ECU resetleme ve kalibrasyon

mbbilici

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
178
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar!

yabancı sitelerde çeşitli araçların ecu'arının resetlenmesi, gaz kelebeği konumunun veya hava emişlerinin kalibre edilmesi yönünde çeşitli bilgilere ulaşıyorum. ancak ingilizce tam çeviri yapamadığımdan, uygulamaya yönelik yeterli bilgiye ulaşamıyorum.

ECU resetleme işlemleri biraz çözebildiğim kadarıyla, pedala beş kez hızlıca basıp bırakın, şu kadar saniye basmadan durun, şu kadar bekleyin basın ve bukadar bekleyin falan filan şeklinde açıklanmış. örneğin bu nissan ile ilgili bir sitedeydi.

bizim araçlarımız için bu ve buna benzer ecu resetleme, gaz kelebeği konumu ve hava akış kalibrasyonu yapma gibi bildiğiniz yöntemler varsa veya bu tür bilgilere ulaşabilecek arkadaşların yardımların bekliyorum. önemli bir konu.

ilgilenenlere ve bilgisi olanlara duyrulur!
 

skyeye

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
4,977
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
ECU olayında Japon arabaları bambaşka bir boyutta...
 

got_the_life

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Ocak 2007
Mesajlar
618
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
ecu hakkında bilgim yok ama passatı servise götürdügümüzde makineye baglattık gaz kelebegi ayarını kendisi yapamaya baslamıstı araba belki istedigin ayarı manuel verebiliyorsundur...
 

ecumen

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
yeni model araçlarda aracın orijinal diagnostik cihazı olmadan resetleme yapmam söz konusu değil.eski modellerde akü kutup başını veya ecunun soketini çıkarıp takman kafiydi ama artık değil
 

M.YILDIZ

Forum USTA'sı
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eyl 2006
Mesajlar
6,698
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
bazı araçlarda bi takım sırlar var ama bilinmiyor. golf 2 de 3 de felan kontak anahtarı olmadan bı takım seylerı yerıne getırınce (kolorifer 3 hıza alıncak far acılak vs.) kendılıgınden kontak acılıyor yanı elektrık gelıyor
 

orcinus

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
893
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
bazı araçlarda bi takım sırlar var ama bilinmiyor. golf 2 de 3 de felan kontak anahtarı olmadan bı takım seylerı yerıne getırınce (kolorifer 3 hıza alıncak far acılak vs.) kendılıgınden kontak acılıyor yanı elektrık gelıyor

:) eski ericsson telefonlar gibi. sağ yıldız sol sol yıldız sol diyez.
 

astracd_35

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
572
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar!

yabancı sitelerde çeşitli araçların ecu'arının resetlenmesi, gaz kelebeği konumunun veya hava emişlerinin kalibre edilmesi yönünde çeşitli bilgilere ulaşıyorum. ancak ingilizce tam çeviri yapamadığımdan, uygulamaya yönelik yeterli bilgiye ulaşamıyorum.

ECU resetleme işlemleri biraz çözebildiğim kadarıyla, pedala beş kez hızlıca basıp bırakın, şu kadar saniye basmadan durun, şu kadar bekleyin basın ve bukadar bekleyin falan filan şeklinde açıklanmış. örneğin bu nissan ile ilgili bir sitedeydi.

bizim araçlarımız için bu ve buna benzer ecu resetleme, gaz kelebeği konumu ve hava akış kalibrasyonu yapma gibi bildiğiniz yöntemler varsa veya bu tür bilgilere ulaşabilecek arkadaşların yardımların bekliyorum. önemli bir konu.

ilgilenenlere ve bilgisi olanlara duyrulur!

bahsettiğiniz sitelerin linkini gönderebilirseniz çeviri konusunda yardımcı olabilirim...
 

mbbilici

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
178
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et

torumer

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
390
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
konu güncel kalsa iyi olur.
 
Üst