Merhaba arkadaşlar
2011 opel astra j t sport benzin- LPG'li araç sahibiyim. Aracı alalı 1 yıl gibi bir süre oldu, aldığımızda 70.000' deydi şuan ise 100 binde. Aldığımızdan kısa bir süre sonra gaz yememe- silkeleme sorunu ortaya çıktı ve bu sorun benzine geçtiğimde yaşanmıyordu. LPG' ayarı için gazcıya gittik ve ayarlardan sonra bu problem geçti. bir iki ay sonra tekrar nadir olarak aynı şikayetler meydana gelmeye başladı, aldığımız gazdandır v.s diye pek üstüne düşmedim. Son zamanlarda bu şikayetim iyice artmıştı ateşleme sisteminden olabilceğini düşünüp bijon, bobin değişimi yapıldı. Bundan sonra aracı denemek için düşük viteslerde dip gaz denediğimde benzinde veya lpg' de motor sıcakken 3500-4000 devir bantlarında araç kesiciye girmiş gibi aşırı silkeleme ve gaz kesme yaşatıyor. ( Benzinde denenirken lpg' sistemi komple söküldü ) fakat motor soğukken bu silkelemeye başlaması 5000-6000 devirleri görüyor. Bunun üzerine ustaya gösterdiğimizde subaplardan olabileceğini söyledi ve biraz araştırmadan sonra subapları değiştirmeye karar verdik ve değiştirdik. ( Subaplar gerçekten erimişti ) Sorun halen devam ediyor neyden kaynaklanabileceğini hala çözemedik, Sizce sorun ne olabilir?
Şimdiden çok teşekkür ederim
2011 opel astra j t sport benzin- LPG'li araç sahibiyim. Aracı alalı 1 yıl gibi bir süre oldu, aldığımızda 70.000' deydi şuan ise 100 binde. Aldığımızdan kısa bir süre sonra gaz yememe- silkeleme sorunu ortaya çıktı ve bu sorun benzine geçtiğimde yaşanmıyordu. LPG' ayarı için gazcıya gittik ve ayarlardan sonra bu problem geçti. bir iki ay sonra tekrar nadir olarak aynı şikayetler meydana gelmeye başladı, aldığımız gazdandır v.s diye pek üstüne düşmedim. Son zamanlarda bu şikayetim iyice artmıştı ateşleme sisteminden olabilceğini düşünüp bijon, bobin değişimi yapıldı. Bundan sonra aracı denemek için düşük viteslerde dip gaz denediğimde benzinde veya lpg' de motor sıcakken 3500-4000 devir bantlarında araç kesiciye girmiş gibi aşırı silkeleme ve gaz kesme yaşatıyor. ( Benzinde denenirken lpg' sistemi komple söküldü ) fakat motor soğukken bu silkelemeye başlaması 5000-6000 devirleri görüyor. Bunun üzerine ustaya gösterdiğimizde subaplardan olabileceğini söyledi ve biraz araştırmadan sonra subapları değiştirmeye karar verdik ve değiştirdik. ( Subaplar gerçekten erimişti ) Sorun halen devam ediyor neyden kaynaklanabileceğini hala çözemedik, Sizce sorun ne olabilir?
Şimdiden çok teşekkür ederim