Eksantirik dişlisi ilk calistirma da 1-2 sn tirrr sesi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan apollo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bu sorun benim astara j 1.6 atmosferik 30bin km aracımda başladı bir usta bor power kullanmamı önerdi..faydası olur mu birde 30 bin km bu arıza çok erken degilmi.tsk.
Kullandığın yağdan cabuk bozulabiliyor yağ geç değiştirme yaparsan bozulur motor ici katkıları kesinlikle kullanmayın istersen ilk etapta vanos valflerini temizletin düzelebilir
 
  • Beğen
Tepkiler: Albayrak 3455
İki gündür bu konuyu anlamaya çalışıyorum ama mantıksız cevabını bulamadığım sorular var .
1-Bu dişliler değişiyor ok ama bu dişlilere bu yağı gönderemeyen sistemin arıza yapmasına sebep ne olduğunu bilen yok.Kronik denilip kurtuluyor herkes
2-Benim tahminim Vanos valfleri denilen sistemi yaglayan bu dişlilere yağ basan sistemle veya yağ tazzik subabi gibi sistemler kontrol edilip sebepler tespit edilmeli.
3-Yağ önemli tabiki ama benim aracım 25 binde bu sesi yapmaya başladı ve ben 27 bindeyken 3.Yağ değişimini yaptım yani hep 10 bin olmadan yağ değişimi orjinaliyle yaptım.Cnm bu konuda çok sıkkın
4-İnsanlarin tecrübelerini paylaşması çok güzel herkese kazasız belasız sürüşler.
 
  • Beğen
Tepkiler: 06Berkay ve omeroz
İki gündür bu konuyu anlamaya çalışıyorum ama mantıksız cevabını bulamadığım sorular var .
1-Bu dişliler değişiyor ok ama bu dişlilere bu yağı gönderemeyen sistemin arıza yapmasına sebep ne olduğunu bilen yok.Kronik denilip kurtuluyor herkes
2-Benim tahminim Vanos valfleri denilen sistemi yaglayan bu dişlilere yağ basan sistemle veya yağ tazzik subabi gibi sistemler kontrol edilip sebepler tespit edilmeli.
3-Yağ önemli tabiki ama benim aracım 25 binde bu sesi yapmaya başladı ve ben 27 bindeyken 3.Yağ değişimini yaptım yani hep 10 bin olmadan yağ değişimi orjinaliyle yaptım.Cnm bu konuda çok sıkkın
4-İnsanlarin tecrübelerini paylaşması çok güzel herkese kazasız belasız sürüşler.
1 yağı geç değişirsen bu yağ kanalları var hem tazyik valfine gelen hem valften vanosa yağ basan kısımlar bu kronik değildir eğer uygun yağ kullanılmaz sa 1 defa bile o kankalar içinde tortu birikiyor ve valfler bozuluyor sonra uzun süre kullanınca ilk başta fark edilmiyor sonra vanoslar da çöp oluyor sonra tamirci gidiyorsun ya vanosu değişiyor sadece ya valfi yada her ikisini ama kanalları açıp temizleniyor sorun tekrar tekrar nüksedip duruyor
Ve belirli periyodlar da vanos valflerin temizlenmesi lazım arıza yapmaması için
Yani yağ vaktinde ve uyumlu değişirse sorun çıkarmaz aslında
 
Bu video cok mantıklı ve altındaki yorumlar okumakta fayda var.şarj dinomosu arkasındaki tazyik subabindanda bahsediliyor.
 
Geri
Üst