijital km/km saati ve devir saati aktif değil) söndü direksiyon çok ağırlaştı, sürüş bir tam bir çile oldu ve akü adeta kaynıyordu, asit sızdırıyordu aracı stop edip tekrar çalıştırdığımda sanki herşey normal ama ; biraz gaz verdiğimde eski kabus geri geliyordu güç bela elektrikçiye yetiştim, hemen teshisi koydu. Alternatör (şarz dinamosu) arızalı, söküldü tamiri mümkün değildi orjinal alternatör 450 ytl
yan sanayi 150 ytl+25 ytl işçilik ben yan sanayi olanı aldım yenisi takıldıktan sonra her şey normalle döndü
arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum
Cumartesi günü aracıma lpg sistemini taktırmak için sanayi sitesine gittim lpg takıldı akaryakıt istasyonuna gidip gaz aldık, gaz kaçak kontrollu yapıldı ve araba çalıştırıldı
5 km yaptıktan sonra araç birden bütün göstergeleri (dijital km/km saati ve devir saati aktif değil) söndü direksiyon çok ağırlaştı, sürüş bir tam bir çile oldu ve akü adeta kaynıyordu, asit sızdırıyordu aracı stop edip tekrar çalıştırdığımda sanki herşey normal ama ; biraz gaz verdiğimde eski kabus geri geliyordu güç bela elektrikçiye yetiştim, hemen teshisi koydu. Alternatör (şarz dinamosu) arızalı, söküldü tamiri mümkün değildi orjinal alternatör 450 ytl
yan sanayi 150 ytl+25 ytl işçilik ben yan sanayi olanı aldım yenisi takıldıktan sonra her şey normalle döndü
arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum