Easytronik'i Nasıl Bilirsiniz?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Capt.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
revizyonlarla ilgili daha net bilginiz var mı?

değişiklikler hakkında bilgim yok ama diğer her konuda ileştirmeler yapılıyor opelde bence de olmuştur şikayetler azaldı en azından yapısı itibariyle fakat ne aldığını bilmeyen easytronik sahipleri varkı şikayet ettikleri easyronik temeli karekteristiği yani adam elma alıyor bu niye ayva değil diye şikayet ediyor yaw bunun maueli var,tam otomatiği var başka markalarda cvt var oğlu var hepside farklı yapıda çalışan şanzumanlar. fakat eskisi gibi yolda kalmalar falan olmuyor artık ben rastlamadım 2005 lerde çok oluyordu.
 
easytronic bence manuel araç kullanmayı sevene güzel benim easytronicte en sevmediğim şey arabanın vites geçişlerinde zaman kaybetmesi 0-100 yaptığımda araç 50 de 2 ye 90 da 3 alıyo 2 vites değişmiş oluyo ve 2 vites değişim en az 1 sn ye kayıp,onun dışında bence keyifli ara gazı fln çekmesi,tek - si geçişlerde yaşanan zaman kaybı.benim arkadaşımda var 2008 i cosmo araç 74 binde ve şanzımda hayla sağlam arıza fln vermez yani

Ara gazını nasıl çekiyor ben farketmedim :D
 
değişiklikler hakkında bilgim yok ama diğer her konuda ileştirmeler yapılıyor opelde bence de olmuştur şikayetler azaldı en azından yapısı itibariyle fakat ne aldığını bilmeyen easytronik sahipleri varkı şikayet ettikleri easyronik temeli karekteristiği yani adam elma alıyor bu niye ayva değil diye şikayet ediyor yaw bunun maueli var,tam otomatiği var başka markalarda cvt var oğlu var hepside farklı yapıda çalışan şanzumanlar. fakat eskisi gibi yolda kalmalar falan olmuyor artık ben rastlamadım 2005 lerde çok oluyordu.


yorumunuz için teşekkür ederim, çoğu kullanıcı tam otomatikle yarı otomatik arasındaki farkı bile bilmiyor haklısınız.
 
yorumunuz için teşekkür ederim, çoğu kullanıcı tam otomatikle yarı otomatik arasındaki farkı bile bilmiyor haklısınız.

birde son yıllarda çift kavramalı eastronik yapısında şanzumanlar çıktı ki bunlarda geçişler sarsıntısız ve hızlı.opelde select speed vw dsg ford da ise powershift isminde olup daha çok D seğmentindeki araçlarda kullanıyorlardı şuan b ve c seğmentede olan markalar var.
 
birde son yıllarda çift kavramalı eastronik yapısında şanzumanlar çıktı ki bunlarda geçişler sarsıntısız ve hızlı.opelde select speed vw dsg ford da ise powershift isminde olup daha çok D seğmentindeki araçlarda kullanıyorlardı şuan b ve c seğmentede olan markalar var.
savaş bey küçük bi yanlış anlaşılma var sanırım düzeltmek istedim. Select Speed 'i sanırım Active Select ile karıştırdınız. Opel'in halen çift debriyajlı şanzımanı yok. Ancak 2011'de Astra sedan ile birlikte yeni nesil çift debriyajlı şanzımanını tanıtacak ve adı halen belli değil. Active Select ise bilindiği üzere tam otomatik yani tork konvertörlü klasik bazlı ancak Easytronic veya DSG gibi otomatikleştirilmiş bir manuel şanzıman değil manuel kullanım modlu tam otomatik bir şanzımandır.
 
düz-eastronik-tam otomatik arasından sadece tam otomatiği seçerim.seçim kırıterlerim konfordan yana olduğundan dolayı.fakat eastronik pek söylenildiği gibi arıza çıkaran bir sistem değil.doğru kullanıldığında sorun çıkartmayacağı gibi son çıkanlarda hatalar düzeltilmiş kanısındayım.

+1 opel bayisinde çalışan arkadaşımın sorunların düzeltildiğine dair sözü ile satın aldım bende 12000 km deyim (sürekli köprü trafiği dur kalk) şimdilik maşallah diyeyim.....
ancak alacak olan arkadaş , sabah ve akşam trafiğine girmeyecek ise tam otomatiği öneririm....
 
Bence bir şey ya tam olur yada hiç olmaz. Bu tip şanzumanlar (yarı otomatik ?) bana biraz da pilav üzeri kuruyu anımsatıyor, yani ne pilav ne de kuru misali. Bizim emektar klasik otomatik şanzumanlı vede gayet memnunuz. Easytronic şanzumanlardan şikayet duyuyoruz ama kullanım hatasımıdır, teknik hatamıdır inanın ben de bilmiyorum.
 
Sorunlar düzelildi diye duymuştum bende..
 
çok problemli olduğunu duymuş, benimde kulaktan dolma bilgim var, sitedeki arkadaşların fikrine bir danışayım dedim kendisine.

simdiye kadar basim agrimadi,yakinimin var onuda kullaniyorum 40binde benimki 25 se yaklasiyor..bir ara yalniz akü boslatti arac onun ardindan ariza verdi iki mi ücdemi kalkis yapmaya calisti bir türlü 1 e girmedi.kapattim kontagi düzeldi ama serivse verdim yeni kalibrasyon yapildi..ilk aldiginda arti yeni sürüm yüklendi birdah sikayetim olmadi..
tavsiye ederim..yillarca otomatik kullandim tabii yerini tutmaz ama astra dizelde ancak easytronik var onu aldim...
 
Geri
Üst