Devir kesici

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bazukaa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
1.7 dtı motorla comboyla henüz devir kesicinin etkisini göremedim rampa aşağı dahil 5300 devirde kalıyor daha gitmiyor walla- F kasa 1.4 astrayla da 6200 kesiciye giriyor direk... ancak bu motora lpg uygulanınca devir kesicinin iptal olduğunu duydum hatta gördüm direk 7000 çok komikti yazılımı mı ne iptal oldu anlamadım walla...
 
EKTOPEL' Alıntı:
1.7 dtı motorla comboyla henüz devir kesicinin etkisini göremedim rampa aşağı dahil 5300 devirde kalıyor daha gitmiyor walla- F kasa 1.4 astrayla da 6200 kesiciye giriyor direk... ancak bu motora lpg uygulanınca devir kesicinin iptal olduğunu duydum hatta gördüm direk 7000 çok komikti yazılımı mı ne iptal oldu anlamadım walla...

biraz daha bassanız pistonlar kaputtan dışarı fırlayacakmış:D lpg nin böyle bişey yapacağını ilk defa duydum.
 
Onno usta ya auto show sayfalarına kadar gitti lpg muhabbeti sayıyı bi bulsam neden olduğunu yazacağım ama sayısını bulamıyorum...
 
kardeşim performanslı kullanacaksanız neden dizel aldınız....
ayrıca devir kesicisi motoru karumak için oluşturulmuş bir emniyet tedbiridir.ben daha önce kol çıkartmış motor gördüm hiç hoş olmuyor kasko da ödemiyor. Parası çok olanlar devir kesicisini çıkartabilirler...
 
Devir Kesici Muhabbeti Gayet GerekLi olan ßir Sistem. Kendini kontroL edemiyorsan makine kendi kendini kontroL ediyor.zaten Devir cevirmeninde alamı yok 5500 cevir 6500 arasında Max. 10 km Fark eder. Hepimiz F1 piLotu değiliz... :)
 
bazukaa' Alıntı:
Gaza istediğin kadar yuklen senın aracında da keser ama 6500 de kesmez senin cdtı olması lazım 5000 zor görursun ;)
bu tamamen doğru dizellerde devir kesici daha erken devreye grer
 
sasakar' Alıntı:
kardeşim performanslı kullanacaksanız neden dizel aldınız....
ayrıca devir kesicisi motoru karumak için oluşturulmuş bir emniyet tedbiridir.ben daha önce kol çıkartmış motor gördüm hiç hoş olmuyor kasko da ödemiyor. Parası çok olanlar devir kesicisini çıkartabilirler...
:good::alkis::good:
 
God_is_Love' Alıntı:
Devir Kesici Muhabbeti Gayet GerekLi olan ßir Sistem. Kendini kontroL edemiyorsan makine kendi kendini kontroL ediyor.zaten Devir cevirmeninde alamı yok 5500 cevir 6500 arasında Max. 10 km Fark eder. Hepimiz F1 piLotu değiliz... :)
İnsanlar draglarda rollinglerde 1m önde bitirmek için klimasını, koltuğunu v.b ağırlık yapıcak seyleri söküyo sen 10km/h ın bir önemi yok dıyosun :D İlla pilot olmana gerek yok bu işi zaten hevesi hobisi olanlar yapıyo olmayanlar isterse 4000 de kessin dimi yani:D
 
bazukaa' Alıntı:
İnsanlar draglarda rollinglerde 1m önde bitirmek için klimasını, koltuğunu v.b ağırlık yapıcak seyleri söküyo sen 10km/h ın bir önemi yok dıyosun :D İlla pilot olmana gerek yok bu işi zaten hevesi hobisi olanlar yapıyo olmayanlar isterse 4000 de kessin dimi yani:D
yaw hızlanırken 6500 yerine 7000'de kessen ne kadar farkedecek anlamadım.araç sadece bağırır başka da işe yaramaz.ama bi zaman gelir motoru kucaklarsın.hobi ayrı bişey ki hepimizin hobisi olduğu için forum üyesiyiz,fizik kuralları ve mantık başka şey.:D
 
bazukaa' Alıntı:
İnsanlar draglarda rollinglerde 1m önde bitirmek için klimasını, koltuğunu v.b ağırlık yapıcak seyleri söküyo sen 10km/h ın bir önemi yok dıyosun :D İlla pilot olmana gerek yok bu işi zaten hevesi hobisi olanlar yapıyo olmayanlar isterse 4000 de kessin dimi yani:D
Arkada$ım QüzeL söyLüyorsunda ßen daha çok güvenlik açısından söyledim, pistonlarin bi kucakta olmasi var ßide motor içinde :D
 
Geri
Üst