dynoda sorun motor ikaz işiği berbat bi aksam....

UMUT CENGİZ

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
16
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
SIKINTININ BÖLESİ!!.......
egetuning best serviste arabaları dynoya cıkarıomus bedavaya! illa ısrar etti milet sende gel die!! yok işim var ole bole derken kandırdılar beni!! hadi gitik cıktı araba dynoya aaaa 168 hp cıktı!! noluyo dememe kalmadı arabada motor yada sensor yada tamir ne oldugunu anlayamadıgım ikaz ısıgı yanıo..........
adamın yorumu arabada bi sorun var!!!! ok onu bende anladım sen madem sorun cıkmıs ki kağıta gozukuo 130 da cıktıgı bi dusus olmus...... nedendaha basıosun neden gormuomusun o gostergeyi????????????????????
bu ne dedim hata ilk o gecer sen merak etme sımdı biras havada kaldı ya ondan olmustur demezmi ???? motor ikaz işiğina ilginç bi yorum!!!
aksam aksam sıkınti dert ne moral kaldı ne bişi!!!!!
bide 130dan sonra max hızı gorcem die 255km bastı iimi
SONUÇ: BU AKSAM SIKINTIDAN UYKU YOK......

direk baska bi siteden alıntı yaptım! yanan ısık sarı bir araba ucerinde ingiliz anahtarı var! bunun sebebi konusunda bi bilgisi olan varsa yardım ederse sevinirim!!!
 
Araç devam ederken halen yanıyorsa lamban sorun büyük olabilir fakat çalıstırınca sönuyorsa muhim birsey olmasa gerek demişti servis.
 
Walla kardes eger seyir sırasındada yanıyorsa derdin büyük bence hiç zaman kaybetmeden servise götürmeni tawsiye ederim...
 
yetersiz hava akımı geldiyse intercooler'a ondan olabilir.genelde dynoda olabilio turbo araçlarda belli bi süre sonra sönmes, gerekir ama.motor kendini korumaya alıo.önmli birşey oldunu sanmıorum.daha sonra düzeldimi yolda giderken?
 
araçlarınızı bilmediniz yerlerde dynoya sokmanızı tavsie etmiorum şahsen.
 
motor soğutma yapamamış yada hava almamış olabilir
 
baska opelciler bunu servis ısıgı olarak yorumladı ???????????
 
eğer arabanızda "traction control" varsa bu durum normaldir.sıkıntı yapmayın. sadece servise gidip hata kayıtlarını okuyun ve sildirin. bir daha yanmaması lazım.
 
CIKAN SORUN Bİ SİTEDEN Bİ ARKADASIMIN DENEYİMİNLERİNDEN ANLASIMLI:
muhtemelen aracta TC tusu uygulamasi yapilmamis yani arac dynodayken TC+ devrede on tekerler donuyor ve arka teker donmedigi icin sistem arabanin patinaja dustugunu yada savruldugunu dusunuyor ve gaz kesiyor bu yuzden dyno grafigide duzgun sonuc vermiyor.yanan isarette aracta elektronik ariza oldugu zaman yanar buyuk bir ihtimalle aracta bir problem yok sadece isigin tech2 ya baglanip sondurulmesi gerekiyor.ayni sorun arkadasimin m3 unde de yasanmisti.
 
Geri
Üst